2018-05-25, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cecilians
Nu lägger Camilla ut ännu ett inlägg om hur bäst i världen Anna Wahlgren är. Det säger väl allt. Camilla är läskig, fy f-n för att vara barn till henne. Hon verkar inte ha några som helst känslor för sina barn. Iskall. Alla barnen ser ju apatiska ut, inte bara Polly som någon skrev tidigare i tråden. Men vad vill Camilla med det här inläggen? Skapa debatt? Nej, hon vill tjafsa. Hon älskar tjafs och att blocka och vara allmänt kaxig mot folk som tycker annorlunda. Det roligaste är väl ändå hennes nickedocka Simon som också lägger ut samma inlägg typ..haha..alltså har han nån EGEN åsikt i det hela? Han har gått på Camillas snack om Anna "vi kör på hennes metod när vi får barn" och han "jaaa Camilla" Att det tar knäcken på all anknytning vet ju varenda människa. Det är helt galet hur han är i hennes händer totalt eller inte kanske för den delen, han har ju ett fint liv nuförtiden. Hennes pengar mår man nog rätt gott av. Undrar hur många killar hon skulle fått som ensamstående småbarnsmorsa i förorten? För vacker är väl ändå inte ett ord man förknippar med henne. Ser henne ofta i verkligheten då jag bor i samma stadsdel.

Hur sjukt som helst att hon har så många följare som också nickar och försvarar henne utan att hon bett om det. SOm små poliser hoppar de in och säger "ajja bajja inte säga emot Camilla". Men jag antar att studieskulderna inte är svinhöga bland hennes följare.

Hur många år tror ni det tar innan SImon vill ha fler barn med någon ung snygg tjej?
Usch. Hemsk människa som trivs nu när hon får precis som hon vill. Mannen är verkligen en nickedocka. Han har ju tom tatuerat in "happy wife, happy life"... Fattar inte hur man kan hylla Anna Wahlgren. En hemsk morsa som låter de äldsta barnen ta hand om allt. De fick ta hand om de yngsta, laga mat, baka bröd mm mm medan hon själv söp och skrev böcker. Det är fan inget att hylla. Camillas barn har som tur är färdrar på annat håll som ger barnen kärlek när de är där. Simon verkar förtjust i Fanny, Melins dotter. Enda gången som Simon ser lycklig ut på riktigt är när han tar bilder ihop med henne. Kul om de två blir ett par i framtiden. 😂
Citera
2018-05-26, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Usch. Hemsk människa som trivs nu när håon får precis som hon vill. Mannen är verkligen en nickedocka. Han har ju tom tatuerat in "happy wife, happy life"... Fattar inte hur man kan hylla Anna Wahlgren. En hemsk morsa som låter de äldsta barnen ta hand om allt. De fick ta hand om de yngsta, laga mat, baka bröd mm mm medan hon själv söp och skrev böcker. Det är fan inget att hylla. Camillas barn har som tur är färdrar på annat håll som ger barnen kärlek när de är där. Simon verkar förtjust i Fanny, Melins dotter. Enda gången som Simon ser lycklig ut på riktigt är när han tar bilder ihop med henne. Kul om de två blir ett par i framtiden. 😂

Hahahahahahaha..orkar inte🤣🤣 Men verkligen sant. De har ju mer äktenskapstycke än vad Camilla och Simon har faktiskt. Men helt seriöst, Simon verkar tillhöra de som gått ”livets hårda skola”, dvs noll intellekt? Han skriver ju som en kratta och hans svar på allt är ”därför”. Typ😂. Camilla gör mig lite rädd, hon känns så iskall. Verkar inte ha några moderskänslor alls, skickar den större (men ändå liten) till andra sidan jorden och får såklart hurrarop för att hon är så cool mamma och inte curlar🤦🏽‍♀️. Hon verkar se sina barn som kompisar hon kan kontrollera men absolut inte har några blodsband till.
Citera
2018-05-26, 13:18
Medlem
namnskylts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fastbuckfreddie
Stjärnorna på slottet har bokat henne och hon måste rimligtvis avslöja saker om sig
själv som inte tidigare var allmänt kända. För det är ju så man gör däri ...

...skulle tro hon mera går på "det är sååå synd om mig"-spåret.
Hur alla hatar henne, hur hon får kritik för sitt skrivande, barnuppfostrande, lammköttsfrågan, o.s.v. Så ska hon försvara sig och få alla på sin sida.

Hon är lite för präktig för att försöka avslöja nått mindre smickrande om sig själv. (Om det finns nått? Hon känns som en riktigt tråkig person, där det mest "Wild and crazy" hon gjort är när hon köpte röd mjölk istället för grön)
Citera
2018-06-11, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cecilians
Nu lägger Camilla ut ännu ett inlägg om hur bäst i världen Anna Wahlgren är. Det säger väl allt. Camilla är läskig, fy f-n för att vara barn till henne. Hon verkar inte ha några som helst känslor för sina barn. Iskall. Alla barnen ser ju apatiska ut, inte bara Polly som någon skrev tidigare i tråden. Men vad vill Camilla med det här inläggen? Skapa debatt? Nej, hon vill tjafsa. Hon älskar tjafs och att blocka och vara allmänt kaxig mot folk som tycker annorlunda. Det roligaste är väl ändå hennes nickedocka Simon som också lägger ut samma inlägg typ..haha..alltså har han nån EGEN åsikt i det hela? Han har gått på Camillas snack om Anna "vi kör på hennes metod när vi får barn" och han "jaaa Camilla" Att det tar knäcken på all anknytning vet ju varenda människa. Det är helt galet hur han är i hennes händer totalt eller inte kanske för den delen, han har ju ett fint liv nuförtiden. Hennes pengar mår man nog rätt gott av. Undrar hur många killar hon skulle fått som ensamstående småbarnsmorsa i förorten? För vacker är väl ändå inte ett ord man förknippar med henne. Ser henne ofta i verkligheten då jag bor i samma stadsdel.

Hur sjukt som helst att hon har så många följare som också nickar och försvarar henne utan att hon bett om det. SOm små poliser hoppar de in och säger "ajja bajja inte säga emot Camilla". Men jag antar att studieskulderna inte är svinhöga bland hennes följare.

Hur många år tror ni det tar innan SImon vill ha fler barn med någon ung snygg tjej?

Jag vill bara som hastigast tacka för ditt inlägg! Jag råkade kommentera en aning kontroversiellt (alltså gå emot att män är 110% svin i alla lägen!!) på hennes insta häromdagen. Blev värsta drevet både från henne och hennes hejarklack, både offentligt och på PM. Jag är vidrig, det är synd om kvinnor i min närhet, hoppas jag återföds som man då jag hatar kvinnor så mycket etc etc. Och hycklar-drottningen Camilla "hylla-starka-kvinnor-kvinnor-ska-alltid-hålla-ihop" bara mös och lät det pågå. Blev nästan ledsen på riktigt.

Så det var skönt att läsa att det inte bara jag som upplevt henne mest som en jävla muck-maja. Som mest bara vill skapa intriger och tjafsa. Har ju sett hur hon varit mot meningsmotståndare tidigare men när jag själv råkade ut för det blev det jobbigt på riktigt.

Så bara Tack. Liksom.
Citera
2018-06-11, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finansvalp
Jag vill bara som hastigast tacka för ditt inlägg! Jag råkade kommentera en aning kontroversiellt (alltså gå emot att män är 110% svin i alla lägen!!) på hennes insta häromdagen. Blev värsta drevet både från henne och hennes hejarklack, både offentligt och på PM. Jag är vidrig, det är synd om kvinnor i min närhet, hoppas jag återföds som man då jag hatar kvinnor så mycket etc etc. Och hycklar-drottningen Camilla "hylla-starka-kvinnor-kvinnor-ska-alltid-hålla-ihop" bara mös och lät det pågå. Blev nästan ledsen på riktigt.

Så det var skönt att läsa att det inte bara jag som upplevt henne mest som en jävla muck-maja. Som mest bara vill skapa intriger och tjafsa. Har ju sett hur hon varit mot meningsmotståndare tidigare men när jag själv råkade ut för det blev det jobbigt på riktigt.

Så bara Tack. Liksom.

Allt är svart eller vitt i Camillas värld. Antingen håller man med till 100% eller så har du fel. Några nyanser finns inte. Som detta tjafset om män. Då var ALLA män idioter, någon urskillning finns inte...
Citera
2018-06-11, 20:57
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fastbuckfreddie
Stjärnorna på slottet har bokat henne och hon måste rimligtvis avslöja saker om sig
själv som inte tidigare var allmänt kända. För det är ju så man gör däri ...

Vad bra! Ser framemot att höra henne berätta om hur modig och frisinnad och fantastisk hon är som har en HELA TRETTON ÅR yngre partner FAST HON ÄR KVINNA (!!!!) i typ tjugo minuter i hennes eget avsnitt, samt fem minuter i varje av de andra deltagarnas avsnitt. Hon kan säkert klämma in "Det där påminner mig ju väldigt mycket om hur mitt och Simons förhållande blev bemött..." när t ex Alexander Karim pratar om rasism i filmbranschen.
Senast redigerad av Uncle Duke 2018-06-11 kl. 21:00.
Citera
2018-06-12, 17:54
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Vad bra! Ser framemot att höra henne berätta om hur modig och frisinnad och fantastisk hon är som har en HELA TRETTON ÅR yngre partner FAST HON ÄR KVINNA (!!!!) i typ tjugo minuter i hennes eget avsnitt, samt fem minuter i varje av de andra deltagarnas avsnitt. Hon kan säkert klämma in "Det där påminner mig ju väldigt mycket om hur mitt och Simons förhållande blev bemött..." när t ex Alexander Karim pratar om rasism i filmbranschen.

Hur går det med hennes nya fribrottare? Blir det några nya barn gjorda?
Citera
2018-06-29, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av camgirl
20180618. Nu är det officiellt att Martin Melin haft en affär sedan i höstas med Jenny Johansson 31 år från Lidingö. Hon är tidigare modell och något som passar Martin. Jenny har familj och två barn. De vart tydligen påkomna för någon vecka sedan och nu väntar alla med spänning.

https://eriklundback.wordpress.com/2009/11/19/jenny-johansson/

https://www.instagram.com/themartinmelin/?hl=sv

Martin melin
Citera
2018-06-29, 20:44
Medlem
Hyllandet av Anna W har övergått till hyllande av några av hennes barn, ffa Sara Danius. Efter bara några träffar har de tydligen blivit lika nära som systrar.
Det, och att hon skriver omotiverat ofta om Svenska Akademien, tyder väl på kulturellt mindervärdeskomplex. Hon har drösvis med pengar, många följare, stort umgänge, och är kändis.
Men hennes män är en dokusåpekändis respektive en outbildad kroppsbyggare, hennes läsare och följare är till stor del underklass/lägre medelklass. Hon är inte eftertraktad i de finare kulturella salongerna, vilket jag tror stör henne.
Citera
2018-06-29, 21:34
Medlem
Sardinbruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gudsfruktan
Hyllandet av Anna W har övergått till hyllande av några av hennes barn, ffa Sara Danius. Efter bara några träffar har de tydligen blivit lika nära som systrar.
Det, och att hon skriver omotiverat ofta om Svenska Akademien, tyder väl på kulturellt mindervärdeskomplex. Hon har drösvis med pengar, många följare, stort umgänge, och är kändis.
Men hennes män är en dokusåpekändis respektive en outbildad kroppsbyggare, hennes läsare och följare är till stor del underklass/lägre medelklass. Hon är inte eftertraktad i de finare kulturella salongerna, vilket jag tror stör henne.
Ja, Instagramkomplimangen "Episk bild på magiskt snygg brutta. Sa jag smart brutta oxå?" från Läckberg, som inte ens förmådde ta sig igenom _en_ mening utan språkslarv, till Danius som har _två_ professorstitlar, var svettig att läsa. Opportunist.
Citera
2018-06-29, 23:04
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finansvalp

Så bara Tack. Liksom.
Camilla är en pk-åsiktsmaskin som mest av allt vill synas och höras. Jag är faktiskt lite förvånad över att SVT och TV4 inte släpar dit henne mer än de gör. Fast jag är ju bara glad över att slippa se idioten.

Citat:
Ursprungligen postat av Gudsfruktan
Tror också det stör henne. Och jag upplever din slutsats helt riktig om att det är lägre medelklass som i huvudsak är hennes läsare. Försökte mig på en bok av henne för massa år sen men jag stod inte ut med smörjan, fruktansvärt platt skrivsätt.
Citera
2018-07-24, 11:59
Medlem
2017 blev det ekonomiskt mest framgångsrika året någonsin för deckarförfattaren Camilla Läckberg.
Åreredovisningen visar att omsättningen landade på 41,3 miljoner kronor, vinsten före skatt blev närmare 18,2 miljoner kronor.
Deckarförfattaren låter inte pengarna samlas på hög – 18 miljoner kronor lämnar bolaget i utdelningen 2017.

https://www.expressen.se/noje/camilla-lackbergs-mang-miljonvinst-skams-inte/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in