2018-10-24, 20:16
Medlem
Enmansdemos avatar
edit
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-10-24 kl. 20:28.
Citera
2018-10-24, 20:30
Medlem
Fick dåliga vibbar av Madeleine redan på stationen ....och sen när dem kom hem till Pers gård, det är nåt med den blicken som inte stämmer.

Simon hus var väldigt fint inrett med äldre stil men det är klart vissa av hans tjejer skulle klaga på det. Är väl bara IKEA som gäller för dem. (stor suck).

Nu när inte Emelie är med i matchen längre så är ju tjejen som kom först och som fick se ladugården inuti den mest vettiga där anser jag. Amanda, hette hon så?
Senast redigerad av Hjortfelt 2018-10-24 kl. 20:32.
Citera
2018-10-24, 20:48
Medlem
Enmansdemos avatar
Efter pausen ser det ut som Simon råkar lägga handen på chocken under bilfärden

"Choken skall bara användas tills motorn blir driftsvarm. Kör man med den utdragen för länge kan motorn börja gå ojämnt och eventuellt stanna då tändstiften blir blöta. För mycket bränsle under en längre tid kan få motorlager att skära då smörjoljan tunnas ut."

In på ditt rum pöjk säger Susanna för å kåta upp sitt sällskap ordentligt

Madelaine tycks ha samma problem som Margareta Krook hade med Max Von Syndows skitiga kalsonger i Lars Noreens höstsonaten, det är det sjukaste med henne anser jag ,ni behöver inte vara så onödigt oroliga för psykopati
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-10-24 kl. 20:50.
Citera
2018-10-24, 20:50
Bannlyst
Ställer mig fortfarande frågan vad dessa till synes normala tjejer ser hos Simon!?! Herregud, han bara skrattar hela tiden. Hans hus var verkligen en skamfläck invändigt, som om det stått orört sedan 80-talet.
Citera
2018-10-24, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
Tips
Susanna väljer polisongkillen.
Simon väljer lugna skolfröken i gult.
Per kärar ner sig och blir dumpad av grillkvinnan.
Erik: absolut ingen aning.

Jag tror Simon är den som har bäst chans att hitta något långvarigt i det här programmet.

Nytt tips
Susanna väljer polisongkillen.
Simon väljer Frida men blir dumpad eftersom han hånglat med alla de andra.
Per väljer Sofie.
Erik väljer Carolin Skånesson.

Inget leder till något långvarigt förhållande, möjligtvis med undantag för Per och Sofie.
Senast redigerad av Egon.Ramasotti 2018-10-24 kl. 21:30.
Citera
2018-10-24, 21:02
Medlem
Psykopat-varning på Madeleine...
Citera
2018-10-24, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarrackObama
Psykopat-varning på Madeleine...
Tror det bara är lite dålig självkänsla.
Citera
2018-10-24, 21:09
Medlem
Gorillaprinsens avatar
Per: Fattar inte varför Madeleine är med i programmet när hon har så nära till svartsjuka, obehaglig brud utan självinsikt. Hoppas att Per väljer Sofie, så fin och genuin tjej.

Simon: Vad är det för tjejer han valt... Elin och Sara är två bimbos som bara vill synas i TV. Amanda verkar vara helt okej och hade kanske passat Simon, men kommer inte bli något om han hånglar med alla.

Susanna: Tror att Jim eller Tobias passat henne bäst, men lär väl bli Hannes.

Erik: Alltså tycker att fågelhataren Katrin är så töntig, fattar inte vad han ser i henne. Norrlands Caroline är ju klart bästa valet.
Citera
2018-10-24, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillaprinsen
Per: Fattar inte varför Madeleine är med i programmet när hon har så nära till svartsjuka, obehaglig brud utan självinsikt. Hoppas att Per väljer Sofie, så fin och genuin tjej.

Simon: Vad är det för tjejer han valt... Elin och Sara är två bimbos som bara vill synas i TV. Amanda verkar vara helt okej och hade kanske passat Simon, men kommer inte bli något om han hånglar med alla.

Susanna: Tror att Jim eller Tobias passat henne bäst, men lär väl bli Hannes.

Erik: Alltså tycker att fågelhataren Katrin är så töntig, fattar inte vad han ser i henne. Norrlands Caroline är ju klart bästa valet.
Hon spelar i en högre division än de andra tjejer utseendemässigt.
Edit: Det är inte en förklaring till varför hon är med i programmet iofs, men till varför per valt 'na. Ren spekulation givetsvis. Jag ville bara påpeka att hon ser bättre ut än de andra kossorna.
Senast redigerad av Egon.Ramasotti 2018-10-24 kl. 21:23.
Citera
2018-10-24, 21:19
Medlem
Enmansdemos avatar
Tyckte ni att Lotta Engbergs krav på ful-Erik att uppvisa större lycka över gåvan var berättigad?.
Han förstod ju uppenbarligen vitsen då han klurade ut att han skulle lyfta på locket för
att kunna hitta meddelandet

Tänk om hon kommit på iden att inte ge den inför dom andra tjejorna
Citera
2018-10-24, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Tyckte ni att Lotta Engbergs krav på ful-Erik att uppvisa större lycka över gåvan var berättigad?.
Han förstod ju uppenbarligen vitsen då han klurade ut att han skulle lyfta på locket för
att kunna hitta meddelandet

Tänk om hon kommit på iden att inte ge den inför dom andra tjejorna
Jag tycker Erik uppvisade tillbörlig mängd lycka. Ville hon ha nåt känsloutspel "åh vad glad jag blir, blir varm i hela kroppen" borde hon gett den till Per istället. Ville hon ha ett hångel borde hon gett den till alfa-tjuren Simon.
Citera
2018-10-24, 21:28
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillaprinsen
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
Hon spelar i en högre division än de andra tjejer utseendemässigt.
Edit: Det är inte en förklaring till varför hon är med i programmet iofs, men till varför per valt 'na. Ren spekulation givetsvis. Jag ville bara påpeka att hon ser bättre ut än de andra kossorna.

Madeleine ser absolut inte bättre ut än Sofie. Inte på långa vägar

Hoppas också att Per väljer Sofie.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in