Citat:
Ursprungligen postat av
ceriksson78
Njuter att SVT valde att låta deltagarna besöka invandrare, en käftsmäll på alla rasister på detta forum. Skulle deltagarna prata med merparten som skriver här skulle dom förkasta er människosyn också. Synd att inte regeln hets mot folkgrupp gäller på Flashback för då skulle man kunna anmäla större delen av er fega kräk som skriver här.
Sen skadar det inte med spoilervarning om man skriver om avsnitt som inte sänts ännu men har man er människosyn så tänker man mest på sig själv.
/Stolt världsmedborgare och humanist som hatar SS (förlåt SD)
Somaliern hade jättelågt IQ.
Citat:
Ursprungligen postat av
Begntt
Nu! en är homo! jag misstänkte det men eftersom de inte sa något de tre första avsnitten så tänkte jag att hen inte var det. Men sen sa hen "jag har redan kommit ur garderoben" och i nästa avsnitt sa hen det rakt ut. Två avsnitt kvar nu.
Det är tre stora långa tävlingar i den norska verisionen och den första tävlingen är meningslös.
De hade med Janteloven och i ett avsnitt åkte de till Kanarieöarna (syden)
Ashl*y är bra på tävlingarna det verkar inte bara vara tur. Verkar även som att Andr*w är bra.
Borde snart vara dags att säga något om skogsbränderna?
I Norska avsnittet skulle de rädda små kyrkor som brann. Den norska versionen verkar vara mer självironisk/självsarkastisk.