Jag såg att någon frågat om andra företag, just nu så söker Cloudworkers (googla) efter personer som vill göra detta. Det är som sagt väldigt enkelt, flexibelt. Du väljer själv dina arbetstider, så länge det är minst 12 timmar i veckan, kan vara vilken tid som helst på dygnet. "Coacherna" är schyssta och om man missar något skift så får man säga till varför och så. Aldrig haft några problem med det och de blir inte sura eller liknande. Kan säga att det finns extremt mycket jobb just nu, de skickar hela tiden mail om att de behöver fler som loggar in. Får alltid ut lönen inom 10 arbetsdagar från början av månaden (alltid innan den 15:e). Företaget är seriöst och bedriver denna form av "tjänst" över hela Europa (tror också USA men är inte säker).
Så ni som söker något slappt jobb, ta chansen. Kan varmt rekommendera detta då jag gjort det ett tag. Har ingen erfarenhet från Jobba-hemifrån, men det är ju bara ett alternativ för de som är intresserade. Brukar få ut mellan 13-14 k, jobbar några timmar om dagen när jag har någon TV-serie eller film på i bakgrunden.
Ta chansen om ni vill känna en liten extra peng