2018-10-22, 13:21
Medlem
konakas avatar
Citat:
FBdasen Vad gör en 22 åring från Älta vid Segeltorp Centrum vid den tiden på en söndag? Om det nu är han.

han har kopplingar till restaurangen sultan som ligger där i centrum om det nu är han på bilden.
Citera
2018-10-22, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konaka
kan du bekräfta att det är S*ayan G*ff?

*=H
*=a
Stämmer.
Citera
2018-10-22, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeenej
Han var en människa med hjärta av guld, lärarstudent och inte kriminell eller inblandad i något skumt. Så ni som skriver att han inte skulle bidra till samhället kan inte ha mer fel. Denna person var en viktigt person för samhället. Så vi alla har förlorat en betydelsefull person. Visa lite respekt tack!

Så här låter det ofta sen kommer det fram att BO var knarklangare eller inblandad i annan kriminalitet. Jag är övertygad om att samma sak kommer hända här.
Citera
2018-10-22, 13:28
Medlem
Citat:
han har kopplingar till restaurangen sultan som ligger där i centrum om det nu är han på bilden.

det är han. sultan e väl inte direkt paradiset på jorden eller har jag fel....
Citera
2018-10-22, 13:33
Medlem
Ett mord på en ung man är alltså placerad som artikel nummer 39 på Aftonbladet.
Citera
2018-10-22, 13:37
Medlem
konakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slobodandimitri
det är han. sultan e väl inte direkt paradiset på jorden eller har jag fel....

det har du rätt i, många kriminella hänger där.
ryktas om att det va oliver som va inblandad i en skjutning mot sultan, troligtvis va det därför han senare blev skjuten, men det är ej säkert utan bara rykten.
Citera
2018-10-22, 13:42
Medlem
Citat:
det har du rätt i, många kriminella hänger där.
ryktas om att det va oliver som va inblandad i en skjutning mot sultan, troligtvis va det därför han senare blev skjuten, men det är ej säkert utan bara rykten.
Kurder brukar utpressa restauranger etc, om personen jobbade på baren kanske var det ett utpressning försök som gick åt helvete och slutade med att han blev skjuten
Citera
2018-10-22, 13:44
Medlem
konakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infofinnslen
Kurder brukar utpressa restauranger etc, om personen jobbade på baren kanske var det ett utpressning försök som gick åt helvete och slutade med att han blev skjuten

Mycket möjligt, men vet ej om han var anställd där eller om han bara hängde där. har bara hört att han hade kopplingar till sultan.
Citera
2018-10-22, 13:59
Medlem
Kolla instagram #sh*y*ng*ff
Citera
2018-10-22, 14:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste
Varför skulle en MC klubb medlem köra moped ? Borde denne inte kört sin MC istället ?
Snarare blattar som åker på stulna mopeder på gångvägar mellan hyreskasernerna för att komma undan.

1% kan vara verkligen jävla små gangster som helst, även uttrycket handla för det mesta om MC klubbar. Så är det samma skit. En ihjäl skjuten gangster är en vinstaffär för samhället.
Citera
2018-10-22, 14:15
Medlem
Konstigt att ni inte läser vad som har skrivits innan utan kommenterar bara. Nej han jobbade inte där, han va inte kriminell. Läs vad jag har skrivit innan.
Senast redigerad av Zeenej 2018-10-22 kl. 14:19.
Citera
2018-10-22, 14:21
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeenej
Konstigt att ni inte läser vad som har skrivits innan utan kommenterar. Nej han jobbade inte där, han va inte kriminell. Läs vad jag har skrivit innan.
Vet du vad han hade för koppling till krogen, om någon? Älta till Segeltorp är väl typ 1,5 timmar fram och tillbaka om man åker kollektivt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in