Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-18, 09:15
  #1633
Medlem
bongsongs avatar
Grönar apoteksbutiken, ska köra deras växt nu ett tag för att jämföra mot geno. Återkommer ang effekt men leverans,packning och utseende på produkter är super seriöst.
Citera
2018-11-19, 18:51
  #1634
Medlem
Grön och snabb leverans från Kaptenen som även var välpaketerad!
Återkommer med rapport på dbol injekt som jag säkert kommer känna av inom några dagar redan
Citera
2018-11-21, 12:54
  #1635
Medlem
caecos avatar
Beställning lades onsdag kväll förra veckan av apoteksbutiken. Inget har levererats ännu. Har mailat och frågat så återkommer med hur det hanteras. Mottagit paket från andra under tiden.
Citera
2018-11-21, 16:50
  #1636
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Beställning lades onsdag kväll förra veckan av apoteksbutiken. Inget har levererats ännu. Har mailat och frågat så återkommer med hur det hanteras. Mottagit paket från andra under tiden.
Fick svar av apoteksbutiken nu och deras hemsida hade krånglat och därav hade en del ordrar blivit missade. Skulle skickats ut direkt. Det bör komma på fredag, senast måndag. Återkommer oavsett.
Citera
2018-11-22, 05:42
  #1637
Medlem
Grönar apoteksboden!! Snabb service utan krångel och aldrig varit missnöjd med produkterna.
Citera
2018-11-22, 21:34
  #1638
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Fick svar av apoteksbutiken nu och deras hemsida hade krånglat och därav hade en del ordrar blivit missade. Skulle skickats ut direkt. Det bör komma på fredag, senast måndag. Återkommer oavsett.


jag har gått ner på cruise så dom har inte råd o betala ut lönerna längre anställda har kontaktat facket och gått ut i strejk men dom reder ut det ska du se
Citera
2018-11-22, 21:58
  #1639
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
jag har gått ner på cruise så dom har inte råd o betala ut lönerna längre anställda har kontaktat facket och gått ut i strejk men dom reder ut det ska du se
Hahah, sådant svider. När en kund som dig går ned på Cruise . Men du tänker väl ändå på apoteksboden? Tänkte det du främst verkar köra är Phenom Pharma. Köpte från apoteksbutiken denna gång då jag ville få tag i finasterid.
Citera
2018-11-23, 20:44
  #1640
Medlem
caecos avatar
Jag vill nu gröna apoteksbutiken och ge dem ett gott betyg i efterhand. De är väldigt tydliga med att de inte svarar på några mail från andra klienter än countermail. Av gammal vana så skrev jag in min ProtonMail då jag inte tänkte mer på det och betalade sedan.
Givetvis bör sidan ej godkänna en mail som har annat domännamn än countermail (om det nu är ett krav), men de ska ha löst problemen nu på ett eller annat sätt. Ta mig inte på orden här då jag inte fört diskussion med dem angående detta, såg bara ett inlägg på HB från dem.

I övrigt så går produkterna att verifiera mot tillverkarnas hemsida. Jag blev även kompenserad rejält utan att vi ens hade talat om det, vilket gör att jag får en känsla av att de är ärliga och vill ge ett bra intryck.

Mailade på onsdagen under eftermiddagen/kvällen och fick svar inom någon timme så de sa att det skulle skickas direkt. Så det dök upp nu på fredag.
__________________
Senast redigerad av caeco 2018-11-23 kl. 20:47.
Citera
2018-11-23, 21:24
  #1641
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Hahah, sådant svider. När en kund som dig går ned på Cruise . Men du tänker väl ändå på apoteksboden? Tänkte det du främst verkar köra är Phenom Pharma. Köpte från apoteksbutiken denna gång då jag ville få tag i finasterid.


jaha ja ahh det stämmer haha sorry
Citera
2018-11-25, 11:03
  #1642
Avstängd
PaXXtons avatar
Snabb leverans från SC-Pharma. Efter betalning så hade jag varorna + bonusprodukter 48h senare.
Ser fram emot att utvärdera Epistane och Coluracetam.
Citera
2018-11-26, 02:16
  #1643
Medlem
AndersEklunds avatar
Är det någon som testat swedstores Testosterone E Osaka Hormone CO? Och i sådana fall, vad har ni att säga om den?
Citera
2018-11-26, 18:33
  #1644
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersEklund
Är det någon som testat swedstores Testosterone E Osaka Hormone CO? Och i sådana fall, vad har ni att säga om den?
Har en vän som gick över från okänt märke till Osaka gällande testo E. Han tog inga prover, men han upplevde varken någon dipp eller det motsatta. Så antagligen doserade som prylarna före. Har inte sett någon kritisera märket heller vad jag vet, varken här eller på HB. Men jag vågar inte garantera något, då det ej är mina egna upplevelser.

La en till beställning från apoteksbutiken strax efter att jag mottagit och inspekterat produkterna i förra paketet. Måste ha skickats senast igår under söndagen innan tömning då det dök upp i lådan idag. Kanske var de lite extra på hugget med tanke på problemet senast, även om jag kan ha varit orsaken till det.

Valde att köpa lite Testo Enanthate 300mg från SiS-labs. Efter analyserna jag sett gällande SiS-labs produkter samt sett en vän testat deras oxandrolon, så valde jag att ge samma märke en chans gällande testo. Får hoppas det är låg viskositet och inte orsakar någon PIP. Förbereder min nästa kur, så tanken är att lägga en beställning på någon oral steroid för kick-start samt för att avsluta kuren inom en snar framtid. Men väldigt snabb leverans och produkterna ser proffsiga ut.
__________________
Senast redigerad av caeco 2018-11-26 kl. 18:39.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback