Citat:
Ursprungligen postat av
Terge
En kommentar under tuben. Dessutom så verkar det vara så att hon sökte upp det här företaget fem dagar innan företaget ens fanns. Vad går man på om man beter sig på det här viset?
Och jag vet inte om jag förstår men det känns ju lite som om någon har hjälpt dem på traven här. Har de fått pengar av någon som trott att de kunnat röra om i grytan en stund före valet eller var kommer det hela ifrån?
Kvinnan vars förnamn de inte vet är designer. Och de framställer henne som driven som person men det faller ju med att hon kontaktar dessa. Om hon finns vilket verkar helt otroligt om hon skulle göra.
Ytterligare en kommentar.

Tycker det är intressant vi har personer som hittar på saker, och blir förvånade att man inser att de ljuger.
Hörde en del av denna inspelning, och det som slog mig att det var färdiga svar ofta.
Och inga svar på nått.
Liknande lite som pedofiler ska diskutera varför pedofili är bra, liknar denna gång.
Men även om vi leker med tanken om Mueller, så är det rätt roande i hur man inbillar sig detta skulle ändra nått.
FBI är så stora så de bara hämtar en utredare till, som komemr sköta arbetet lika bra som Mueller.
Och vid denna tidpunkt spelar ju det liksom ingen roll om Muller försvinner som så.
Då grunden är redan lagd, och vi fått reda på att man startade med en lögn "
Nej, vi har ALDRIG träffat några ryssar".
Det bästa svarat tillbaka är att det inte är olagligt, som det vore det vi pratade om hahaha
Citat:
Ursprungligen postat av
Terge
Det finns dömda. Men när man nämner dem så gills de inte för då har de inte med Trump att göra eller det regnade den dagen eller vinden vände.
Den här videon ovan som jag skrattar så gott åt, man undrar hur det ska göras komedi av det i komedishowerna som finns. Det är så utsökt som det är. Om de har med Trump att göra vet jag inte. Kanske de har det det?
Men nu ligger ju det här stilla tills efter valet sen tror jag det blir åka av. Ska bli spännande och se om det nu är det omtalade slutet som är i antågande.
Jo, jag sett denna diskussionsteknik, där man försöker låtsas om att inget negativt skett i frågan.
Vi ser ju hur flera håller på så här bland trumpnissarna, och när fakta kommer så bara försvinner man och sen låtsas om det aldrig skett.
Ja, den videon var en komedi, och ovanligt dåligt regisserat.
Man kan undra varför man är så extremt dåligt förberedda för.
Sure i sitt tal utan ifrågasättande, så låter ju det "fantastik", men vid insyn så ser man hur korthuset bara faller ihop.
Och en sak verkar de ha glömt helt och hållet, och det är att fakta kommer var det enda intressanta i andra änden när historian skrivs.