2018-10-23, 21:11
Medlem
Lyssnar just nu på MVB. Varför är ni så säkra på trollning? Är väl ingenting han vinner på att säga att folk är skyldiga pengar och att han lämnar humorn bakom sig?
Tycker det låter som en tvättäkta kris. Men jag är väl kanske lättlurad.
Citera
2018-10-23, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobbby
Lyssnar just nu på MVB. Varför är ni så säkra på trollning? Är väl ingenting han vinner på att säga att folk är skyldiga pengar och att han lämnar humorn bakom sig?

Ska lyssna klart innan jag öppnar min dumma mun. Att han sitter och vill ha betalt för sin medverkan i podden är jävligt konstigt. Så blir man inte vän.
Citera
2018-10-23, 21:39
Medlem
Jag tar tillbaka allt. Roligt avsnitt.
Citera
2018-10-24, 17:21
Medlem
Luckyhorses avatar
Henrik är ett sant humorgeni
Citera
2018-10-24, 19:10
Medlem
Isnatts avatar
Har alltid gillat Henrik och lyssnade på avsnittet.
Trodde först han skämtade, sen att han var allvarlig när han berättade att han bodde inneboende osv vilket ju kan hända jag har bekanta som hamnat i värre situationer och att han supit till och sen råkat slå en servitris men när han pratade vidare antog jag att det var skämt för det var to mutch.
Men känner ju inte honom så när jag lyssnade så var jag lite osäker, men hel värt att lyssna på då avsnittet var kul.
Citera
2018-10-24, 19:45
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobbby
Ser att du skrivit nedan men det tydligaste tecknet på att det är någon slags trollning är att de går ur karaktär någonstans i mitten. Henrik säger till och med något i sil med "jävel va sjuk jag är" samtidigt som han garvar. Ett annat tecken är ju att han fortfarande håller på med standup..
Citera
2018-10-25, 19:24
Medlem
Bra avsnitt idag, varje gång Felicia är med så höjs stämningen rejält. Hon är bland de få tjejer som är med i programmet som inte går in med inställningen "NU SKA JAG HÖRAS OCH ÖVERRRÖSTA KILLARNA"... A la Fanny Agazzi och Reloux..

Skön och avslappnad, sedan har Isidor en karisma som få.
Citera
2018-10-25, 20:41
Medlem
Ambivalens_s avatar
Ang. Nyblom och MVB.

Underhållande avsnitt. Jag gillade speciellt det snyftiga segmentet när Henrik pratade om sin mamma där Robin frågar om han vill hälsa henne något, varpå Henrik snabbt svarar "hit me pengarna". SD-segmentet var underhållande med. Men mest realistiskt var nog hans bitterhet över komiker-scenen. Rolig historier med Mårten Andersson, standup-klubbarna, Morgan Alling osv.

Min kritik är att det kunde vara mer subtilt. Det märktes tydligt att Henrik ville framställa sig som patetisk/bitter/psykotisk/korkad i varje yttrande. Det fick mig att tänka på gustafssons syn på att spela full. Man ska "spela en full som försöker spela nykter". Jag gissar att de var inspirerade av Jonas Inde, men även om han är rätt transparent med sin problematik och sjukdomsbild så framstår väl han i poddarna mer som en person försöker vara så normal som möjligt, men att sjukdomsbilden och bitterheten ändå skiner igenom.

Endast två saker var lite pajjiga, först att Henrik tyckte Malou Von Sivers var bästa komikern. Den kändes väl 0% sannolik? Jag förstod inte riktigt vad de ville åt med den annat än absurditet? Sen det om att nån blev blind pga hans slag var för överdrivet med.

Robin var väldigt bra som programledare. Att han hade hört alla detaljer från varje incident och konfronterade Henrik med dessa var oerhört kul (t.ex. när han nyanserade Henriks SD-historia med att han ska ha kallat kvinnan för "Erdogan-fitta").
Senast redigerad av Ambivalens_ 2018-10-25 kl. 20:44.
Citera
2018-10-26, 16:36
Medlem
MrMoonwalkers avatar
Nån som vet vem Martins nya flickvän är?
Citera
2018-10-26, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMoonwalker
Nån som vet vem Martins nya flickvän är?

https://www.instagram.com/f1l1pp4/

Verkar som en rolig och härlig tjej, efter "nyckelbråket" och Martins överdrivna reaktion så la hon upp en story på insta där hon stängde ytterdörren och satte upp en lapp där det stod "låst" på. Fick mig att börja garva iallafall.
Citera
2018-10-30, 12:09
Medlem
MrMoonwalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
https://www.instagram.com/f1l1pp4/

Verkar som en rolig och härlig tjej, efter "nyckelbråket" och Martins överdrivna reaktion så la hon upp en story på insta där hon stängde ytterdörren och satte upp en lapp där det stod "låst" på. Fick mig att börja garva iallafall.

wow, hon såg bra ut med! hoppas det går bättre med henne än och att hon gillar Raka och ärliga män Inte fått nån känsla av att Martin är konflikträdd, visst så kommer han alltid vara i skuggan av Thanos Fotas, men ändå.
Citera
2018-10-30, 15:58
Medlem
Fanny Agazzi alltså, har det vart med någon mer korkad gäst än henne? Hon vet ju inte vad tänka före man öppnar munnen betyder, hon slår ju alla rekord.
Senast redigerad av pogba 2018-10-30 kl. 16:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in