2017-06-27, 17:14
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Lycka till!

Tråden har 800 sidor. Pruta till 400 för HE norm om jag gissar rätt.

Hur gör man sig förstådd rent språkligt att man vill ha BTB? Kan de termen? De jag masserats av har pratat skitkass svenska, förstår ytterst lite. Vill ju inte leka charader med dem precis.
Citera
2017-06-27, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 237

Hur gör man sig förstådd rent språkligt att man vill ha BTB? Kan de termen? De jag masserats av har pratat skitkass svenska, förstår ytterst lite. Vill ju inte leka charader med dem precis.

För i helvete, tänk inte så mycket, bara gör så ordnar det sig!
Citera
2017-06-28, 03:17
Medlem
Citat:
Nämn några av dem.

Hur hon berör dig, hennes klädsel, blicken. En händelse: kort klänning, gör i ordning madrassen hon lutar sig fram och vad händer jo hela röven syns, string och allt, omedvetet? Not.

PS. Det finns tjejer som njuter av sex, visst det är pengarna i grunden. Men vi ska veta att Thai har en helst annan syn på sex än vad västerländska tjejer har.
Träffar några regelbundet och våra sessioner är något helt annat än bara få en att komma då fort som möjligt. Trevligt när man även träffas på annan Plats än i salongs världen.
Citera
2017-06-28, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1qwerty
Hur hon berör dig, hennes klädsel, blicken. En händelse: kort klänning, gör i ordning madrassen hon lutar sig fram och vad händer jo hela röven syns, string och allt, omedvetet? Not.

PS. Det finns tjejer som njuter av sex, visst det är pengarna i grunden. Men vi ska veta att Thai har en helst annan syn på sex än vad västerländska tjejer har.
Träffar några regelbundet och våra sessioner är något helt annat än bara få en att komma då fort som möjligt. Trevligt när man även träffas på annan Plats än i salongs världen.
Så rätt . Har haft några riktigt fantastiska möten vid sidan om. Jag tror nog att de njuter när jag är med dem. Svårt att fejka multipla och när det rinner. Men tecken. För i helvete det är tusentals öppen bok. Om de rör dig på snorren. Kör utan handduk på dig. Är du naken och de tillåter det. Sen finns andra saker men vill inte ge de blåa alla tips också. Min erfarenhet säger det finns minst hj på alla. Sen är det upp till dig att visa dig värdig att få förslag. Ett tips hur kan du visa att du inte är från skatte eller blå?? Finns flera sätt att göra det på. Har fått på ställen där ingen sex skylt hänger i reception
Citera
2017-06-28, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xldick
Så rätt . Har haft några riktigt fantastiska möten vid sidan om. Jag tror nog att de njuter när jag är med dem. Svårt att fejka multipla och när det rinner. Men tecken. För i helvete det är tusentals öppen bok. Om de rör dig på snorren. Kör utan handduk på dig. Är du naken och de tillåter det. Sen finns andra saker men vill inte ge de blåa alla tips också. Min erfarenhet säger det finns minst hj på alla. Sen är det upp till dig att visa dig värdig att få förslag. Ett tips hur kan du visa att du inte är från skatte eller blå?? Finns flera sätt att göra det på. Har fått på ställen där ingen sex skylt hänger i reception

Mitt i prick😉
Citera
2017-06-28, 12:20
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:

HJ: 200-300
BJ: 400 / 500 (utan gummi obviously)
BTB: 500-800
FS: här varierar det mycket på ställe och tjej. För 1000 brukar de flesta säga ok, du kan säkert få det för 800-900 om tjejen är på humör, de flesta tjejer brukar försöka med 1500-2000 och då kan du lätt pruta ner det.

Tjejerna jobbar med detta, säger du body body för BTB eller boom boom för knulla så fattar de.
Citera
2017-06-28, 12:59
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xldick

Senast jag var på gned de in kräm på röven. Är jag naiv om jag tror att det ingår en korrekt massage?
Citera
2017-06-28, 13:47
Medlem
B-types avatar
Citat:
Senast jag var på gned de in kräm på röven. Är jag naiv om jag tror att det ingår en korrekt massage?
Är du 14 år gammal eller trollar du bara?
Citera
2017-06-28, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-type

Hon ville väl göra det skönt för honom när han låg så pass brett isär med benen och uppfattades väl bara som att han ville få en mjuk, len och insmord han mellan skinkorna?
Citera
2017-06-28, 17:11
Medlem
Citat:

Var det tigerbalsam?
😊 får mig att tänka på amerikanska deckare när de besöker bårhuset, de smetar starkt luktande salva under snoken för att slippa liklukten...
Massage på sätesmusklerna är normalt..
Citera
2017-06-28, 21:18
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-type

Ingetdera.
Citera
2017-07-06, 12:06
Medlem
Hej! Finns det några bra ställen i Tullinge eller i närheten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in