2018-10-26, 16:43
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stockholmspendeln
Ah shit i Tmg det är bara ut l köra.

Helt rätt, ingen tvekan, bara att ha Pjäxa i källar'n
Citera
2018-10-27, 15:11
Medlem
Har varit på drygt 100 thaisalonger genom åren men väldigt sällan stött på någon salong där duschen är i massagerummet.
De jag sett det på hade jacuzzi i samma rum.

Men har ni varit på någon salong i Sverige där det finns dusch i massagerummet?
Citera
2018-10-27, 21:24
Medlem
Jag har varit på två salonger i Stockholm där det finns dusch i massagerummet.
Riktigt nice!

Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Har varit på drygt 100 thaisalonger genom åren men väldigt sällan stött på någon salong där duschen är i massagerummet.

Citera
2018-10-27, 22:29
Medlem
Citat:

Jag har varit på en i Sumpan.
Citera
2018-10-27, 22:43
Medlem
Citat:

Finns en söder om stan
Citera
2018-10-28, 08:26
Medlem
Tack för svaren!

Då vet jag att det finns i Stockholm iaf.
Citera
2018-10-28, 10:55
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:

Finns några i Gbg också, men varför frågar du?

Den fråga jag tycker är relevant, är i så fall om det finns dusch i alla rum. Jag har råkat ut för att duschen är i ett annat rum och pågår det massage där så går det inte att duscha och det är ju kass!
Citera
2018-10-28, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Finns några i Gbg också, men varför frågar du?

Den fråga jag tycker är relevant, är i så fall om det finns dusch i alla rum. Jag har råkat ut för att duschen är i ett annat rum och pågår det massage där så går det inte att duscha och det är ju kass!

Glömde skriva att jag menade att alla massagerum borde i så fall ha en dusch. Miss av mig!
Citera
2018-10-28, 19:35
Medlem
Duschar i salongerna är roligt. Ibland har de tryckt in en kabin i köket till och med. Duscha i stanken av fermenterad mat är så där. Någon salong hade pressat in en minimal kabin i en minitoalett. De gjorde det på bekostnad av handfat Tänker de sig att man ska tvätta händerna i duschen? Andra har duschen vid entrén. Finns en väldigt stor salong där duschen ligger precis vid ytterdörren och behandlingsrummen längst in i lokalerna. Jag tror att det är ett f.d. dagis eller nåt med linoleumgolv och hela baletten. Eftersom det är ett ganska stort mottagningsrum och behandlingen sker längre in har de inte tonat rutorna eller så. Det blir en lång halvnaken walk of shame och till allmän beskådan för bostadsområdet.
Citera
2018-10-28, 20:35
Medlem
Känner att jag inte vill klä av mig naken om det skulle vara en seriös salong. Kan man bli erbjuden HE även om man har kalsongerna på när man lägger sig på britsen? Och vad är rimligt pris ?
Citera
2018-10-28, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trazi2
Känner att jag inte vill klä av mig naken om det skulle vara en seriös salong. Kan man bli erbjuden HE även om man har kalsongerna på när man lägger sig på britsen? Och vad är rimligt pris ?

Ja, de kommer antagligen be dig ta av kallingarna innan eller under massagen. Och även om de inte gör det hindrar lite tyg inte deras sug efter extrainkomst.
Citera
2018-10-28, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trazi2

Behöll kalsongerna på mig när jag precis hade börjat utforska thaimassage.
På en salong fick jag erbjudande när jag hade kalsongerna på dessutom hade jag ej fått erektion innan hon frågade.

Ta av dig kalsongerna även på en sk seriös salong. Vill inte tjejen erbjuda hj så får du ingen fråga.

Eller så säger hon att kalsongerna ska vara kvar på kroppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in