2018-10-30, 11:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Varför tror MFF:arna att europaplatsen är borta? Både Häcken och Hammarby har tuffa matcher kvar (de möter till och med varandra).

Finns det någon som verkligen gett upp det än? Jag tror vi fortfarande att vi tar den sista platsen. Just på grund av det du skriver att Häcken och Hammarby möter varandra samt att man hoppas att Norrköping fortfarande kommer ha chans på att vinna guld inför sista omgången då man möter Häcken i sista omgången.
2018-10-30, 11:40
Medlem
BarryHeros avatar
Stämmer det att den 33-årige landslagsmannen Sebastian Larsson skrek fula ord mot Malmö-bänken efter sitt kvitteringsmål?
2018-10-30, 11:43
Medlem
hestahodets avatar
Nån pålitlig fb`are som kan copypastea simon banks krönika efter matchen?
2018-10-30, 11:47
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hestahodet

Läste den innan den blev Plus-märkt. Läsvärd om du är AIK:are, kanske inte så mycket annars, då han enbart nämnde kontroverserna lite snabbt och spenderade lejondelen med att hylla AIK och Seb Larsson.
2018-10-30, 11:52
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Så du såg inte heller matchen, muren var ju alldeles för långt bort, 11 meter istället för 9. Den där frisparken klarar 90% av allsvenskans spelare av att lägga med viss tur som Larsson hade med domaren.

Hade Trelleborg lagt samma frispark hade ingen brytt sig, nu är det Grinaik som delar hus med ansvariga, då blir det såhär.

Jag står på Norra, omöjligt för mig att se om muren står korrekt eller inte. Verkade vara felaktigt såg jag senare, men domaren var ju bedrövlig åt bägge håll. 90% tror jag är en grov överskattning .

Ditt sista stycke framstår som förvirrat, klart att det betyder mycket i en match av den här digniteten.
2018-10-30, 12:13
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hestahodet

Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Läste den innan den blev Plus-märkt. Läsvärd om du är AIK:are, kanske inte så mycket annars, då han enbart nämnde kontroverserna lite snabbt och spenderade lejondelen med att hylla AIK och Seb Larsson.
Hann också läsa den. Den var fylld med slarvfel och uppenbarligen ihopkastad väldigt snabbt. Knappt läsvärd.
2018-10-30, 12:39
Medlem
Sundgren och Seb Larsson är ju verkligen definitionen av white-trash. Sundgren som börjar brösta upp sig med en ledare och Larsson som skriker ”horungar” till Malmös bänk.

Att Larssons beteende hyllas unisont av AIKare säger ju mycket om att allt inte står rätt till i den klubben. Hade skämts något oerhört om någon i mitt lag hade skrikit ”horungar” oavsett kontext.
2018-10-30, 12:47
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Sundgren och Seb Larsson är ju verkligen definitionen av white-trash. Sundgren som börjar brösta upp sig med en ledare och Larsson som skriker ”horungar” till Malmös bänk.

Att Larssons beteende hyllas unisont av AIKare säger ju mycket om att allt inte står rätt till i den klubben. Hade skämts något oerhört om någon i mitt lag hade skrikit ”horungar” oavsett kontext.
Källa på att Seb skrikit horungar tack.

Hjärtliga hälsningar
a.e.g med personal
2018-10-30, 12:50
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234

Nu har ju Sebastian bett om ursäkt på Instagram iaf.

https://www.instagram.com/p/BpiTXrZhwsP/?hl=sv&taken-by=seblarsson_official
2018-10-30, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krukkula
Vilken jävla snyft historia.
Är du boråsare månne?

Antar att det är fett äkta i Solna att skrika horungar till motståndare. Snyggt och värdigt.
2018-10-30, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Källa på att Seb skrikit horungar tack.

Hjärtliga hälsningar
a.e.g med personal

Inte så svårt att se vad han skriker här.

https://mobile.twitter.com/Wilbacher/status/1057200529179336704
2018-10-30, 13:06
Medlem
AIK med både personal och fans skämde ut sig REJÄLT igår. Makalöst till pinsamt beteende.

Citat från Seb efter tysklandsmatchen

Citat:
Matchen mot Tyskland avslutades med kaosscener sedan två tyska ledare hånat Janne Andersson.

En stund senare bad tyskarna om ursäkt.

Men det struntar Sebastian Larsson i.

– Jag hörde att de hade bett om ursäkt, men vad det gäller mig godtar jag inte en sådan ursäkt, säger han.

Att han ens har mage att be om "ursäkt", ner med ditt fula tryne i sanden och håll käften.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in