2018-10-15, 23:37
Medlem
Frejssons avatar
Dom har inte nämnt att Helena är andra frun och dom andra 3 barnen är med första frun (bla Tobias).

Glenn var gift när Helena raggade upp honom. En liten detalj hon inte gärna nämner. Hon borde inte vara så bitter att han var otrogen. Hon fick smaka sin egen medicin....
Citera
2018-10-16, 12:45
Medlem
mjukmjukares avatar
Såg en liten stund på "Hysén"....
Tycks mig som ett liv FULLT av två saker... folk som vill ta selfies och bärs...!!

Citera
2018-10-16, 14:54
Medlem
Tycker synd om Glenn. Han har den muntra fasaden men i ögonen ser man hans olycka
Citera
2018-10-16, 16:50
Medlem
kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alex-spelar
Tycker synd om Glenn. Han har den muntra fasaden men i ögonen ser man hans olycka

Så sant tyvärr, kan inte vara kul när både barn, exfru är sur på honom dessutom tycker jag mig se hans nuvarande vara ganska besviken på honom hon är trött på att han ska dricka bira osv..

Hoppas jag har fel.
Citera
2018-10-16, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frejsson
Dom har inte nämnt att Helena är andra frun och dom andra 3 barnen är med första frun (bla Tobias).

Glenn var gift när Helena raggade upp honom. En liten detalj hon inte gärna nämner. Hon borde inte vara så bitter att han var otrogen. Hon fick smaka sin egen medicin....

Exakt, karma är inte att leka med
Citera
2018-10-17, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kedja
Så sant tyvärr, kan inte vara kul när både barn, exfru är sur på honom dessutom tycker jag mig se hans nuvarande vara ganska besviken på honom hon är trött på att han ska dricka bira osv..

Hoppas jag har fel.

Intrycket Glenn ger är att han är snäll, trevlig, glad och korkad. Med det sistnämnda följer bristen på konsekvenstänk.

Riktigt skön är han hur som helst. Kul och schysst typ! Svårt att inte tycka om honom.

Angående Helena så verkar hon vara väldigt dominant. Få män som orkar med det i längden.
Senast redigerad av Mafia 2018-10-17 kl. 18:32.
Citera
2018-10-17, 20:37
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Antar att du har någon nära som inte kan hantera alkohol men kan du inte släppa Glenn?

Folk som är alkoholister har inte en ständig fest. De dricker en ölburk eller ett glas vin då och då. Jämför med folk som är rökare eller vilken person som helsts kaffedrickande. Skillnaden är att för eller senare på dagen blir man full. Glenn Hysén verkar vara en typisk alkoholist. Det betyder inte att han är ett monster men beroendet är uppenbart.
Citera
2018-10-22, 21:41
Medlem
MrsVanity1s avatar
Sitter och slötittar efter jobbet och nu är det repris av Hysens,visste inte att det gick,plus han är för gammal för att vara intressant för mig.

Snabb analys:Kvinnan han var gift med är fortf kär i han och bitter.Punkt slut.
Citera
2018-10-22, 22:05
Medlem
Contants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Sitter och slötittar efter jobbet och nu är det repris av Hysens,visste inte att det gick,plus han är för gammal för att vara intressant för mig.

Men att hon är!!!

Så uppenbart och pinsamt. Tänk, att som ex, sitta och snacka skit om sitt ex nya partner, glorifiera sin tid tillsammans och skuldbelägga sina barn om dessa tar kontakt med den nya. I tv?!! Hoppas innerligt att kanal5 jobbat upp den grejen med dem, annars är det bara tragikomisk.

Att mamman sitter med HEMSKA extensions och fullkomligt skriker ut att 50 år inte är något hon vill vara., eller hur gammal hon nu är, gör att min skämskudde glider uppochner under hela programmet.

Men grattis kanal5, nu vill jag ju se fler program. Lite samma känsla som när jag ser på Lyxfällan. Fascineras över hur lågt vissa kan sjunka, utan självinsikt. Klappar mig själv på axeln för att jag inte är de.

Säger iofs mer om mig som person än dessa marionetter.

Vill bara ge Glenn en kram och säga att det finns en väg ut. Stackaren...
Citera
2018-10-22, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1

Repris var det inte, det var första gången detta avsnitt visats.

Visst är hon, exet, fortfarande bitter. Det är precis detta som händer i många skilsmässofamiljer och så hamnar barnen mitt emellan. Man ska lämna barnen utanför och inte snacka skit om den andra inför dem.

Att dessa två barn inte kan umgås med Glenn tillsammans med hans kärlek tycker jag är dåligt. Men var är de andra barnen, vad tycker de? Tycker dottern uppför sig som ett litet barn i trotsåldern, totalt omogen. Har hon någon diagnos egentligen?
Citera
2018-10-22, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frejsson

Det är ju allmänt känt att så man får någon så förlorar man även den igen. Så det var redan skrivit i stjärnorna.

Vid första skilsmässan tog ju dessutom alla andra fruar i klubben avstånd ifrån Glenn och han var ganska hårt åtgången.
Citera
2018-10-22, 22:37
Medlem
Är Glenn Värre än ni som dricker vin som är 14 procent varje kväll ?? bara ett par glas tihiii...
Ni kallas för Bag in bag alkisar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in