Citat:
Ursprungligen postat av
Darkwind
Misstanken mot SD kan aldrig "försvagas" förrän en annan mer misstänkt finns.
Hur ska misstankarna kunna försvagas annars? De har bara hans historik ihop med Lena som tynger för hans del. Enl. GW så är det troligtvis så. Det kan ju aldrig bara försvinna. Det finns inget mer på honom.
Ang.larm till HD:s arbetskamrater så är det skrattretande och makabert påstående av TinnaN.
Ett trygghetslarm får inte ens en kvinna som lever i skräck för en man som mordhotar. Inte ens om barn är inblandade. Snuten/ åklagare är stenhårda med det. Ren och skär lögn och förtal av SD. Dags att anmäla för 1.09 tror jag. Nån måtta får det vara.
Du hemska människa har verkligen gått till överdrift nu. Antingen driver du bara med tråden(vilket jag tror),eller också är du riktigt galen. Vissa härjar i olika trådar under olika nick bara för att ställa till. Såna trådar borde låsas.
Vad jag vet, är det väl Ingen som med säkerhet vad exakt Åklagaren anfört för att TR skall fatta beslut om skäligen misstanke för mord på LW.
Mig veterligen har inte skribenten T-N sagt något om vilken typ av Larm det handlat om alls.
Det är snarast trådens egna fantasier. Tror jag.
Däremot tror jag det snarast är rutin att man "säkrar" upp den närmast nära person till MGM.
- Som nyligen separerat från Maken, flyttat med barnen i samma område
- Ex Älskarinnan(?) till Maken funnits brutalt mördad, i samma område
(som polisanmält SD 2 ggr i närtid, sagt upp bekantskapen)
Klart som attan att Polisen tolkar det som att HD har en potentiell hotbild mot sig.