Citat:
Ursprungligen postat av
KahlanAmnell
Hej, tack för att du läste själv.
Jodå, läsförståelsen är helt okej. Men kanske har svårt att pussla ihop konstigt svammel. T.ex " däremot hej och hoj vi är bögare feminister tjockisar babbar flator gamla snygga fula. Alla ska med

" Menar du att det inte kan vara fejk för att det är stor mångfald bland deltagarna/skådespelarna? Eller är det någonting annat?
Har du själv varit med i programmet?
Förstår jag dig även rätt om att du tycker att detta program är bra och att det är bra valuta för skattepengarna?
Tack på förhand
Hej du förstår inte hur man läser mellan raderna okey då vet jag hur jag ska gå tillväga med dig.
Så här.
SVT vill ha med alla sorters människor som bögar, svennar, blattar,flator,PK alla förutom Sd folk människor som ej vill ha dejta feminister flashback killar.
NEJ det är inga skådespelare, har jag varit med i programmet nej.
Tycker jag att programmet är bra vissa av deltagare är OK, att va sig själv idag på en dejt funkar inte. Missförstå mig rätt du ska vara dig själv men du ska bygga upp attraktion och det gör du hur viss tjej är snygg.
Tex snygg som Nelly i programmet var dryg då med glimten i ögat få henne att le.
Ta paret den käcka killen som var på dejt med Thaiboxaren, det hon gör KALLAS shit test innebär hon vill prova sin framtida man genom ett test som är så simpelt som att hon bestämmer vad de ska ha till efterrätt FEL han borde ha sagt jag beställer själv.
Du får jättegärna bedöma det jag har skrivet! tex meningsuppbyggnad.
Tack för att du läste