2018-10-27, 19:34
Bannlyst
Hej

Vem säger "tost kopie" ?

Tack för att du läste
Citera
2018-10-27, 19:37
Bannlyst
Hej märkte ni att den här Viggo tjockisen har läst The game, nagellack leopardmönstrad jacka.

Och intensiv ögonkontakt.
LoL,

Tack för att du läste
Citera
2018-10-27, 20:49
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nacknimo
Hej märkte ni att den här Viggo tjockisen har läst The game, nagellack leopardmönstrad jacka.

Och intensiv ögonkontakt.
LoL,

Tack för att du läste
Står det om nagellack & leopardmönstrad jacka i the game?

Tack för att jag fräste
Citera
2018-10-27, 22:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Står det om nagellack & leopardmönstrad jacka i the game?

Tack för att jag fräste

Hej jag har inte läst det The game men kortsammanfattning går det ut på att sticka ut ifrån mängden.

Tack för att du läste
Citera
2018-10-27, 22:52
Medlem
this isn't mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluttershy12
Fult att få den andra att säga först om de vill träffas igen eller inte om man själv inte vill.

Stör mig också på det! Bättre att säga nej först, han borde dessutom fattat att chansen var stor att hon skulle vilja ses igen och fick henne känna sig dum. Fast han ville väl checka av om han var hennes typ, frågade ju det under dejten också.
Citera
2018-10-28, 02:02
Medlem
KahlanAmnells avatar
Är jag helt konspiratoriskt förvrängd om jag misstänker att hela denna produktion är 100% genomruttet tvär-fejk? Skådespelare, manusförfattare, politiska koordinatorer och en hetsrunkande Jan Helin bakom rattarna?
Fyfan om mina skattepengar går till att producera fejkade dejtingprogram utan att dom erkänner det i klartext.

Jävla skitprogram i alla fall.
Citera
2018-10-28, 09:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KahlanAmnell
Är jag helt konspiratoriskt förvrängd om jag misstänker att hela denna produktion är 100% genomruttet tvär-fejk? Skådespelare, manusförfattare, politiska koordinatorer och en hetsrunkande Jan Helin bakom rattarna?
Fyfan om mina skattepengar går till att producera fejkade dejtingprogram utan att dom erkänner det i klartext.

Jävla skitprogram i alla fall.

Hej det jag kan säga om detta program är inga skådespelare alls, men däremot hej och hoj vi är bögare feminister tjockisar babbar flator gamla snygga fula. Alla ska med

Yes våra skattepengar gör nytta.

Tack för att du läste
Citera
2018-10-28, 12:30
Medlem
KahlanAmnells avatar
Citat:
Hej det jag kan säga om detta program är inga skådespelare alls, men däremot hej och hoj vi är bögare feminister tjockisar babbar flator gamla snygga fula. Alla ska med

Yes våra skattepengar gör nytta.

Tack för att du läste

Förstår knappt vad du skriver, kan du testa att svara i nyktert tillstånd?
Citera
2018-10-28, 13:01
Bannlyst
Citat:
Förstår knappt vad du skriver, kan du testa att svara i nyktert tillstånd?

Hej läsförståelse var inte din grej i skolan?

Gör rätt gör om.

Tack för att du läste
Citera
2018-10-28, 17:23
Medlem
KahlanAmnells avatar
Citat:
Hej läsförståelse var inte din grej i skolan?

Gör rätt gör om.

Tack för att du läste

Hej, tack för att du läste själv.
Jodå, läsförståelsen är helt okej. Men kanske har svårt att pussla ihop konstigt svammel. T.ex " däremot hej och hoj vi är bögare feminister tjockisar babbar flator gamla snygga fula. Alla ska med " Menar du att det inte kan vara fejk för att det är stor mångfald bland deltagarna/skådespelarna? Eller är det någonting annat?
Har du själv varit med i programmet?

Förstår jag dig även rätt om att du tycker att detta program är bra och att det är bra valuta för skattepengarna?

Tack på förhand
Citera
2018-10-28, 17:54
Bannlyst
Citat:
Hej, tack för att du läste själv.
Jodå, läsförståelsen är helt okej. Men kanske har svårt att pussla ihop konstigt svammel. T.ex " däremot hej och hoj vi är bögare feminister tjockisar babbar flator gamla snygga fula. Alla ska med " Menar du att det inte kan vara fejk för att det är stor mångfald bland deltagarna/skådespelarna? Eller är det någonting annat?
Har du själv varit med i programmet?

Förstår jag dig även rätt om att du tycker att detta program är bra och att det är bra valuta för skattepengarna?

Tack på förhand

Hej du förstår inte hur man läser mellan raderna okey då vet jag hur jag ska gå tillväga med dig.

Så här.

SVT vill ha med alla sorters människor som bögar, svennar, blattar,flator,PK alla förutom Sd folk människor som ej vill ha dejta feminister flashback killar.

NEJ det är inga skådespelare, har jag varit med i programmet nej.

Tycker jag att programmet är bra vissa av deltagare är OK, att va sig själv idag på en dejt funkar inte. Missförstå mig rätt du ska vara dig själv men du ska bygga upp attraktion och det gör du hur viss tjej är snygg.

Tex snygg som Nelly i programmet var dryg då med glimten i ögat få henne att le.

Ta paret den käcka killen som var på dejt med Thaiboxaren, det hon gör KALLAS shit test innebär hon vill prova sin framtida man genom ett test som är så simpelt som att hon bestämmer vad de ska ha till efterrätt FEL han borde ha sagt jag beställer själv.

Du får jättegärna bedöma det jag har skrivet! tex meningsuppbyggnad.

Tack för att du läste
Citera
2018-10-28, 18:02
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Hej du förstår inte hur man läser mellan raderna okey då vet jag hur jag ska gå tillväga med dig.

Så här.

SVT vill ha med alla sorters människor som bögar, svennar, blattar,flator,PK alla förutom Sd folk människor som ej vill ha dejta feminister flashback killar.

NEJ det är inga skådespelare, har jag varit med i programmet nej.

Tycker jag att programmet är bra vissa av deltagare är OK, att va sig själv idag på en dejt funkar inte. Missförstå mig rätt du ska vara dig själv men du ska bygga upp attraktion och det gör du hur viss tjej är snygg.

Tex snygg som Nelly i programmet var dryg då med glimten i ögat få henne att le.

Ta paret den käcka killen som var på dejt med Thaiboxaren, det hon gör KALLAS shit test innebär hon vill prova sin framtida man genom ett test som är så simpelt som att hon bestämmer vad de ska ha till efterrätt FEL han borde ha sagt jag beställer själv.

Du får jättegärna bedöma det jag har skrivet! tex meningsuppbyggnad.

Tack för att du läste

Meningsbyggnad heter det och den var lite svår i ditt fall. Din inledning blir lite missvisande eftersom SVT inte alls vill ha alla sorters människor. Det tycks du ju själv känna till om man läser din nästa mening. Tror dock inte att SVT överhuvudtaget vill att programmet ska ha några som helst partipolitiska inslag.

Tittade en sisådär 15 minuter på programmet och det känns inte helt naturligt. Har tidigare sett den brittiska varianten, men inte heller den kändes värd att följa.

Vem fan vill söka en dejt i tv om man inte är exhibitionist?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in