Citat:
Ursprungligen postat av
Hamsterboll
Aha, förstår! Lyxigt för din sambo!
Kommer hon fortsätta vara hemmafru när/om ni skaffar barn och hus? Har hon utbildning/yrke ifall ni gör slut?
Snarare lyxigt för mig, jag vaknar, röker cannabis, jobbar, röker cannabis, jobbar klart, kommer hem, röker cannabis, äter, slappar, röker cannabis, sover.
Under tiden så fixade sambon frukost, mat, matlådor och eventuella inköp / städning. Det är dock mitt jobb att köpa elektronik och installera allt, även hennes elektronik. Jag jobbar inom IT och är väldigt insatt i integritet så allt måste vara på ett särskilt sätt för att internetanslutningen ska fungera, så hon brukar vilja ha grejer bara för att jävlas

(alltså så jag måste konfigurera allt i en timme).
Jag anser helt ärligt att min sambo jobbar hårdast av oss eftersom vi har mycket på gång i våra privatliv, och hon sköter det åt oss båda och så tar jag hand om inkomsten. Jag är inte ett dugg rädd för att skaffa barn med en så kompetent kvinna

dock måste jag sluta röka gräs såklart.
Hon är utbildad sjuksköterska, har körkort samt är behörig till läkarlinjen. Utan mig klarar hon sig fint, kanske t.o.m. bättre efter utbildning. Hon är dock min perfect match och jag hoppas jag är hennes