2018-10-18, 14:15
  #3121
Medlem
Herregud vilken kemi Petter, Robin och Felicia har! Borde definitivt starta en egen pod, gör varandra helt briljanta.
Citera
2018-10-19, 08:45
  #3122
Medlem
nickeheaads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Herregud vilken kemi Petter, Robin och Felicia har! Borde definitivt starta en egen pod, gör varandra helt briljanta.

Det är denna standardnivå som man önskade att majoriteten av AMK-avsnitten skulle haft.
Citera
2018-10-19, 09:58
  #3123
Medlem
Fladerlappens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Herregud vilken kemi Petter, Robin och Felicia har! Borde definitivt starta en egen pod, gör varandra helt briljanta.
Ja de var väldigt bra, Jonas Strandberg lyckades väl flika in typ två meningar under hela avsnittet.

Trodde även Martin skulle klara ett helt avsnitt utan att surkuksgnälla.. MEN en hantverkare räddade situationen i slutet så Martin fick gubbgnälla ett tag.
Känns som Martin kanske ska lära sig att ljudproducera och ta samma roll som den där Robin har idag. Rodda lite, skicka över roliga länkar, övervaka chatten etc. Tillför knappt ingenting längre.
Citera
2018-10-19, 20:18
  #3124
Medlem
HandsomeDans avatar
Mycket uppfriskande när David Wiberg kom in! Gillar egentligen "lunket", men lite oftare borde Martin kunna ta in gäster som inte brukar vara med. Känns genast som att alla blir lite mer på tå + att de får ett lite mer givet ämne och inte bara sitter och scrollar nyheter.
Citera
2018-10-22, 17:31
  #3125
Medlem
Lite Oft: men hör ändå till ämnet med tanke på att Robin Berglund pluggade det i programmet, men visst trollar Henrik Nyblom i senaste avsnitt av MVB?

Han kan ju inte gått så bananas även fast hans aura skriker kommande psykos.
__________________
Senast redigerad av pogba 2018-10-22 kl. 17:36.
Citera
2018-10-22, 17:55
  #3126
Medlem
PerfektionsPolisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Lite Oft: men hör ändå till ämnet med tanke på att Robin Berglund pluggade det i programmet, men visst trollar Henrik Nyblom i senaste avsnitt av MVB?

Han kan ju inte gått så bananas även fast hans aura skriker kommande psykos.

Vad säger Henrik Nyblom i avsnittet?
Citera
2018-10-22, 18:02
  #3127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerfektionsPolisen
Vad säger Henrik Nyblom i avsnittet?

Alltså ju mer man tänker på det desto mer förstår man att det är trollning, men riktigt bra skådespelat från dem båda.

Henrik kommer ut som tok-höger, att Marcus och Carl har brytit kontakten med han pga att han flippade ut på en turkisk tjej på en fest och krävde att hon skulle gå osv. Att han häcklade en komiker på Norra Brunn och blev utslängd och råkade slå till en av ägarna. Att han håller på och skriver ett manifest och att han hade blivit kristen.... Samt att han funderar på att kandidera för SD.

Men framförallt att han är flyförbannad på hela komikerbranschen och han tycker att alla är skyldig han pengar. Just där tror jag fan det finns en liten bitterhet på riktigt.

Om man tycker sådant är kul kan jag varmt rekommendera avsnittet, själv fick jag bara ångest av det rakt igenom.
Citera
2018-10-22, 18:53
  #3128
Medlem
Det var intressant! Tänker att det var väldigt ”Nyblomskt” ändå, men blev rätt imponerad av Berglunds skådespelarinsats, även om det var helt spontant. Tror dom valde att inte klippa bort det lilla segmentet där dom går ur karaktär i mitten typ och börjar skratta åt hela grejen bara för att folk inte skulle gå på det hela vägen.
Citera
2018-10-22, 20:35
  #3129
Medlem
Rotselleris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Alltså ju mer man tänker på det desto mer förstår man att det är trollning, men riktigt bra skådespelat från dem båda.

Henrik kommer ut som tok-höger, att Marcus och Carl har brytit kontakten med han pga att han flippade ut på en turkisk tjej på en fest och krävde att hon skulle gå osv. Att han häcklade en komiker på Norra Brunn och blev utslängd och råkade slå till en av ägarna. Att han håller på och skriver ett manifest och att han hade blivit kristen.... Samt att han funderar på att kandidera för SD.

Men framförallt att han är flyförbannad på hela komikerbranschen och han tycker att alla är skyldig han pengar. Just där tror jag fan det finns en liten bitterhet på riktigt.

Om man tycker sådant är kul kan jag varmt rekommendera avsnittet, själv fick jag bara ångest av det rakt igenom.

Jag såg sjukt mycket fram emot det när jag hörde att nyblom var gäst men som du säger, det var ren ångest för mig. Nyblom är ju kanske sveriges genuint roligaste komiker men det här var bara mörkt. Är det en trollning är det hatten av men fick verkligen inte den känslan och har verkligen inte hört mycket av honom. Någon som vet när rollspelsklubben live när han var med spelades in?
Citera
2018-10-22, 20:46
  #3130
Medlem
HandsomeDans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostplacefillah
Det var intressant! Tänker att det var väldigt ”Nyblomskt” ändå, men blev rätt imponerad av Berglunds skådespelarinsats, även om det var helt spontant. Tror dom valde att inte klippa bort det lilla segmentet där dom går ur karaktär i mitten typ och börjar skratta åt hela grejen bara för att folk inte skulle gå på det hela vägen.

Ja, var rätt säker på att det var trollning redan från början. Men just det segmentet bekräftade det ju bortom allt tvivel så förstår inte riktigt hur någon kan ha missat att det inte var seriöst.
Citera
2018-10-22, 22:02
  #3131
Medlem
Jäklar var skickling Nyblom är, riktig Kaufman-prestation. Gick på det i början med pengarna o sveket, när han drog in politiken kunde jag andas ut
Citera
2018-10-22, 23:21
  #3132
Medlem
garderobsbogs avatar
Har aldrig fattat Nybloms storhet, tyckte han var rätt kass i Släng dig i brunnen men där var han fan rolig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in