2018-10-22, 02:40
Moderator
NewDeers avatar
Det är klart det gör ont om man inte mjukar upp innan. Jag fick för mig att pröva analsex med min första pojkvän, det var typ 20 år sen. Så han bara körde in den - fyfaan vad ont det gjorde. Men ingen av oss fattade ju att man skulle ta det varsamt, vi hade sett på film bara

Gången efter jag hade analsex var efter att jag hade fött barn, och vi inte kunde ha "normalt" sex. Det var hur skönt som helst. Men när jag testade det en tredje gång, ca 10 år efter, så gjorde det skitont - och efter det så har jag ingen lust att testa igen.

Det kan vara upphetsande med ett finger eller en tunga mot röven - men att gå hela vägen är oftast inte lika roligt. Jag tror det mest är tanken som är upphetsande?

Citat:
Ursprungligen postat av Confusedsoul
Fan snackar du om? Det är omöjligt att trycka in sin kuk i analen utan glidmedel eller olja
Nej, det är det inte.
Senast redigerad av NewDeer 2018-10-22 kl. 02:42.
Citera
2018-10-22, 02:48
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Gången efter jag hade analsex var efter att jag hade fött barn, och vi inte kunde ha "normalt" sex. Det var hur skönt som helst. Men när jag testade det en tredje gång, ca 10 år efter, så gjorde det skitont - och efter det så har jag ingen lust att testa igen.

Nyckeln ligger i att innan "in och ut, in och ut" sätter igång, så måste killen hålla sitt expanderande ollon precis i analöppningen under ca en halvminuts tid, och samtidigt som han sedan trycker in sin kuk i ens stjärt, så måste man krysta ungefär som man gör när man skiter, fast utan att skita.

Så länge man kör på dessa små nycklar, så kommer analsex ALLTID att vara SKÖNT.
Citera
2018-10-22, 02:57
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Nyckeln ligger i att innan "in och ut, in och ut" sätter igång, så måste killen hålla sitt expanderande ollon precis i analöppningen under ca en halvminuts tid, och samtidigt som han sedan trycker in sin kuk i ens stjärt, så måste man krysta ungefär som man gör när man skiter, fast utan att skita.

Så länge man kör på dessa små nycklar, så kommer analsex ALLTID att vara SKÖNT.
Ok, jag ska komma ihåg det. Har du själv erfarenhet av en kuk i röven?
Citera
2018-10-22, 03:02
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ok, jag ska komma ihåg det.

It's the Key to TOTAL Pleasure.

Citat:
Har du själv erfarenhet av en kuk i röven?

Oh ja. Från Hårda Killkukar till mekaniska Knullmaskiner, men.. receptet är ändå det samma.
Håll ollonet i analöppningen i 30 sekunder, och krysta medan kuken sedan tränger in i analen.

You will NOT regret it.
Senast redigerad av Trolltestet 2018-10-22 kl. 03:07.
Citera
2018-10-22, 09:06
Medlem
Citat:

Nej, det är det inte.

Du måste antingen ha ett riktigt stor rövhål eller har snubben tunn kuk. Omöjligt för min del.
Citera
2018-10-22, 10:59
Medlem
Bret-Harts avatar
Är kille och har haft analsex med 3 olika tjejer som hade ingen eller väldigt liten erfarenhet av analsex och de alla gillade från första början, glidmedel användes i ett av fallen, kanske är det jag som är bra eller så är det nåt annat, vet inte......
Citera
2018-10-22, 21:05
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Du måste antingen ha ett riktigt stor rövhål eller har snubben tunn kuk. Omöjligt för min del.
Möjligt att lite saliv användes. Det gick iaf, och var inte angenämt.
Citera
2018-10-23, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Densvartadildon

Har haft analsex med två svenska tjejer, båda gångerna började det med att jag hon låg på rygg och jag pussade henne över hela ryggen och avslutade med rumpan. Pussarna på rumpan gick från skinka till skinka och "djupare och djupare", och tillslut pussade jag ju på anuset. Då började jag slicka istället och efter en stund förde man in ett finger. Lyckades man komma så långt att man fick in ett finger utan att hon sa ifrån så kan man när som helst avbryta och fråga om hon vill ha analsex samt ha bra successrate.
EU-migranten ska här ge dig ett riktigt sexgurutips; - vänd bruden så hon ligger på mage ifall du ska pussa henne på ryggen. Fiffigt som fan vettö!
Citat:
Du kanske bara är kass?
Citera
2018-10-24, 08:54
Medlem
empoisonnes avatar
Jag var nog 17 första gången jag hade analsex. Minns inte omständigheterna exakt, mer än att den gled in förvånansvärt lätt. Ingen storkukad snubbe och jag var ordentligt tillfredsställd och blöt och allt det där. Kände inget särskilt då, varken smärta eller njutning, men gick igång på att han gick igång på det.

Nu, mer än tjugo år senare, tycker jag att det är ett skönt inslag mellan varven. När jag känner att jag är mottaglig för det. Avslappnad och har tömd tarm that is.

Är inte förtjust i leksaker och gröpande fingrar. Däremot uppskattar jag ett kladdigt rimjobb som förberedelse. Och det är inte sällan snubbar sonderar terrängen (höhö) genom just rimjobb och sedan fingrar för att kolla av intresset för analsex. Enklast är förstås om någon bara frågar. Men det är en balansgång det där. För mycket frågor är trist, det är rätt gött att ordlöst testa sig fram. Men det förutsätter att båda kan läsa av signaler.

För mig personligen funkar initialinträngningen bäst när jag ligger på sidan och blir skedad. Det är minst smärtsamt och jag själv kan enkelt styra vinkel och inträngningstakt. Sedan funkar de flesta ställningar. Kan inte komma genom anal penetrering allena, men jag brukar ordna det själv med fingrarna. Kommer hårdast när jag ligger platt på mage. Det kan bero på att jag tänder på det här med kroppstyngd och sådant. Vet inte.

Hursomhelst, den kortfattade versionen: Första gången gled den liksom bara in och det kändes inget särskilt. Det gjorde att min första upplevelse inte var negativ och jag ville prova igen. Men det tog många år innan jag utvecklade en teknik som är mentalt och fysiskt njutningsfull för mig. Ingen större skillnad mot vaginala samlag alltså. Åtminstone inte i det avseendet.
Senast redigerad av empoisonne 2018-10-24 kl. 09:02.
Citera
2018-10-24, 08:58
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Ja, blev ni förtjusta av en kuk i röven direkt, eller krävdes det några försök? Tränade ni själva innan med fingrar och leksaker, eller var det kuken som gällde direkt första gången? Finns ni som gjort många försök men ändå inte lärt er att gilla analsex? Ger ni upp eller fortsätter ni?

Ja, det var kärlek i första brunögonknullet.
Citera
2018-10-24, 14:14
Medlem
BalleAnkas avatar
Jag är man.

En gång för ett antal år sedan var jag med en vild kvinna som plötsligt satte igång analsex utan att först fråga mig om det var ok.

Dvs hon red mig (med min kuk i hennes fitta), men bytte plötsligt ställning och tryckte ner analöppningen över min kuk, som bara gled in utan problem.

Är det ok att jag som man medverkade i analsex utan att vi noggrant diskuterat igenom frågan i förväg?
Citera
2018-10-24, 16:57
Medlem
Dansflugans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalleAnka
Jag är man.

En gång för ett antal år sedan var jag med en vild kvinna som plötsligt satte igång analsex utan att först fråga mig om det var ok.

Dvs hon red mig (med min kuk i hennes fitta), men bytte plötsligt ställning och tryckte ner analöppningen över min kuk, som bara gled in utan problem.

Är det ok att jag som man medverkade i analsex utan att vi noggrant diskuterat igenom frågan i förväg?

Svår fråga. Vad säger tidigare domar? Är det okej att bara byta hål utan att säga något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in