Citat:
I Snor-Johans inlägg som jag citerade så skrev S-J att flera i tråden är ”resistenta mot uppgifter som talar mot MGM som GM”. Därav efterfrågade jag vilka dessa uppgifter är.
Jag tror att SD är skyldig till mordet på LW men jag kan såklart tro fel. Finns det uppenbara omständigheter som talar emot SD så tar jag gärna del av dessa. Mer komplex än så var inte min fråga.
Vad gudstro eller en annan postare (MV) har med min obesvarade fråga till S-J att göra kan ni lämna mig utanför. Jag besitter varken förmågan att läsa tankar eller en religös tro.
Fortsätt gärna bemöta varandra, jag ämnar inte hamna i några långdragna diskussioner med någon av er.
Jag tror att SD är skyldig till mordet på LW men jag kan såklart tro fel. Finns det uppenbara omständigheter som talar emot SD så tar jag gärna del av dessa. Mer komplex än så var inte min fråga.
Vad gudstro eller en annan postare (MV) har med min obesvarade fråga till S-J att göra kan ni lämna mig utanför. Jag besitter varken förmågan att läsa tankar eller en religös tro.
Fortsätt gärna bemöta varandra, jag ämnar inte hamna i några långdragna diskussioner med någon av er.
Citat:
Nu kan jag inte hålla mig längre, men eftersom ärendet är känsligt ska jag bara kort beskriva det.
SD har koll på vilka som skriver i tråden och vad, han jobbar aktivt på att ta reda på vilka de är bakom nicken. Jag kan inte utveckla mer, men en polisanmälan ligger inte långt borta.
Jag är redan känd av SD men han kartlägger er andra och försöker ta reda på vilka ni är.
SD har koll på vilka som skriver i tråden och vad, han jobbar aktivt på att ta reda på vilka de är bakom nicken. Jag kan inte utveckla mer, men en polisanmälan ligger inte långt borta.
Jag är redan känd av SD men han kartlägger er andra och försöker ta reda på vilka ni är.
Haha det kan han ju försöka!
Och nu när det dessutom skrivits ut här i tråden så hoppas jag verkligen att farbror polisen verkligen börjar hålla än mer koll på tråden! Om skribenter skulle börja trakasseras eller hotas så är det riktigt illa. Skulle det senare komma fram att det är som du skriver så ligger den ”smilande (misstänkte) mördaren” väldigt illa till. Men med det sjukt överdrivna kontrollbehov som han uppvisat hittills, i geocacheloggarna, så tror jag att han faktiskt inte ens kan låta bli att börja bete sig som du beskrivit i detta inlägg.
Och så jag riktar detta sista till herr Stefan Davidsson: jag är övertygad om att du är skyldig till mordet på Lena och jag bara väntar på att du ska begå nåt misstag så att du blir insydd så att du kan sluta hota personer, som du även gjorde med Lena.
.
då får vi nog häcka länge till i tråden.