Citat:
Ursprungligen postat av
Romper
Ett utomordentligt svar på det jag frågade om!
Tycker du att det är något som är relevant för vad tråden handlar om?
Är det BO som är misstänkliggjord för att ha våldtagit GS eller vad vill du ha ut av frågan som ställde?
Det är lika relevant att få ta del av skillnaderna av fällda domar istället för att det ska vara häxjakt på GS som kanske blir totalt friad, tänk dig hur det kryper glädje över en åklagaren så har chansen att försöka få fast en kändis. Du vet väll hur rutten kvasten var?
Tycker det är väldigt intressant att ta del av fakta, så langa fram svaret nu.
Jag har en som ligger mig varmt om hjärtat men som gjorde misstaget att följa med hem till en blading, det slutade med våldtäkt, det lades ner. Först var jag helgalen men sen kan jag ändå tycka att är man så korkad att man tar det steget hem till en sådan så har man faktiskt försatt sig i en rutten situation själv, har man röstat vänstern hela livet så fattar man ju inte bättre. Hade tyckt det var väl hårt att döma en ung invandrarkille till fängelse för att den blonda tjejen ångrade sig efteråt.
Nu kan du gapa och skrika hur mycket som helst, men jag skriver bara hur det fungerar och jag hade iofs inte blivit ledsen om han blivit fälld.
Men jag vet faktiskt inte vad som hände så då känns friande dom mer okej, råkar han ut för samma sak igen kommer förmodligen åklagaren driva våldtäkten vidare, det är jag övertygad om.