Citat:
Ursprungligen postat av
Nordanvindarna
Första tiden efter anklagelserna satt han mest hemma i soffan och åt starka nervtabletter och drack sprit och grät och tyckte synd om sig själv. Enligt någorlunda säkra källor så struntade han till och med i att tvätta sig när det var som värst. Lägenheten stank tydligen något ohyggligt starkt av smuts och otvättat manligt underliv. Närmast djuriskt. När hans fru hotade med att kasta ut honom så släpade han sig tydligen motvilligt till duschen. Har som sagt någorlunda säkra källor på detta, även om de bara är muntliga.
Nu driver han tydligen "Våldtäktspodden", som den kallas i folkmun, tillsammans med någon figur jag inte känner till. Inte många kommentarer på Twitter när han flaggar för nya avsnitt så intresset verkar väl vara ljummet minst sagt.
Det är väl det hela i stora drag.
Nu har ju det här med barnporren seglat upp också, så vi får se var det tar vägen.
Den där podden skall väl egentligen ses som Virtanens terapiprojekt. Han sitter och samtalar
och bollar tankar med en författare vid namn Roland Poirier Martinsson. Vilken är en (Hu!)
konservativ filosof och högerman. Som han antagligen inte skulle tagit i med tång på den
tiden han var LO-vänsterns stjärnkrönikör. Men för all del; De kanske är polare.
Virtanens feta och plufsiga utseende det senaste året beror tydligen på att han suttit
hemma och tröstätit praliner. Så manligt. Sedan tycker jag mig se en stark dragning
till Norge hos Virtanen sedan han slängdes ut från AB. Kanske planerar han en ny
karriär i vårt grannland?