Citat:
Ursprungligen postat av
Carinah78
Ser fram emot det.
Som du säkert märkt har jag tendens till masochism och i denna tråd får jag allt jag behöver..
OnT: Anser du att skribenten Potomac är mer eller mindre trovärdig, generellt sett, än kontot TinnaNinna85?
Jag uppfattade det som att du tvekar lite inför vår nya medarbetares uppgifter, eller åtminstone vad gäller sättet de lämnas på.
För mig är det solklart att den nya signalerar mer värme, men det kan vara planerat.
Jag vill se mer av "cat fight"-debatt mellan dessa, som båda hävdar sig vara sjukvårdsfolk. Jag vet också vem av dem jag vill möta den dag jag ev skulle behöva neurologisk hjälp.
Det är INTE den ena..
Edit: Såg att kontot T34Panzer i ett inlägg hoppas att fler skall "sila myggen". Och följakligen då svälja kamelerna? -allt enligt talesättet för så säger man ju.
Inte lätt alltid när man skall försöka svänga till gamla uttryck.
Ja, man kan få ut mycket av denna tråd

Jag kan tyvärr inte bestämma mig för vem som är mer trovärdig, om någon.
I pottans fall tänker jag att om hen ljuger om en sak kan hen ljuga om mer. Enligt mig är det lögn ang. Google translate. Innan jag insåg detta tyckte jag dock att hen verkade trovärdig.
Den andra skribenten har jag inte "ertappat" med någon uppenbar lögn ännu. Men där finns det annat som jag gör mig reserverad.