• 3
  • 4
2018-10-25, 15:03
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Instämmer. Sånt förekommer inte.
Bara i fablernas värld.

det hände min polare, han och bruden var fulla som fan, och skulle knulla efter en blöt utekväll, sagt och gjort, och utan hans vetskap hade han kört in den i analen på henne istället för fettan, hon älskade det, han fattade inte vad som hände förrän det var över.
Citera
2018-10-29, 09:36
Medlem
Honeydealers avatar
Första gången var hemsk, varken han eller jag hade någon aning om vad vi gjorde. När jag testade igen flera år senare och det gjordes rätt var det mycket bra. Analsex är en kul krydda i sexlivet. Leksaker är inte min kopp te men ett finger eller rimjobb är trevligt.
Citera
2018-10-30, 12:52
Medlem
Var det bara jag som fastnade för det här?

Citat:
Ursprungligen postat av zirik
Han tog det lugnt, vi körde missionären på ett bord i ett klassrum, det var skönare än förväntat faktiskt. Vi bytte position rätt snabbt så han kunde pumpa på bakifrån tills han kom. Blev helt knäsvag av hela upplevelsen och jag älskar fortfarande hårt och porrigt analsex, särskilt med honom.

Snälla, säg att du är lärare. Det skulle få mig att att gå omkring med ett lyckligt retard smile resten av dagen...
Citera
2018-10-30, 13:49
Medlem
ziriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Var det bara jag som fastnade för det här?

Snälla, säg att du är lärare. Det skulle få mig att att gå omkring med ett lyckligt retard smile resten av dagen...

Nej, han är.
Citera
2018-10-30, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zirik
Nej, han är.
Haha! High five till er båda.

Måste kännas rätt bra för honom att tänka "jag rövknullade min tjej på din bänk, ungjävel" om nåt damp-barn är ovanligt jobbigt
Citera
2018-10-30, 15:32
Medlem
ziriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Haha! High five till er båda.

Måste kännas rätt bra för honom att tänka "jag rövknullade min tjej på din bänk, ungjävel" om nåt damp-barn är ovanligt jobbigt

Han påstod att det luktade sex dagen efter när han försökte undervisa. Det var ju knappast mitt fel..
Citera
2018-10-30, 20:42
Medlem
Gosifs avatar
Lättaste är att bara säga; "Just the tip"
Citera
2018-11-01, 00:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EU-migranten
EU-migranten ska här ge dig ett riktigt sexgurutips; - vänd bruden så hon ligger på mage ifall du ska pussa henne på ryggen. Fiffigt som fan vettö!
Vänta bara tills du kommer upp på min nivå, jag lär ju hålla med om att pussa bruttor på ryggen när den ligger plant mot madrassen är en bedrift.

Godnatt blattejävel!!!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in