Citat:
Ursprungligen postat av
Africanized
Ja det verkar som utnämningen av Kavanaugh är viktig
Trump,
Nu var han dessutom oskuld i college, en riktig helylle kille.
Så är detta den sista pusselbiten för att dra igång the purge gissar ni?
Eller har det bara att göra med Trumps coming indictment on D får majoritet i november?
Eller båda...
Jag tror han är en viktig pusselbit på många sätt. Naturligtvis för att få fler Republikaner i majoritet bland domarna. Eftersom de sitter på livstid kan man räkna med att åtminstone Ruth Bader Ginsberg, 95 år, kommer att trilla av pinnen ganska snart, då kommer Republikaner att vara i majoritet lång tid framöver.
Hade de varit smarta hade hon avgått under Obamas tid, men kom ihåg:
They never thought she would lose. These people are stupid. ”She” är så klart Hillary.
Men jag tror det är större än så. Kavanaugh var inte med på Trumps första lista över lämpliga kandidater, förmodligen för att inte ge Demokraterna tid att förbereda något smart angrepp. Om allt Kavanaugh påstår om sig själv är sant, oskuld under collegeåren etc, gissar jag att han är speciellt utvald just för att han är så ren att attackerna mot honom framstår som totalt vettlösa och vänder förnuftiga väljare mot Demokraterna.
Utnämningen av Kavanugh handlar till hundra procent om förtroende, han kan inte bli dömd för påstådda övergrepp som skedde för 35 år sen. Alltså skulle det vara förödande om någon nu trädde fram och sa att de legat med honom, frivilligt och med samtycke, i college. Är det en lögn är det totalt onödigt och väl våghalsigt.
Hittills har inga av kvinnornas vittnen stött deras berättelse, tvärtom stöttar de Kavanaugh. Brevet som skickades till Dianne Feinstein om den första anklagelsen verkar av okänd anledning vara photoshoppat. Så korkat, skriv ett nytt brev liksom...
Man kan anta att Trump har mullvadar i Demokraternas organisation som berättat allt om deras planer och låtit Trump planera motangrepp, samtidigt som man drar fördel av att verka svag.
Minst sagt spännande.
Så till vad jag tror om Q, det verkar vara viktigt för många vad jag, en okänd och anonym röst på Flashback tror. Jag tror att Q är en militär Psyop med säte i Pentagon. Syftet är att påverka valutgången i november, och att skapa en motvikt till Fake news media. Man bygger förtroende, medan Fake news media just nu håller på att kasta sitt förtroendekapital på sophögen.
Jag tror att vi kommer att få se Kavanaugh bli utnämnd och jag tror att vi kommer att få se FISA dokumenten innan valet i november.
Plissken citerade någon som hävdade att Q hade haft fel om att Podesta skulle bli indicted, var det 3:e november och Huma Abedin den sjätte (?). Minns inte exakta datumen där, men det hade ju varit något om de nu faktiskt blir det, ett år efter folk hoppades att det skulle hända.