2018-10-20, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Antar att jag får kemiska belöningar av sånt som får mig att må dåligt då.

Det verkar ju onekligen så !
Citera
2018-10-20, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Ok, whatever.
Tråkigt att du hade en jobbig uppväxt. Jag önskar dig inget ont bara för att vi diskuterar, det är bara ett tidsfördriv som jag ser det.
Citera
2018-10-20, 18:29
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Män är väl oftare kriminella, alltså är kvinnor bättre människor. Vi är mer laglydiga.
Citera
2018-10-20, 18:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sofiajadetarjag
Män är väl oftare kriminella, alltså är kvinnor bättre människor. Vi är mer laglydiga.

Nej, ni är mer inklinerade till att följa dagens masstro på vad som är 'lag'.
Citera
2018-10-20, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Aven om man fokuserat pa sminkning, sa hade de blivit battre pa det an kvinnorna. Finns inget som kvinnor ar battre pa.
Man kanske kan sammanfatta det med att män är mer drivna att nå framgång än kvinnor. Vem som är bäst på sminkning är inte nödvändigtvis den mest anlitade make-up artisten med mycket status, det är så mycket som spelar in för att hamna i en sådan position och inte alla har intresse av att viga mycket av sitt liv för att hamna i en statusposition. Hela jämförelsen är fånig. Vad menas med bäst? Mest värde? För det finns andra värden än framgång.
Citera
2018-10-20, 18:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Emmy.Ha
Man kanske kan sammanfatta det med att män är mer drivna att nå framgång än kvinnor. Vem som är bäst på sminkning är inte nödvändigtvis den mest anlitade make-up artisten med mycket status, det är så mycket som spelar in för att hamna i en sådan position och inte alla har intresse av att viga mycket av sitt liv för att hamna i en statusposition. Hela jämförelsen är fånig. Vad menas med bäst? Mest värde? För det finns andra värden än framgång.

Definiera 'framgång'.
Citera
2018-10-20, 18:47
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Citat:
Nej, ni är mer inklinerade till att följa dagens masstro på vad som är 'lag'.

Ok, så du menar att man ska ha sin egna lag som man ska gå efter. Låter som ett sunt samhälle. Men själv uppskattar jag män mer än kvinnor tycker dock inte ni är bättre än oss.
Eller jo vissa saker är ni bättre på.
Citera
2018-10-20, 18:48
Medlem
Citat:
Definiera 'framgång'.
Framgång betyder olika saker beroende på vad man talar om. Tala om varför jag ska definiera framgång så jag vet vad du är ute efter
Citera
2018-10-20, 18:49
Avslutad
Citat:
Framgång betyder olika saker beroende på vad man talar om. Tala om varför jag ska definiera framgång så jag vet vad du är ute efter

Du använde begreppet först. Börja du.
Citera
2018-10-20, 18:53
Medlem
Citat:
Du använde begreppet först. Börja du.
Nej jag ser ingen mening med att definiera det vidare utan att veta varför, du sitter inne med ett varför tydligen, annars hade du väl inte bett mig definiera det tydligare?
Citera
2018-10-20, 18:59
Avslutad
Citat:
Nej jag ser ingen mening med att definiera det vidare utan att veta varför, du sitter inne med ett varför tydligen, annars hade du väl inte bett mig definiera det tydligare?

Parov Stelar. Lyssna på det lite och stuffa upp dig.
Citera
2018-10-20, 19:01
Medlem
Citat:
Parov Stelar. Lyssna på det lite och stuffa upp dig.
Nej jag tänker inte lyssna på något, du får använda dina egna ord
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in