2018-11-09, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Camilla har snöat in sig på kroppsideal. Hon har gått upp rejält, borde dra in på wienebröna.

https://www.expressen.se/noje/lackberg-far-nog-orden-om-kroppsforandringen/

Mullig var ordet.

Undrar jag om inte Camilla har en bulle i ugnen?
Hon har ställt in flera evenemang under hösten,bl a Bokmässan i Göteborg.
Ikväll visade hon upp sig i samband med releasen för hennes nya barnbok om SuperCharlie,och då hade hon på sig en i mitt tycke, typisk mammaklänning.
Citera
2018-11-09, 21:20
Medlem
Jag tycker hon är ganska ful. Hon och hennes man Simon är ett ganska omaka par. Han är ju sinnessjukt kort.
Citera
2018-11-11, 12:36
Bannlyst
Programmet nu på torsdag bör innehålla interiörer från den nya lägenheten på östra
Södermalm. Om man tittar noga. Undrar om makarna Strömstedt bara helt enkelt
promenerade dit.
Citera
2018-12-02, 04:58
Medlem
Hur i helvete fick den risiga ruggugglan i hop det med en ung hunkig MMA-fighter? Han måste vara lycksökare alternativ ha en sjuk gilf-fetish.
Citera
2018-12-11, 10:08
Medlem
Parallaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Hur i helvete fick den risiga ruggugglan i hop det med en ung hunkig MMA-fighter? Han måste vara lycksökare alternativ ha en sjuk gilf-fetish.

Jaaaa du...

https://www.merinfo.se/foretag/Camlac-AB-5566945233/2k2eyfl-i3wu

Sen tycker jag visserligen rent personligen att hon verkar vara en skön person och ser bra ut
Citera
2018-12-30, 10:46
Medlem
Griskissens avatar
Camilla Läckberg verkar vara en mycket obehaglig person. Hon gräver efter folks mörka hemligheter och frågor ut den hon träffar in på bara skinnet. Verkar ha ett sjukt kontrollbehov av att veta allt om alla.
Citera
2018-12-30, 10:51
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Griskissen
Camilla Läckberg verkar vara en mycket obehaglig person. Hon gräver efter folks mörka hemligheter och frågor ut den hon träffar in på bara skinnet. Verkar ha ett sjukt kontrollbehov av att veta allt om alla.
Du såg också stjärnorna på slottet igår?

Tänkte på samma sak, verkar vara en obehaglig person. Ful som stryk är hon också.
Citera
2018-12-30, 14:04
Medlem
Inte en chans på miljonen att hennes 31-årige make stannat en sekund om hon inte haft alla pengar. Hon är sjukt vedervärdig och mästrande i sitt sätt. Och hennes sjukt jobbiga röst. Usch!
Citera
2018-12-30, 16:18
Medlem
Griskissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Du såg också stjärnorna på slottet igår?

Tänkte på samma sak, verkar vara en obehaglig person. Ful som stryk är hon också.

Ja, helt rätt, såg henne igår. Men jag har sett henne i andra program också göra exakt likadant: välja ut en person och sedan fråga ut och fråga ut tills hon får fram något att gräva vidare i. Sedan börjar hon angripa den personen. Hon verkar vara en sån person som fiskar efter andras svaga punkter och sedan sätter in stöten där.

Och ful, ja. Blev inte bättre av att hon lagt på sig minst 30 kilo.
Citera
2019-01-02, 11:22
Medlem
Camilla Läckberg åker på en skattesmäll.
Stjärnförfattaren har inte redovisat bostadsförmån två lägenheter och Skatteverket höjer hennes inkomst av tjänst för inkomståret 2017.
Hon tvingas betala 49 276 kronor till Skatteverket och får dessutom ett skattetillägg på 10 339 kronor.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/L0b8bq/skattesmall-for-camilla-lackberg

Skattesmäll och skattesmäll. Trodde det skulle röra sig om någon miljon i alla fall.
Citera
2019-01-04, 12:57
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Camilla Läckberg åker på en skattesmäll.
Stjärnförfattaren har inte redovisat bostadsförmån två lägenheter och Skatteverket höjer hennes inkomst av tjänst för inkomståret 2017.
Hon tvingas betala 49 276 kronor till Skatteverket och får dessutom ett skattetillägg på 10 339 kronor.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/L0b8bq/skattesmall-for-camilla-lackberg

Skattesmäll och skattesmäll. Trodde det skulle röra sig om någon miljon i alla fall.

Jävlar! Över tie tusen! Det lär svida!
Citera
2019-01-06, 18:58
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallander
Inte en chans på miljonen att hennes 31-årige make stannat en sekund om hon inte haft alla pengar. Hon är sjukt vedervärdig och mästrande i sitt sätt. Och hennes sjukt jobbiga röst. Usch!
Jag tror inte heller att dom varit ihop om hon inte haft rejält med stålar. Däremot ska han vara glad då jag tycker han ser ut som en missbildad fjant. Ingen som är direkt attraktiv och jag fattar inte varför hon inte tog någon som var lite snyggare och mer mogen. Och sexigare. Han ser ut som han skitit på sig när han går och halsen går ihop med axlarna. Han har det i alla fall bra och det är bara att tacka och ta emot. Hur fan kunde hon välja honom är min huvudfråga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in