2018-10-26, 20:35
Medlem
att hon filmar sexet visar ju vad hon är ute efter
Citera
2018-10-26, 20:41
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -93
att hon filmar sexet visar ju vad hon är ute efter
Inspelning måste inte betyda att film/kamera funktionen använts.

Det är inte helt klarlagt att det är BO som spelat in,
icke heller är det säkert att något spelats in under den påstådda sexakten.

Det kan vara ifrån tex.när det balkong röktes, om det nu har hänt...
Citera
2018-10-26, 21:06
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dial999
Det finns fortfarande ingen annan fakta annat än att GS polisanmäts och att han sitter häktad. Vad som druckits eller vad han skulle ha gjort bygger fortfarande på spekulationer efter vad han själv sagt i förhör. Det är inga verkliga fakta om vad var och en har druckit
Visst är det så, men något måste den som gör sina inlägg/spekulationer utgå ifrån. Hur trovärdigt förhöret med GS är kan jag inte säga något om. Men informationen där ifrån är det som diskuterats.

Berusningsgraden som det skrivs om är inte rimlig. Förhör har gjorts med GS, en anmälan har gjorts av BO. Det finns en sinnesnärvaro hos BO eller GS att göra en ljudinspelning.
Citera
2018-10-26, 22:09
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Leader
Visst är det så, men något måste den som gör sina inlägg/spekulationer utgå ifrån. Hur trovärdigt förhöret med GS är kan jag inte säga något om. Men informationen där ifrån är det som diskuterats.

Berusningsgraden som det skrivs om är inte rimlig. Förhör har gjorts med GS, en anmälan har gjorts av BO. Det finns en sinnesnärvaro hos BO eller GS att göra en ljudinspelning.
Fast ingen vet vad det är för inspelning det kanske inte är från själva sexakten. Det kanske är på balkongen när dom rökte. Det kanske är nån form av erkännande eller nåt.
Citera
2018-10-26, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av birkaboo
Varför länkar du bara till en sida som till 99 % tagit skvaller härifrån ? Skriv åtminstone något du vill diskutera från artikeln.

Som jag ser det har MA fått en egen kanal att förtala BO. Inte särskilt imponerande. För övrigt var det känt sen tidigare att den fjärde personen var en nära annhörig till fam ? Var det son eller någon av döttrarna som var med på middagen kanske.

Redaktör för den skitpublikationen Stoppa pressarna är Daniel Nyhlén, som är kompis med paret M.A. och G.S. Han umgicks med dem åtminstone så sent som 8 augusti
https://www.instagram.com/p/BmOa746nK-Y/?hl=sv&taken-by=danielnyhlen
Citera
2018-10-26, 23:08
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tennnyson
Redaktör för den skitpublikationen Stoppa pressarna är Daniel Nyhlén, som är kompis med paret M.A. och G.S. Han umgicks med dem åtminstone så sent som 8 augusti

Bra grävt. Ja Stoppa Pressarnas agenda är tydlig.
Citera
2018-10-26, 23:21
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
Fast ingen vet vad det är för inspelning det kanske inte är från själva sexakten. Det kanske är på balkongen när dom rökte. Det kanske är nån form av erkännande eller nåt.
Jag är ledsen men jag förstår inte ditt svar, du delar inte min mening i det jag skrev?
Senast redigerad av The.Leader 2018-10-26 kl. 23:36.
Citera
2018-10-27, 00:03
Medlem
HappySadHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
Ja, det är troligt att det är något från balkongpratet. Kanske inte ett erkännande rakt av utan någon ursäkt som kan tolkas i olika riktningar.

Målsägarbiträdet som snackar om hur stark bevisning det är har antagligen inte haft tillfälle att lyssna på inspelningen.
Citera
2018-10-27, 00:10
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Bra grävt. Ja Stoppa Pressarnas agenda är tydlig.

Bra grävt? Kom in i matchen, det där har varit känt i tråden i över en vecka!

(FB) Svensk mästare i fotboll misstänks för våldtäkt okt -18, är i 60-årsåldern

/Provokatör
Citera
2018-10-27, 00:45
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tennnyson
Jag tycker hans senaste artikel är ett hopklipp av Flashbackskommentarer
Citera
2018-10-27, 01:16
Medlem
Glenn Schiller sluta våldta. Ligg med din korkade fru istället.
Citera
2018-10-27, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Ja, att det är någon form av svartskalle är väl utgångspunkten vid sådana här sonderingar av våldtäktsterrängen.

Det måste svida för dig nu din vitkränkta man som alltid har utgångsläget att det är alltid blattarnas fel. Tänk att den vita mannen, en hederlig svensk man också kan begå sådana hemska brott. Du måste ha svårt att acceptera detta faktum och tänker säkerligen att det måste vara ett undantag men ett sådant brott finns det inga undantag för, för det är väldigt allvarligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in