Citat:
Ursprungligen postat av
Expohunter
Hur orkar du ens fortsätta att marknadsföra chimären? Det räcker med ett enda citat för att förstå att du är helt ur fas med verkligheten.
Men inga enskilda medlemmar är skyldiga. Trots att ni gnäller om varenda nazist som råkar hittas i en buske. Förstår ni inte hyckleriet?
Marknadsför?
Jag fortsätter att försöka upplysa er om jäh.
Trots att jag frågar om och om igen om att jäh jagas och hängs ut på nazistsida.
Hela gangrapeswedens sida finns på Nordfront. Och denna häxjakt fortsätter.
Jag har sett EN här som tycker det ör vidrigt att jaga jäh medlemmar på det sättet, i ett försök att tysta ner så många som möjligt.
Totius har fått den frågan från mig flera ggr men hen svarar inte på frågan.
Du Totius, att motverka hot och hat görs på samma sätt i hela världen på tex Facebook.
Inget unikt just för jäh. Alla medlemmar gör vad dom vill på Facebook, det är upp till var och en att anmäla något, sen är det facebook som bestämmer. Nu har jag svarat på din fråga angående hot och hat. Men ändå är du inte nöjd. Jag skriver det igen, var och en av medlemmarna får alltså besluta själva vad man anmäler om något betraktar det som hot eller hat.
Eller ska en lista upprättas för varenda medlem där man definierar vad var och en anser vad man upplever som hot och hat? Märkligt isåfall.
Som sagt, jäh bestämmer inte över någon
Detta är en av anledningarna till att jag orkar hålla på att skriva här.
Häxjakten på medlemmar i jäh.
Vidare så anser en del att admins i jäh är ansvariga för vad medlemmar gör?
Helt horribelt att ens säga det.
Kanske dax som jag skrev innan att admins anmäls då. Så att det kommer en dom som avkunnar att alla admins i alla grupper också ansvarar för vad medlemmar gör. Dygnet runt, året runt.
Eller gäller detta bara admins i jäh?
Blir lite trött på att förklara här bara.