Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Troligen för att man har haft jävligt svårt att tackla allt med Saudiarabien, de vet ärligt talat inte hur de på ett snyggt sätt ska få följarna att svälja att man ska buga för Whabaismen och dess herrar, bör poängteras att det bara är en hypotes att det är därför.
Skulle det vara så, ja då vet vi att Q och troligen Trumps kamp är så fejk som vi kan få det hela
"President Trump issued his sternest rebuke of Saudi Arabia so far on Thursday afternoon, telling reporters on the tarmac of Joint Base Andrews that “it certainly looks” as though the Washington Post columnist was murdered, and he threatened “very severe” consequences for Saudi Arabia if they’re found to be responsible."
https://thehill.com/homenews/administration/412140-trump-under-pressure-changes-tone-on-saudi-arabia
Inte för att jag ser hur Saudi Arabien på något sätt skulle vara viktigt för väst, jag menar, det är kamelryttare med olja, vad fan förväntar du dig? Att en äcklig journalist är borta och Trump ska sprida lite demokrati och frihet nere i öknen?
Saudi Arabien och andra arabländer har gjort betydligt värre saker mot varandra och andra nere i öknen, men så fort det handlar om en Journalist + att det anbelangar Drumpffff så är det första sid story. Vem orkar bry sig? Sen när är journalister det nya prästeskapet som tycks ha monopol på moral och sanning?
https://imgur.com/a/sflAIF9
En Jude och en Arab arbetar bakom ryggen på Trump?
Vad tycker du förresten om att uppemot 12 miljoner människor riskerar att svältas ihjäl i Jemen, för du vet väl om att Saudi Arabien är högst involverade i konflikten där, vart är dina styrkekramar och din oro över dessa 12 miljoner? Är en äcklig journalist från Washington Post värd mer än 12 miljoner araber?
Sanningen är att du inte bryr dig om varken denna journalist, dessa 12 miljoner eller Saudi Arabien, är det "ORANGE MAN BAD" så hoppar du in direkt och vevar loss som en tonårsbrud på 45 kg. Du är patetisk och har mina sympatier.
Hade jag inte vetat bättre så skulle man kunna tro att du började använda internet i förrgår.