2018-10-22, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jay.simpson
Hahahaha svt tog fram den bästa alibi migranten. Tycker du att hon är söt. Söt är sexistiskt han har en given plats i FI:s ledning.

Jag trodde inte mina öron när jag hade hörde han säga det. Det är så sjukt så det finns. Dessutom trodde jag som kyparen att han var bög först och fick det bekräftat när han viftade med pride flaggor.
Tror fortfarande att han är bög, killen kan inte ge komplimanger för att det skulle vara sexistiskt.
Citera
2018-10-22, 22:17
Medlem
dialektikers avatar
Konversationen mellan den 70-åriga damen och den lilla herren:

Damen:
"Men det är ganska typiskt att du har skägg, eftersom du är vegetarian."

Herren:
"I Stockholm är det ju poppis, med skägg. Det där man kallar hipster eller vad det är."

Citera
2018-10-22, 22:23
Medlem
Har skiten börjat igen? Det är för pinsamt får kalla kårar när jag tänkter tillbaka men har ändå lyckats se alla avsnitt
Citera
2018-10-22, 22:58
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Jag trodde inte mina öron när jag hade hörde han säga det. Det är så sjukt så det finns. Dessutom trodde jag som kyparen att han var bög först och fick det bekräftat när han viftade med pride flaggor.
Tror fortfarande att han är bög, killen kan inte ge komplimanger för att det skulle vara sexistiskt.

Å han var så vedervärdig, så tråååkig, gå igenom vilka tråkböcker han läst, prata in i detalj om dessa böcker. Predika värderingar och normer i oändlighet i HBTQ och politisk korrekthet. Vilken mardröm. Stackars tjej. Vilken jävla dejt.
Tur att hon ändå slapp träffa honom en gång till.

(Naturligtvis skulle han predika för servitrisen om varför man ska dela på notan så det inte görs skillnad på könen.)
Senast redigerad av dialektiker 2018-10-22 kl. 23:06.
Citera
2018-10-22, 23:27
Medlem
Ganska roligt program tycker jag ändå faktiskt, inte så att man sitter med ögonen på helspänn men ändå sevärt program IMO. Jag tycker man får en god inblick faktiskt i hur pass "bra" och vilken liga man ska ligga i som kille för att lyckas. De som ratas är de som man också själv ser inte riktigt lever upp till förväntan när det kommer till framförallt utseende, men även personlighet. Olika personligheter såklart, men har du dem båda, dvs. är ganska good-looking, är både ödmjuk och självsäker, samt ett OK liv i övrigt (yrke, studier, boende, umgänge) så får du ett ja från tjejer och viceversa.
Citera
2018-10-23, 00:34
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Å han var så vedervärdig, så tråååkig, gå igenom vilka tråkböcker han läst, prata in i detalj om dessa böcker. Predika värderingar och normer i oändlighet i HBTQ och politisk korrekthet. Vilken mardröm. Stackars tjej. Vilken jävla dejt.
Tur att hon ändå slapp träffa honom en gång till.

(Naturligtvis skulle han predika för servitrisen om varför man ska dela på notan så det inte görs skillnad på könen.)

Ja, absolut, han överkompenserade grymt. Jag tror han kommer att bli väldigt förvirrad när inte hela HBTQ/politisk korrekthet/jämställdhet-sticket inte funkar.

Stackars Linn, 20 år, och har "bara" varit kär två gånger. Vilken klyschlesbisk.
Citera
2018-10-23, 03:29
Medlem
Schnyggves avatar
Alltså syrianen var ju OUTHÄRDLIG! tjatar om stroktoorer och hbt-ko hela tiden...och kan inte ens säga om en tjej är söt, för det är sexism och stroktoor! alltså herregud, släpp sargen pojk! Tror någon riktig läderbög får ge honom vad han tål, för homo det är...
Vilken heterokille håller på sådär och springer och viftar med prideflaggor i tid och otid?

Kul för det äldre paret! gubben såg ut som någon mysfabror i ett 70-tals-barnprogram! hoppas dom får till det!

ibland blir det tydligt att man inte ska dra för hastiga slutsatser...jag trodde den söta Linn var enormt ointresserad av sin dejt! men det var hon ju inte alls...

Skulle också ha sagt nej till Nelly, verkar vara en riktig strultjej på typ alla plan...
Citera
2018-10-23, 05:04
Medlem
Är det inte så alla tjejer vill att killar ska vara i Sverige? Han är exakt såsom tjejerna vill alla män ska bete sig och ha dem extrema PK åsikterna som honom. Bra att han delade på notan och att han inte gav henne någon komplimang för att det är sexistiskt. Detta är ju bara ännu ett bevis på att tjejer inte alls tänder på att män ska vara feminister. Han lär inte ge henne några orgasmer, den saken är klar.

Gamla gubben ska vara glad att han var ung på 70-talet för han fick åtminstone ha en kvinna i 18 år. Idag hade han garanterat varit oskuld. Han hade 0 karisma och var för snäll.

Egentligen om man ser efter vad tjejer vill ha så är idealet en blandning av gamlingen och läkaren. Men verkligheten visar tvärtom, sånna män får inte föra sina gener vidare. Istället är det dem som är aggresiva/badboys/tar för sig och är 0% PK som får hem brudarna
Citera
2018-10-23, 06:06
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Alltså syrianen var ju OUTHÄRDLIG! tjatar om stroktoorer och hbt-ko hela tiden...och kan inte ens säga om en tjej är söt, för det är sexism och stroktoor! alltså herregud, släpp sargen pojk! Tror någon riktig läderbög får ge honom vad han tål, för homo det är...
Vilken heterokille håller på sådär och springer och viftar med prideflaggor i tid och otid?

Jag tycker mest synd om honom - någon har sagt till honom att detta är vad tjejer gillar bla bla bla och han köpte det med hull och hår. Han måste bli väldigt förvirrad varför ingen vill träffa honom igen - ett tips, betala för notan om du gillar henne. Det är en början.
Citera
2018-10-23, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag tycker mest synd om honom - någon har sagt till honom att detta är vad tjejer gillar bla bla bla och han köpte det med hull och hår. Han måste bli väldigt förvirrad varför ingen vill träffa honom igen - ett tips, betala för notan om du gillar henne. Det är en början.
Cuck-läkaren var patetisk, men jag skulle ändå ge honom lite slack: han har bara bott i Sverige ett par år och är möjligen lite upprymd över att hans (med MENA-mått) extremliberala värderingar är mainstream i Sverige. Möjligen känner han också lite behov av att markera avstånd till den schablonbild som just nu kavlas ut av ungefär alla borgerliga ledarskribenter. Om ett par år har han förhoppningsvis insett att det inte funkar att få ligga genom att spela mjukis-feminist.

Tjejen han dejtade verkade tråkig, men hon hade fint hår. Jag hade gärna sett mer av hennes breda röv i de där singelbyxorna hon hade på sig...
Citera
2018-10-23, 08:27
Medlem
Fult att få den andra att säga först om de vill träffas igen eller inte om man själv inte vill.
Citera
2018-10-23, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagis-Dropout
Har skiten börjat igen? Det är för pinsamt får kalla kårar när jag tänkter tillbaka men har ändå lyckats se alla avsnitt

Ha ha ! Så är det även för mig. Dock blir man sugen på att själv åka ut till Vaxholms hotell och äta !
Går trevliga båtar ut dit.... !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in