2018-07-24, 13:05
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
2017 blev det ekonomiskt mest framgångsrika året någonsin för deckarförfattaren Camilla Läckberg.
Åreredovisningen visar att omsättningen landade på 41,3 miljoner kronor, vinsten före skatt blev närmare 18,2 miljoner kronor.
Deckarförfattaren låter inte pengarna samlas på hög – 18 miljoner kronor lämnar bolaget i utdelningen 2017.

https://www.expressen.se/noje/camilla-lackbergs-mang-miljonvinst-skams-inte/
Nej men hon gör rätt i att ta ut pengarna, det är väl bra om hon kan investera dem på bra sätt. Sen så ska hon säkert ha lite kul för pengarna också, tycker hon gör rätt i att ta ut slantarna. Nu gillar jag inte Läckberg men har han tillgångar så kan han väl använda sig utav dem, Hon lär nog ha en hel del undanstoppat också.
Citera
2018-07-30, 10:11
Medlem
Deckarförfattaren Camilla Läckberg missade att kliva av vid rätt station, fick ta taxi från Hässleholm och kom för sent till presskonferensen, något som hon skämtsamt erkänner hade kunnat uppfattas som divalater av de andra deltagarna.
– Jag kanske är årets diva utan att ha fattat det själv. Det brukar ju vara någon som breder ut sig och skapar kontroverser, men jag är inte så bra på att bråka och brukar undanhålla mig från att göra det i tv. Det är en lugn grupp i år, vilket jag tror passar mig bra, säger hon.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/a/A2VbPE/camilla-lackberg-om-stjarnorna-pa-slottet-jag-kanske-ar-arets-diva
Citera
2018-10-21, 07:49
Medlem
Enligt källor så ska det visst ha börjat knaka rejält i ladan om man säger så.
Citera
2018-10-21, 08:10
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Camilla har snöat in sig på kroppsideal. Hon har gått upp rejält, borde dra in på wienebröna.

https://www.expressen.se/noje/lackberg-far-nog-orden-om-kroppsforandringen/

Mullig var ordet.
Citera
2018-10-22, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Delaroche

Nu när du säger det så. Har följt Camilla på insta en rätt lång tid och innan var det massor av inlägg om hur fantastisk Simon är, hur mycket hon älskar honom osv men nu var det länge sedan något sådant stod.
Citera
2018-10-22, 21:07
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Camilla har snöat in sig på kroppsideal. Hon har gått upp rejält, borde dra in på wienebröna.

https://www.expressen.se/noje/lackberg-far-nog-orden-om-kroppsforandringen/

Mullig var ordet.

Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Nu när du säger det så. Har följt Camilla på insta en rätt lång tid och innan var det massor av inlägg om hur fantastisk Simon är, hur mycket hon älskar honom osv men nu var det länge sedan något sådant stod.

Så satsningen på fitness sprack och Sköld kanske är på väg ut redan. Hon får väl klämma ur sig en usel bok med hjältinnan Erika igen då.
Citera
2018-10-23, 14:50
Medlem
Citat:

Det var ju bara en tidsfråga. Han kanske har säkrat sin egen inkomst så pass nu att han känner att han kan klara sig utan Camillas pengar?
Citera
2018-10-23, 15:04
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Simon är ju mycket, mycket yngre så han har kanske tröttnat på tanten. Hon är ju ingen ungdom heller. Ganska överviktig. Moppe åt Simon verkar vara på gång.
Citera
2018-10-23, 18:28
Medlem
Mosbulles avatar
Enormt ointressant kvinna.
Citera
2018-10-23, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Simon är ju mycket, mycket yngre så han har kanske tröttnat på tanten. Hon är ju ingen ungdom heller. Ganska överviktig. Moppe åt Simon verkar vara på gång.

När Camilla är 50 så kommer han vara 37 så det är en stor skillnad på åldern där. Hade nog fungerat som ett kk förhållande.

För övrigt tycker jag inte hon skriver något vidare bra, inne på min första bok med henne nu och måste påstå att jag läst bättre.
Citera
2018-10-23, 23:16
Medlem
Citat:

Var har du hört det? Källor som står nära paret eller flera led bort?
Citera
2018-11-06, 01:07
Bannlyst
Martin Melin ska visst ha en jättedrule och Jenny Strömstedt antyder något om att Simon skulle ha en anakonda mellan benen (eller är det bara en felvinkling i vanlig TV4-anda) i den kommande relationsserien med henne och maken Niklas. Dras Camilla till storkukade män?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in