Citat:
Ursprungligen postat av
PerfektionsPolisen
Vad säger Henrik Nyblom i avsnittet?
Alltså ju mer man tänker på det desto mer förstår man att det är trollning, men
riktigt bra skådespelat från dem båda.
Henrik kommer ut som tok-höger, att Marcus och Carl har brytit kontakten med han pga att han flippade ut på en turkisk tjej på en fest och krävde att hon skulle gå osv. Att han häcklade en komiker på Norra Brunn och blev utslängd och råkade slå till en av ägarna. Att han håller på och skriver ett manifest och att han hade blivit kristen.... Samt att han funderar på att kandidera för SD.
Men framförallt att han är flyförbannad på hela komikerbranschen och han tycker att alla är skyldig han pengar. Just där tror jag fan det finns en liten bitterhet på riktigt.
Om man tycker sådant är kul kan jag varmt rekommendera avsnittet, själv fick jag bara ångest av det rakt igenom.