2018-10-25, 17:33
Medlem
Någon som vet vart Stök har tagit vägen? Ser man något nytt från honom? Han har varit inaktiv på insta sen mitten på januari?
Citera
2018-10-25, 18:35
Medlem
vem fan bryr sig. han vågar väll inte visa sig för han e rädd för FY. Nämen skulle gissa att han pundar. man ser lite halvkeffa tags av honom gjord med väggfärg då och då i söderkrokarna så död är han nog inte
Citera
2018-10-25, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swagjohannes67
Någon som vet vart Stök har tagit vägen? Ser man något nytt från honom? Han har varit inaktiv på insta sen mitten på januari?
Han kommer & går, så är det med alla writers!
Citera
2018-10-26, 16:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swagjohannes67
han har suttit på rehab
Citat:
Ursprungligen postat av nudlarmedris
vem fan bryr sig. han vågar väll inte visa sig för han e rädd för FY. Nämen skulle gissa att han pundar. man ser lite halvkeffa tags av honom gjord med väggfärg då och då i söderkrokarna så död är han nog inte
folk vill punda så ??? , fy grabbarna bryr sig inte om stök.

Citat:
Ursprungligen postat av DunderFlummis
Han kommer & går, så är det med alla writers!
ah och du sitter 24/7 på nätet och leker för mycket...
Citera
2018-10-27, 00:32
Medlem
Polkakolas avatar
Vem fan bryr sig om stök? bara en av alla knarkande toys
Citera
2018-10-27, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polkakola
Vem fan bryr sig om stök? bara en av alla knarkande toys
Han kör ju iaf.
Citera
2018-10-28, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cykeltur
Är det samma HSP som kör i Uppsala och med linjen mot Stockholm?

Yess, har jag hört rätt kom en person upp till Uppsala, togs med i HSP och drog efter ett tag ner till skåne igen. Eller ja, Lund verkar ju männskan hålla till i.
Citera
2018-10-29, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KurtNiklasLindgren
Yess, har jag hört rätt kom en person upp till Uppsala, togs med i HSP och drog efter ett tag ner till skåne igen. Eller ja, Lund verkar ju männskan hålla till i.

Fett. Tack för infon!
Citera
2018-11-07, 15:17
Avslutad
Vad kan man kalla "dumpa din kille"?

streetart? Klotter kanske är rätt ord. För graffiti tycker jag inte det platsar. Även om dom gärna vill vara graffiti.

Det är inte feministisk heller som alla verkar tro. För det i sin tur har gett dom otroligt mycket uppmärksamhet, i media osv.

Dom har varken handstil och 90% ser ut som skit o stilen är riktigt toy. Missuppfatta inte mig nu tycker det e kul att dom kör men förstår inte bara.

Feminism och media som hypat dessa..?
Citera
2018-11-07, 17:10
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Vad kan man kalla "dumpa din kille"?

streetart? Klotter kanske är rätt ord. För graffiti tycker jag inte det platsar. Även om dom gärna vill vara graffiti.

Det är inte feministisk heller som alla verkar tro. För det i sin tur har gett dom otroligt mycket uppmärksamhet, i media osv.

Dom har varken handstil och 90% ser ut som skit o stilen är riktigt toy. Missuppfatta inte mig nu tycker det e kul att dom kör men förstår inte bara.

Feminism och media som hypat dessa..?
Ja det är klotter, jag vet inte hur dem kör sitt stuk rent regelmässigt men får intrycket av att dem vill få en "äkta" känsla i brist på att kunna uppföra den på annat sätt så klottrar dem. Tänker inte hypea dem heller.
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
De? Är väl en ensam brud som rappar som kör? Att sedan massa femenister har hakat på med samma ord på Instagram och twitter är väl en annan fråga.

Men kanske är flera, inte vad jag har hört iallfall.

Edit: Roligt att man kan göra D:t lite längre och det blir "pumpa din kille" istället, eller lägga till två sträck på L:en och lägga till ett sista L så blir det Dumpa Din Kittel. Cred till Isidor Oldsbjörk som kom på det.
Haha fan vad mobbat om det bara är en tjej. Spontant tänker jag att det är två, helt utan insyn mer än vad som står skrivet på forumet. Men då ska hon ju ha lite creds i alla fall, fast det kanske är en sån där ghettosmurf som vill ha cred bara.
Senast redigerad av GoUoD 2018-11-07 kl. 17:27.
Citera
2018-11-07, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Ja det är klotter, jag vet inte hur dem kör sitt stuk rent regelmässigt men får intrycket av att dem vill få en "äkta" känsla i brist på att kunna uppföra den på annat sätt så klottrar dem. Tänker inte hypea dem heller.

De? Är väl en ensam brud som rappar som kör? Att sedan massa femenister har hakat på med samma ord på Instagram och twitter är väl en annan fråga.

Edit: Roligt att man kan göra D:t lite längre och det blir "pumpa din kille" istället, eller lägga till två sträck på L:en och lägga till ett sista L så blir det Dumpa Din Kittel. Cred till Isidor Oldsbjörk som kom på det.
Citera
2018-11-07, 19:13
Medlem
stickslaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba

Det är två brudar som kör. Tycker det är kul, i synnerhet när en massa ledsna killar tar åt sig och spittar. De syns ju mer än de flesta vilket förtjänar props i mina ögon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in