Citat:
Ursprungligen postat av
JerryCotton
Skulle vara intressant med några "vad hände sen-avsnitt" där man fick se om någon av deltagarna fått bra kontakt med sina svenska släktingar o.s.v. Ett par st. har visst flyttat till Sverige.
Sannerligen, det närmaste är väl diverse låsta artiklar i vår "kära" kvällspress om vad som hände sen.
Detta har ändå gått ett gäng säsonger nu så man borde med lätthet kunna göra ett-två uppföljningsavsnitt med vinnarna samt några andra mycket minnesvärda deltagare.
Citat:
Ursprungligen postat av
NewDeer
Nog den enda säsongen jag gillat alla deltagare, och jag tycker det varit bra program hittills. Nästa vecka blir spännande då de åker ut i förorten! Men jag är rädd att det kan bli lite väl mycket snyfthistoria där.
Iaf, så har jag hejat på Andrew (Emil), David och Kevin från början - så det var fint att se att de hade blivit så goda vänner

Skulle vilja se de tre i finalen, men om man känner SVT så lär minst en tjej vara med, och det kommer att bli Ashley.
Jag har inga problem med någon annan deltagare än den överreligiösa "Jag hoppas vara kvar för gud kan använda mig för så mycket gott i det här landet"... Sicken j-a dåre.
Ja, det var en fin scen när dom tre herrarna satt och tjötade. David från Alaska är min favorit och jag hoppas att han kan ta hem det hela.
Ett mycket fint avsnitt annars med det vackra Sverige. Nästa gång miljonprogram och kebabpizza på lokalt sunkhak med kulturberikare i Rinkeby.