Citat:
Ursprungligen postat av
Lisch1234
Mgm jobb rensades ur fort efter dödsolyckan. Skyltar borttagna som nu säljs av Emanuel H*olmdahl på FB köp och sälj.
Vad var det egentligen för skumraskaffärer som bedrevs där inne. Och om de vore så att en olycka skulle hänt där inne så skulle ju polisen spärra av stället.
Däremot så hade hans vänner bråttom att tömma det istället.
Då skulle ja vilja ge dig en bra förklaring på varför jag, Emanuel Holmdahl annonserat dessa 3 ljus/reklamskyltar.
Företaget har aldrig tillhört MGM, det är och har aldrig varit hans företag, vad ni fått det ifrån skulle ja vilja veta.
Företaget är ägt av en annan kille med både kunskap och yrkeserfarenhet inom Rekondering & Bilvård, MGM har varit där o hjälpt till, till o från. Denne kille som ägt företaget är en vän till mig som valt med tanke på allt som hänt, samt ryktet som nu skapats av denne firma att lägga ner och inte inom yrket bli påverkad.
Han frågade mig ifall jag visste någon, eller ifall ja ville köpa dessa skyltar till mitt AB som är påväg upp, jag sa att jag inte vart intresserad utav det men absolut kunde annonsera dem åt honom då han själv inte har Facebook.
Så, vad för "skumraskaffärer" som försegick där har jag ingen aning om enligt ditt uttryck, ifall de varit en olycka som skett där eller någon annanstans vet jag inte heller. Jag vet näst intill exakt lika lite som er.