Citat:
Ursprungligen postat av
EnGodTanke
Att du/ni upplever mig som manipulativ och liknande är en känsla, den kan jag inte påverka och står er fritt. När det gäller att kalla mig för lögnare kräver nog lite mer av dig/er. Finns det en Ända detalj som jag ljugit om?
Jag har ju outat MV med lögner och dessutom bevisat dessa, men det lämnas utan notering, hen är fortfarande gud.... undrar varför. Kan ni förklara?
Tyvärr tror jag inte att du kan förvänta dig nåt svar, men jag tror att det handlar om den obehagsfyllda insikten i att behöva överge sin tro.
I det här fallet handlar det om den vikt/tro som många skribenter fäster till allt (ALLT!!) vad skribenten MV postar. Att för dem börja misstro Husse skulle ju kunna innebära att inga fler saftiga köttstycken tillslängdes dem.
Här i tråden har skrivits hundratals med inlägg om hur den tänkte gärningspersonen SD skulle ha rört sig från FP och allt detta baseras på ett inlägg/köttstycke från MV om en ytterst hypotetisk flyktväg, en flyktväg som Örebropolisen enl MV skulle ha varit ute och provsprungit och klockat. Det sista betvivlar jag inte för ett ögonblick. Hade gärna velat se det hända.
Du har visat att MV inte alltid håller sig till sanningen. Det är bra. Väldigt bra.
Lögnare skall hållas korta!