2018-10-23, 04:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Så är det möjligen.

Nu är jag inte så glad i hörsägenuppgifter där källan själv inte
kan uttala sig, alltid skeptisk till sånt, å inte minst på
ett anonymt forum.

Hur många ggr ser du en direkt källa uttala sig här?
Citera
2018-10-23, 04:39
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brus-nilsson
Det var svar på 2:a stycket. Inte svårare än så.....

Då är jag med. Tack för svar 👍.
Citera
2018-10-23, 04:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Vad jag vet, är det väl Ingen som med säkerhet vad exakt Åklagaren anfört för att TR skall fatta beslut om skäligen misstanke för mord på LW.

Mig veterligen har inte skribenten T-N sagt något om vilken typ av Larm det handlat om alls.

Det är snarast trådens egna fantasier. Tror jag.

Däremot tror jag det snarast är rutin att man "säkrar" upp den närmast nära person till MGM.

- Som nyligen separerat från Maken, flyttat med barnen i samma område
- Ex Älskarinnan(?) till Maken funnits brutalt mördad, i samma område
(som polisanmält SD 2 ggr i närtid, sagt upp bekantskapen)

Klart som attan att Polisen tolkar det som att HD har en potentiell hotbild mot sig.

Det svarta i din text.
Det är helt rätt någon som kan läsa vad vi
skriver vi har aldrig skrivit vi har något trygghetslarm.
Vad än vi skriver så kan några inte läsa det rätt eller så ljuger och trollar vi.
Citera
2018-10-23, 05:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Darkwind
Misstanken mot SD kan aldrig "försvagas" förrän en annan mer misstänkt finns.
Hur ska misstankarna kunna försvagas annars? De har bara hans historik ihop med Lena som tynger för hans del. Enl. GW så är det troligtvis så. Det kan ju aldrig bara försvinna. Det finns inget mer på honom.
Ang.larm till HD:s arbetskamrater så är det skrattretande och makabert påstående av TinnaN.
Ett trygghetslarm får inte ens en kvinna som lever i skräck för en man som mordhotar. Inte ens om barn är inblandade. Snuten/ åklagare är stenhårda med det. Ren och skär lögn och förtal av SD. Dags att anmäla för 1.09 tror jag. Nån måtta får det vara.
Du hemska människa har verkligen gått till överdrift nu. Antingen driver du bara med tråden(vilket jag tror),eller också är du riktigt galen. Vissa härjar i olika trådar under olika nick bara för att ställa till. Såna trådar borde låsas.

Skratta på vad är det som är roligt?.!
Vi tycker inget är roligt. Vi har inte förtalat någon eller skrivit vi har ett trygghetslarm.
Men du anklagar oss för narkotikahandel lägg fram det bevisen till dem som ansvarar för tråden det är förtal lögn. Vi är inte galna vi driver inte och säljer ingen narkotika.
Senast redigerad av TinnaNinna85 2018-10-23 kl. 05:34.
Citera
2018-10-23, 05:06
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Den detaljen ligger och skvalpar i mitt minne med, men kommer inte riktigt fram. Kan du dra detaljer eller länka?
Eller refererar du till det att SD ringde runt på tisdag morgon?

Det är inte de påstådda samtalen på tisdagsmorgonen som jag menar.

Jag vill inte gå in på några detaljer kring de samtal som SD har gjort. Du får söka själv i tråden, men jag tror att någon mer har delat liknande uppgifter.
Citera
2018-10-23, 05:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TinnaNinna85
Det svarta i din text.
Det är helt rätt någon som kan läsa vad vi
skriver vi har aldrig skrivit vi har något trygghetslarm.
Vad än vi skriver så kan några inte läsa det rätt eller så ljuger och trollar vi.

Ta inte åt dig/er.
Många läser men gör inget väsen av sig.

Fortsätt skriv.
Citera
2018-10-23, 05:45
Medlem
Citat:
Tror vi får veta på måndag. Och tror inget förändras mer än att det flyttas fram kanske två månader till. I och med att det pågår en utredning.

Vi kan hoppas att GM vem det än är anmäler sig själv under helgen.
Tycker inte vi i tråden, som hoppades mycket på gårdagen, ska ta allt som dom skriver som osant.

Vi fick ett köttben och så klart förhoppningar om att något skulle komma fram.
Citera
2018-10-23, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Samma här.
Även jag undrar hur den frågeställningen har uppkommit?
Kan högre makter vara inblandade...?
Citera
2018-10-23, 06:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Tycker inte vi i tråden, som hoppades mycket på gårdagen, ska ta allt som dom skriver som osant.

Vi fick ett köttben och så klart förhoppningar om att något skulle komma fram.

Enig med dig.

Finns ingen anledning att skjuta brevbäraren .... för att egna förhoppningar grusats.
Citera
2018-10-23, 06:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Vad?
Ville han träffa er??
Flera sms???
Har ni larm????

Citat:
*3 Ja

Citat:
Vi har ganska tydligt förklarat vad som HD berättat avseende datum 22OKT. Om du läst vad vi skrivit.
Vi har själv varit på tingsrätten och köpt handlingar som vi tidigare förklarat.
Vi har skrivit av det postat det här du hade svårt att förstå.
Då skrev vi telefonnummer till tingsrätten och adress så dem som ville kan ta tag i telefonen och ringa för det vart så svårt för någon att förstå.
Vi har aldrig skrivit att det gäller rättegång häktning beslag polisförhör och vad mer det skrivits om av andra.
Trygghetslarm?
Och ja föra veckan vi var på tingsrätten var där mycket människor. Även journalister är det så konstigt?
Självklart får inte en journalist en kallelse som någon tycks tro.

Du-ni som skriver vi försöker uppmana skrivare att skicka mail till tingsrätten för och få person uppgifter vi har aldrig skrivit att någon ska skicka mail.
Det är hänsynslöst att ni anklagar oss för sådana saker.

Vi önskar du öppet här kan berätta om du och resten av ditt hatande av att vi skriver här har blivit trollade.
Om tingsrättens ärende i dag i mordet på Lena Wesström 22OKT.

Vad som gör att du bla stör dig på att vi skriver här begriper vi inte får vi inte skriva här?
… [ Visa mindre ]

Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
notknapparen frågade om ni hade larm, nu kommer en sammanställning från dig med frågan "Trygghetslarm?". Du ser dom fetade (svartade) raderna, där det inleds med att du skriver en fråga till MV om ni får behålla larmen, sedan för ni frågan om larm som du svarar ja på.
Och ni undrar du varför frågan finns?! Eller missförstår jag något?

Vi ser ditt fetande ( svartade) raderna.
Notknapparen frågade om vi hade larm vi svarade *3 Ja
Men inte att vi hade ett trygghetslarm.!
Men ett larm. Vem som skrivit om trygghetslarm vet inte vi det får du eller ni som älter om det söka upp själv.
Citera
2018-10-23, 06:25
Medlem
Citat:
Men ett larm. Vem som skrivit om trygghetslarm vet inte vi det får du eller ni som älter om det söka upp själv.
Efter vad som framkommit i tråden har HD jobbat någon vecka nu. Stämmer det och har hon sagt något mer till Er vad gällde gårdagen...?
Citera
2018-10-23, 06:41
Medlem
Citat:
Vad menar ni för larm om inte trygghetslarm? Ni bekräftar ju att ni har larm.

22:a oktober ville ni att jag gick till TR. Nu skriver ni att det var förra veckan och det var mycket journalister. Vad gällde förra veckan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in