2018-11-03, 23:07
Medlem
Tr0xys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimmelshow
Afghaner är ju ifrån världens sämst utvecklade länder så vad kan du förvänta dig när deras hjärnceller är helt mos? De som går igenom gymnasielagen kommer antagligen att hamna i särklass eller på liknande nivå.

Min lillebror har downsydrom och går i särklass, där är ungefär hälften av eleverna afghaner och de gör livet tufft för min lillebror och de andra barnen med någon typ av funktionsnedsättning. När jag skulle hämta min bror från skolan såg jag hur en av de ensamkommande "barnen" spottade en av min brors kompisar i bakhuvudet när han satt och jobbade med sitt eget arbete utan att störra någon annan. Det finns en glasruta i dörren som gjorde det möjligt för mig att titta in och beskåda denna underliga händelse.
Citera
2018-11-03, 23:07
Bannlyst
Hur kunde han trycka efter första gången han tryckt och ni stannat?
Citera
2018-11-03, 23:10
Medlem
whaks avatar
Och chauffören var lika efterbliven som körde runt med två passagerare som det plingade vid varje hållplats?
Citera
2018-11-03, 23:13
Medlem
Tror nog svennar ska sluta vara så jävla fega och inte våga säga till afghanen på skarpen så att han mår skit och aldrig gör om det beteendet. Så enkelt är det.
Citera
2018-11-03, 23:13
Medlem
F.Hansens avatar
Tyvärr bekräftar många möten med dessa att många av dem verkar ha begåvningshandikapp.

Har det att göra med gener? Uppväxt, undernäring? De flesta av dem verkar ju knappt ha lärt sig hur man lär sig nya färdigheter. Om man tittar på hur de använder kroppen har de inte utvecklat teknisk förmåga genom t ex idrott som barn. T ex onormalt dålig motorik.

Man kan misstänka att deras skolgång inte varit på nån vidare nivå om de ens har gått i skolan. Sedan om man har 8 syskon så har man säkert inte fått särskild uppmärksamhet som utvecklat ens färdigheter.
Om man tittar på hur många mena uppfostrar sina barn när man ser dem på stan så springer ju barnen runt och får sköta sig själv tills de gör något jättefel så mamman kan skrika på dem.

Samhällsvinst? Snarare massiv samhällsförlust, sedan att islam kommer på köpet gör det hela till en av sveriges dåligaste "investeringar".
Citera
2018-11-03, 23:17
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Har haft 3 incidenter idag med dessa.. En nära-krock, ett missförstånd hos s.k "rekrytrad kompetent personal" och 1 brand av en klantig somalier.

De är efterblivna, men vad är vi ? vi hatar istället varandra.
Citera
2018-11-03, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkegolbog
Tror nog svennar ska sluta vara så jävla fega och inte våga säga till afghanen på skarpen så att han mår skit och aldrig gör om det beteendet. Så enkelt är det.

Eller så skickar man bara hem dem allihop så är problemet löst för alltid. Sedan åker ju svenskar på cp mycket stryk och misshandel så fort man säger till invandrare, visst kan man slåss men att dra igång 3:e neger världskriget varje dag blir bara för mycket för de sovande folket.
Citera
2018-11-03, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mix127
Du har sett en trycka på stoppknappen, och...
Nej de är inte efterblivna, de är precis lika bra och smarta som alla andra. Många av dem har en utbildningsnivå som ligger på åk 4,5 eller 6 men det är inte samma som efterbliven.
Det blir svårt att läsa gymnasieutbildning men regeringen säger att det går så har de säkert ordnat så att de fixat glappet. Jag har mailat regeringen om detta (innan gymnasielagen) så de är väl informerade om de här nysvenskars utbildningsnivå.
Nä, om de är 25-40 år gamla, vilket de flesta ensamkommande "barnen" är, och ligger på åk 4-6 i utbildningsnivå, så är de inte lika smarta som alla andra. Då är det bättre att de åker tillbaka till Iran eller Afghanistan och fortsätter valla får eller nåt liknande som deras utbildningsnivå är lämpad för. Att låta dem få i skolan i Sverige är slöseri med skattepengar.
Citera
2018-11-03, 23:38
Bannlyst
Kebab teknikern leverar nya uppleves för oss Svenskar varje dag.
Citera
2018-11-04, 00:14
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CHICKENFACKER
Godkväll, är det bara jag som är fruktansvärt förbannad på åldersfuskande afghanbögarna eller? När jag skulle ta bussen hem från en polare på kvällen så är det bara jag och ett flyktingbarn som åker med. Som man får lära sig redan på lågstadiet så trycker man endast på stoppknappen när man ska av, det fattar ju vilken normal människa som helst att det är så det fungerar. Men tydligen inte afghanen, han trycker så att chauffören stannar varje gång och istället för att gå av så sitter han och dör av skratt.

Är det uppriktigt något fel på de ensamkommande låtsasbarnen? När ska politikerna fatta att de inte är något att ha och inrätta återvandringsverket?

Varför nitade inte Chaffören snubben?
Citera
2018-11-04, 00:49
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CHICKENFACKER
Godkväll, är det bara jag som är fruktansvärt förbannad på åldersfuskande afghanbögarna eller? När jag skulle ta bussen hem från en polare på kvällen så är det bara jag och ett flyktingbarn som åker med. Som man får lära sig redan på lågstadiet så trycker man endast på stoppknappen när man ska av, det fattar ju vilken normal människa som helst att det är så det fungerar. Men tydligen inte afghanen, han trycker så att chauffören stannar varje gång och istället för att gå av så sitter han och dör av skratt.

Är det uppriktigt något fel på de ensamkommande låtsasbarnen? När ska politikerna fatta att de inte är något att ha och inrätta återvandringsverket?

I call bullshit.

Gör man det upprepade gånger så får man inte vara kvar på bussen.
Citera
2018-11-04, 01:08
Medlem
Feministernas avatar
Ja herregud! Svartskallar😑

Dom är lågbegåvade, det är bara se hur mycket dom utvecklat sina egna hemländer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in