Citat:
Citat:
Jag hänger inte med! Hur kan du fått något berättat för dig om nu inte vittnet såg något? Finns där två vittne, ett som inte sett dörren och ett som sett incidenten med dörren och berättat för dig?
Är dörren inblandad på det sättet jag fått berättat för mig så är den biten en vårdslöshet
Med tanke på vad Polisen säger så ifrågasätter jag trovärdigheten. Och ingenstans har det publicerats några offentliga uppgifter om ett vittne till händelsen. Sen är det klart att Polisen vet mer än vad dem säger.
Citat:
http://www.gp.se/nyheter/v%C3%A4stsverige/man-anh%C3%A5llen-f%C3%B6r-mord-p%C3%A5-litet-barn-1.9885559
– Skadorna var av sådan karaktär att sjukhuset larmade oss. Skadorna kunde inte förklaras på ett naturligt sätt och beslutet togs att anhålla mannen, säger Stefan Gustafsson, på polisens presstjänst.
Citat:
Nu kom pojken i på sjukhuset på Tisdagskvällen och hade skador som kunde härledas till 2-3 dagar tidigare. Så att han levt rövare i garaget låter konstigt då tex blåmärke normalt inte uppstår så fort.
Jag börjar få svår att hålla isär dagarna nu men på tisdagen var MGM med 3 åringen i verkstaden i götene och då var pojken sjövild och sprang och ramlade överallt och slog sig och var ledsen. En av de tidigare aktiva i fbtråden var med i verkstaden och såg hur pojken ramlade.
Sen får du ursäkta men den ormgrop som kallas Götene verkar mestadels bestå av socialfall och bimbos. Och allt som sägs i FB-tråden ska man vara mycket försiktig med.
Citat:
Håller med dig till 100%. Hennes roll som mamma verkar vara en katastrof. Och jag hoppas på att en utredning av myndigheterna kommer att vara till hennes nackdel.
Sätter min semesterersättning på att anklagelserna av misshandeln av yngre barnet riktas mot MGM av mamman som nu behöver alla sympatier hon kan uppbringa av vänner om hon skulle erkänna någon delaktighet i något så skulle dessa vända henne ryggen så det är ju givetvis enklare om alla anklagelser riktas mot MGM även de utöver att han passade 3 åringen under den dödande händelsen.
Vi får se vad som händer i dagarna då det är dags för en ny häktesförhandling. Hur man än vänder och vrider på detta så är det så jäkla tragiskt.