2018-10-31, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verkligen.hm.
Håller inte med dej, och tror vi är många som anser att Fittahora bidrar till otroligt mycket bra fakta i detta ämne!

Kan du ge exempel på sådan fakta som användaren bidragit med? Såväl Q-troende som skeptiker i tråden anklagar ju denne för att ljuga och hen har dessutom avslöjats med flertalet lögner.

Så, vilka fakta tänker du på? Inte gissningar eller antaganden. Fakta.
Citera
2018-10-31, 22:52
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDO
Kan du ge exempel på sådan fakta som användaren bidragit med? Såväl Q-troende som skeptiker i tråden anklagar ju denne för att ljuga och hen har dessutom avslöjats med flertalet lögner.

Så, vilka fakta tänker du på? Inte gissningar eller antaganden. Fakta.
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Censuren slår till igen!
/r/greatawakening bannades för 7 minuter sedan.
Skrevs 12 september samma dag som Q-tråden blev bannad på reddit. Duger det som fakta för dig?
Citera
2018-10-31, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Skrevs 12 september samma dag som Q-tråden blev bannad på reddit. Duger det som fakta för dig?

Nej det duger inte. Jag tänkte på fakta som förde tråden framåt och som inte vem som helst kunde bidra med. Ditt exempel är ungefär som att bidra med att skriva att Trump är president.
Citera
2018-10-31, 23:08
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDO
Nej det duger inte. Jag tänkte på fakta som förde tråden framåt och som inte vem som helst kunde bidra med. Ditt exempel är ungefär som att bidra med att skriva att Trump är president.
Jag gav bara ett exempel på fakta. Om vem som helst kunde bidra med det spelar väl ingen roll. Nu var det FH som bidrog med det och jag tycker det förde tråden framåt.
Citera
2018-10-31, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Jag gav bara ett exempel på fakta. Om vem som helst kunde bidra med det spelar väl ingen roll. Nu var det FH som bidrog med det och jag tycker det förde tråden framåt.

Fair, även om vi tycker olika!
Citera
2018-11-01, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Såg en alternativ teori i förmiddags gällande varför Trump inte har sett till att publiceringen av FISA-dokumenten verkställs:
I will also add my 2 cents: I believe something happened in Sept, some threat of some type to stop the public exposure of the Declassified FISA. Q suddenly dropped that subject like a hot potato. Trump back tracked and said he wanted the IG to review it first......and then suddenly no more talk about declassifying the FISA. I think the 4 four plane loads of sick passengers and crew that landed in the NY area, about a week into Sept, was a warning to Trump.....a shot across the bow so to speak, warning that the deep state will unleash bioweapons upon Americans which will kill many innocent people.

http://lisahaven.news/2018/09/whats-going-on-passengers-fall-ill-on-4-planes-coincidence-outbreak-or-nothing/

So out of concern for the safety of Americans Trump backed off, and THAT is why Trump is campaigning like crazy in October to make up for this lost tool. The exposure of the FISA would have been a real eye opener for people who have been dumbed down to date, realizing all the attempted coup d'etat's on a duly elected president (not to mention 12-21 assassination attempts to date).

IF I am right, the FISA will not get declassed and go public until AFTER the deep state ring leaders have been rounded up and put behind bars.

The round up will not happen until some time around Jan 1, 2019 when the March 1, 2018 Executive Order cleaning up loop holes in Military Tribunal Laws, will go into effect. Once these people are locked away at GITMO, we don't want them to have any wiggle room to escape from Military Tribunals as enemy combatants against the United States. That was also why Lindsey Graham drilled down on that subject at Kavanaugh's hearing. Any appeals to the Supreme Court to get out of Military Tribunals will be declined.

Källa: https://voat.co/v/GreatAwakening/2821980
Inte helt osannolik teori.

Om teorin stämmer är detta påstående falskt (även om svaret gällde en specifik fråga):

Jag är som bekant kritisk till delar av planen och dess utförande.

Förtydligande: Q's inlägg skrevs innan debaclet med FISA-offentliggörandet. Det är absurdheten att ständigt skriva "Trust the plan" och påstå att läget är under full kontroll som stör mig. Det är i min natur som kritiskt tänkande individ.

Lite trist att det puttar datumet för All-Out-War till 1 Januari 2019...

Re: de fyra planen, det var intressant, visst kändes det lite som början till en globas-virus film

Och visst hände det något med FISA, det som skrevs var att Australien och UK bad Trump att INTE declassa den, bara det är enormt häpnadsväckande för vilken inblandning skall dom egentligen ha i den...
Citera
2018-11-01, 07:41
Medlem
Daily Briefing:
(blir gloriösa ZH igen)

Som jag skrivit tidigare, det enda som saknas med flyktingkaravanen är att några barn blir ihjälskjutna vid gränsen av rednecks i MAGA keps. Vi verkar närma oss det då dels militia börjar mobilisera sig själva och karavanen får spontan-hjälp av inhyrda bussar i toppskick för att någon tycker att dom skall komma fortare till gränsen. Kan man våga gissa att detta kommer ske 4 eller 5 November...
https://www.zerohedge.com/news/2018-10-31/texas-border-residents-warned-armed-civilians-confronting-caravan-trump-says

Den här är enormt intressant, MBS har ju blivit presenterad som killen som tog ned +++, huset Saud, och är en whitehat, jag skulle VERKLIGEN vilja ha Q spinn på detta...
https://www.zerohedge.com/news/2018-10-31/crown-princes-uncle-returns-saudi-arabia-oust-toxic-mbs

Så...
Ondskefulle Kavanaugh tar inte sina 6 miljoner Go Fund Me pengar men godheten själv, Ford, tar sina 10 miljoner, släpper alla anklagelser mot BK och försvinner in i anonymiteten igen (med sina 10 mimljoner)...
https://www.zerohedge.com/news/2018-10-31/kavanaugh-declines-600k-gofundme-while-his-accuser-walks-over-1-million-book-offers
EDIT: kul också att det blev ganska precis 1 million usd...
Senast redigerad av Africanized 2018-11-01 kl. 07:51.
Citera
2018-11-01, 07:50
Medlem
Lyckas inte hitta de gamla inläggen Re: Kina till Ondahamstern så får fortsätta här,

Se länkar nedan, att USA skulle får förlorande ur ett handelskrig med Kina finner jag rätt otroligt.

https://www.zerohedge.com/news/2018-10-28/80-trillion-world-economy-one-chart

https://www.zerohedge.com/news/2018-10-31/chinese-yuan-tumbles-new-cycle-low-amid-signs-capital-outflows

Kan Trumps tariffer och hot bara få avsedd effekt, och ZH (som vi alltid kan lite på...) verkar tycka att så är fallet med capital outflows, så ligger Kina riktigt risigt till.

Det ligger också i EU intresse att Kina åker på svarte petter för annars finns det risk att Italiens problem gör EU till fall guy (en gång till...). PIIGS minns nog 2008 med ångest än idag.
Citera
2018-11-01, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
RED OKTOBER
Håll i hatten oktober blir stormigt !

Think line of questions re: Sen. Graham > Justice K re: 'Enemy Combatants'.
1-800-273-8255
Operators standing by
Q

Hur gick det med lilla hatten? Sitter den kvar trots alla avrättningar och arresteringar efter stormen som,
enligt Q-fanatiker, var på gång?

Seriöst så var väl oktober den minst händelserika månaden sen Händelselösa juli där det också blev platt fall för Q och dennes anhängare här i tråden (för brevbomberna och skjutningen av judar hade ju inget med Q att göra vilket skribenterna här snabbt konstaterade. Dock var det synd om republikanerna i båda fallen på något sätt). Men ja, fel verkar ju vara standarden för dessa. Är det inte händelselösa månader så är det missiler som är helikoptrar eller media som ska kapitulera för Q. Men Clinton och Obama är väl i alla fall avrättade? Eller åtminstone på Guantánamo?

Fortfarande kan ingen Q-följare här förklara vad/vilka Deep state är eller ge rimliga förklaringar till alla Q:s fel. Inte heller vet de var Q är nu eller varför denne är borta.

Q-fanatikerna gråter fortfarande om att de blir censurerade men vill samtidigt förbjuda Q-skeptiker att skriva i tråden men ser ingen dubbelmoral här.

Med andra ord: en vanlig månad i tråden.

PS. För att göra Q-fanatikerna mindre ledsna. Jag vet att Q haft rätt ibland. Jag tror också republikanerna kommer gå starkt i mellanårsvalet.
Citera
2018-11-01, 10:30
Medlem
Q post, 12 maj. Iran-avtalet (JCPOA)

Citat:
May 12 2018
Re_read crumbs re: Iran.
It was never about WW safety & security.
It was never about Nuclear disarmament.
It was about opening a new untapped market.
It was about securing a black site.
The ‘Exchange’.
U1.
Risk the welfare of the world.
Why?
Money.
Organized/planned by BC/HRC.
Carried out by Hussein.
[remember HRC ran against Hussein]
U1 [donations to CF].
$1.7b in-cash transfer to Iran [4 routes][5 planes].
Did the total withdrawal actually depart EU?
Why EU?
Define bribe.
Define kickback.
Special Interest Groups (SIG).
What US/EU Co’s Immediately closed large deals in Iran post deal?
https://www.nytimes.com/2018/05/09/business/iran-nuclear-trump-business-europe.html📁
Cross check Co’s against political + foundation payments.
Define bribe.
Define kickback.
Why are people panicking about Iran deal pullout?
THEY NEVER THOUGHT SHE WOULD LOSE.
Truth coming.
Q

Sen kan man se vad som verkligen kunde hänt om HRC hade blivit president:

https://www.youtube.com/watch?v=uUxjMT0UNNY

Man får naturligtvis ta det med en nypa salt. Men temat är detsamma. Nordkorea och Iran var två oberäkneliga black-op sites, med tillgång till kärnvapenmaterial levererat till dem genom HRC och Clinton foundation enl. Q.
Citera
2018-11-01, 11:17
Medlem
Q post, 4 april:

Citat:
>>893904

Troops to Border.
Clown Black Ops.
Private funds.
Raised how?
Troops @ Border does what?
Impact?
To who?
D's involved.
MS_13/Illegals road block.
Sex traffic road block.
Children road block.
Drugs road block.
Guns road block.
China/Russia pass-through-intel-pull road block.
Name we don't say AZ road block.
Jeff Flake AZ road block.
Big money TERMINATE.
The WALL means more than you know.
The FIGHT for the WALL is for so much more.
Q

Migrationskaravanen på väg till USA:s gräns genom Mexico. Ska se vilka som ingår i karavanen:

https://www.youtube.com/watch?v=6k6BVxRzRxo
Citera
2018-11-01, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Q post, 4 april:

Migrationskaravanen på väg till USA:s gräns genom Mexico. Ska se vilka som ingår i karavanen:

https://www.youtube.com/watch?v=6k6BVxRzRxo

Ingen fara, Trump har byggt en mur längs gränsen som Mexiko betalat för.

Och Hillary är gripen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in