2018-09-25, 10:15
Medlem
Ja det verkar som utnämningen av Kavanaugh är viktig

Trump,
Citat:
The Democrats are working hard to destroy a wonderful man, and a man who has the potential to be one of our greatest Supreme Court Justices ever, with an array of False Accusations the likes of which have never been seen before!

Nu var han dessutom oskuld i college, en riktig helylle kille.

Så är detta den sista pusselbiten för att dra igång the purge gissar ni?
Eller har det bara att göra med Trumps coming indictment on D får majoritet i november?

Eller båda...
Citera
2018-09-25, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
nerdnerd, för mig ser det ut som om Q-följarna vill nedmontera demokratin och ersätta det med... jaa... nånting? Personkult?

Min gissning på framtiden:
Trump vinner valet 2020.
Trump vinner valet 2024. "Jag menar Inte Trump Jr."
Q fortsätter i åratal, utan att något konkret händer.
Men on de Q-troende ökar markant, då kan det hända att Q samlar folk till ett uppror.
"Trump and ***", gone the dark side. Now we must ourselves disable the deep state corruption"

Hur många gggr ska du länka den där bilden?
https://qanon.pub/data/media/f00963c413eb8be5f2c8d26560746f622e8b03dd3359957474 8c7e16e4cd1969.jpg

Det är väl intressant om Q verkligen är -U.S Military Intelligence Op? Det betyder att nedmonteringen av deep state sker strategiskt, metodiskt och framför allt långsiktigt. Och prövningen av kriminella sker i tribunaler i militära domstolar med Högsta domstolen som domare. Inga direktsändningar på C-span, allt sker bakom stängda dörrar, med protokoll som offentliggörs i efterhand.
Senast redigerad av Q-follower 2018-09-25 kl. 10:46.
Citera
2018-09-25, 10:55
Medlem
Pussykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Ja det verkar som utnämningen av Kavanaugh är viktig

Trump,

Nu var han dessutom oskuld i college, en riktig helylle kille.

Så är detta den sista pusselbiten för att dra igång the purge gissar ni?
Eller har det bara att göra med Trumps coming indictment on D får majoritet i november?

Eller båda...

Jag tror han är en viktig pusselbit på många sätt. Naturligtvis för att få fler Republikaner i majoritet bland domarna. Eftersom de sitter på livstid kan man räkna med att åtminstone Ruth Bader Ginsberg, 95 år, kommer att trilla av pinnen ganska snart, då kommer Republikaner att vara i majoritet lång tid framöver.

Hade de varit smarta hade hon avgått under Obamas tid, men kom ihåg: They never thought she would lose. These people are stupid. ”She” är så klart Hillary.

Men jag tror det är större än så. Kavanaugh var inte med på Trumps första lista över lämpliga kandidater, förmodligen för att inte ge Demokraterna tid att förbereda något smart angrepp. Om allt Kavanaugh påstår om sig själv är sant, oskuld under collegeåren etc, gissar jag att han är speciellt utvald just för att han är så ren att attackerna mot honom framstår som totalt vettlösa och vänder förnuftiga väljare mot Demokraterna.

Utnämningen av Kavanugh handlar till hundra procent om förtroende, han kan inte bli dömd för påstådda övergrepp som skedde för 35 år sen. Alltså skulle det vara förödande om någon nu trädde fram och sa att de legat med honom, frivilligt och med samtycke, i college. Är det en lögn är det totalt onödigt och väl våghalsigt.

Hittills har inga av kvinnornas vittnen stött deras berättelse, tvärtom stöttar de Kavanaugh. Brevet som skickades till Dianne Feinstein om den första anklagelsen verkar av okänd anledning vara photoshoppat. Så korkat, skriv ett nytt brev liksom...

Man kan anta att Trump har mullvadar i Demokraternas organisation som berättat allt om deras planer och låtit Trump planera motangrepp, samtidigt som man drar fördel av att verka svag.

Minst sagt spännande.

Så till vad jag tror om Q, det verkar vara viktigt för många vad jag, en okänd och anonym röst på Flashback tror. Jag tror att Q är en militär Psyop med säte i Pentagon. Syftet är att påverka valutgången i november, och att skapa en motvikt till Fake news media. Man bygger förtroende, medan Fake news media just nu håller på att kasta sitt förtroendekapital på sophögen.

Jag tror att vi kommer att få se Kavanaugh bli utnämnd och jag tror att vi kommer att få se FISA dokumenten innan valet i november.

Plissken citerade någon som hävdade att Q hade haft fel om att Podesta skulle bli indicted, var det 3:e november och Huma Abedin den sjätte (?). Minns inte exakta datumen där, men det hade ju varit något om de nu faktiskt blir det, ett år efter folk hoppades att det skulle hända.
Citera
2018-09-25, 11:13
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Om allt Kavanaugh påstår om sig själv är sant, oskuld under collegeåren etc, gissar jag att han är speciellt utvald just för att han är så ren att attackerna mot honom framstår som totalt vettlösa och vänder förnuftiga väljare mot Demokraterna.
Att Kavanaugh är allt annat än ren är sedan länge bevisat. Han har blod på sina händer sedan Bush-tiden och trots sin höga inkomst har han lyckats dra på sig kontokortsskulder, vilket enligt uppgift är pga spelmissbruk.
Citera
2018-09-25, 11:27
Medlem
Tampiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Hörrudu, om Q narrative skulle vara sant så skulle världen bli en bättre plats förutsatt att vi inte får en franska revolutionen, eller Kambodja, backlash och någon ännu sämre tar över.

Det ÄR skenande korruption även i Sverige, exemplen och anekdoterna är otaliga.

Just nu har landet drivits av vänsteraktivister i 4 år med fint resultat som avslutades med den episka gymnasielagen och allt gratis åt alla.
Innan dess drevs det av M i åtta år och allt vårt gemensamma såldes ut för en spottstyver.
Jag har lite svårt att välja vilka som varit värst...

Skulle en grupp sansade tjänstemän med orubblig integritet få för sig att driva Sverige och bara göra det som är bäst för Sverige alltid och inte berika sig själva (finns dom ens...) så skulle iallafall jag lägga min ynkliga röst på dom. Fan, bättre upp, jag skulle ansluta mig till dom och satsa mitt liv på att förbättra Sverige!

Du glömde besvara min fråga: hur kommer ditt liv att förändras och bli bättre om Q-grejset är sant och ”Deep State” blir utrensat?
Citera
2018-09-25, 11:28
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det hade i alla fall inte varit ett direkt bevis för att om man tjötar om en massa påståenden tillräckligt länge så får man med mycket stor sannolikhet till slut rätt för åtminstone något av dem..

Man har dessutom med stor sannolikhet även en massa verifierbara fel...

Det är ställt utom allt rimligt tvivel att Q sparkat allt spygaterelaterat rakt upp i klykan och det är även ställt utom allt rimligt tvivel att det sker med Trumps goda minne. Även om det är svårt att slänga sig med definitiva påståenden tyder allt också på att Trump är inblandad i Q-operationen och troligtvis tom är en av grundarna. Jag hade aldrig ens tänkt tanken på det senare om det vore någon annan President än Trump, men världens största troll, showman och kaosmakare är fullt kapabel till att vara upphovsman till en sådan här operation. Att du inte ser detta är något du måste jobba på själv och inget jag eller någon annan kan hjälpa dig med uppenbarligen. Hela din argumentation har som ingångsvärde att Trump är en idiot och du måste inse att innan du förstår hans sanna värde är ditt teoretiska bygge ett korthus. ”Old rules dont apply” helt enkelt.

Att DARPA är ingenjörerna bakom Trumps kampanj och Q är dessutom något jag tror tills dess att jag får höra något annat rimligt alternativ. Dom är nog den enda entitet med kapacitet att genomföra detta. Har man skapat internet förstår man hur man ska använda det.

Citat:
Hur lång tid skulle detta gälla menar du? Om jag (trots att jag inte tror det) gissar att Session kommer avgå - räcker det om han gör det om ett år eller kanske tre då för att jag också ska "få rätt" som Q?
Och får jag ”rätt” oavsett om han får sparken, avgår eller avlider?

Det är väl upp till dig, du har gång på gång hävdat att det Q gör är busenkelt så det är väl bara att göra samma sak?

Citat:
Du har skrivit att man ska ha nått "the point of no return" före midterms. Men det kanske inte betydde något? (FB) Anonym användare "Q" /pol/ hintar om massiv Deep State-upprensning i USA #TheStorm

Ja, ”point of no return” har vi nog passerat om inte annat när det blir FISA-declas, det håller tom Adam Schiff med mig om då han konstaterar att det är en ”red line” som vi inte får/kan passera.
Senast redigerad av BushwickBill 2018-09-25 kl. 11:32.
Citera
2018-09-25, 12:13
Medlem
Var det inte en medlem här som för ett tag sen sa typ om att Patriotiska militärer här hemma är redo och rensa oxo när stormen kommer hit ? Woohoo
Citera
2018-09-25, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Var det inte en medlem här som för ett tag sen sa typ om att Patriotiska militärer här hemma är redo och rensa oxo när stormen kommer hit ? Woohoo
Jahapp...
Summariska avrättningar?
"Patriotiska"
Citera
2018-09-25, 14:56
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Man har dessutom med stor sannolikhet även en massa verifierbara fel...
Ja tveklöst - precis som vi har sett att Q har haft. Men det är klart - väntar man tillräckligt länge och säger att "det kanske var november 20XX Q menade" så kan man ju ha tur till slut.

Citat:
Det är ställt utom allt rimligt tvivel att Q sparkat allt spygaterelaterat rakt upp i klykan och det är även ställt utom allt rimligt tvivel att det sker med Trumps goda minne. Även om det är svårt att slänga sig med definitiva påståenden tyder allt också på att Trump är inblandad i Q-operationen och troligtvis tom är en av grundarna. Jag hade aldrig ens tänkt tanken på det senare om det vore någon annan President än Trump, men världens största troll, showman och kaosmakare är fullt kapabel till att vara upphovsman till en sådan här operation. Att du inte ser detta är något du måste jobba på själv och inget jag eller någon annan kan hjälpa dig med uppenbarligen. Hela din argumentation har som ingångsvärde att Trump är en idiot och du måste inse att innan du förstår hans sanna värde är ditt teoretiska bygge ett korthus. ”Old rules dont apply” helt enkelt.
Den dagen den [minst sagt förvånade] sorgen...

Citat:
Att DARPA är ingenjörerna bakom Trumps kampanj och Q är dessutom något jag tror tills dess att jag får höra något annat rimligt alternativ. Dom är nog den enda entitet med kapacitet att genomföra detta. Har man skapat internet förstår man hur man ska använda det.

Det är väl upp till dig, du har gång på gång hävdat att det Q gör är busenkelt så det är väl bara att göra samma sak?
Visst, men jag har varken lust eller tid att skriva tusentals små meddelanden och hoppas på att någon börjar match dem mot verkliga händelser. Sen har jag, efter första veckorna, dessutom varit tydlig med att jag tror det är en grupp människor som ligger bakom Q eftersom det är mycket information som ska följas upp och processas - det betyder inte att Q måste ha någon insiderinfo, bara att han/de följer händelseutvecklingen och är hyfsat påläst.

Citat:
Ja, ”point of no return” har vi nog passerat om inte annat när det blir FISA-declas, det håller tom Adam Schiff med mig om då han konstaterar att det är en ”red line” som vi inte får/kan passera.
Så det blir FISA-declas innan midterms alltså?
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-09-25 kl. 15:15.
Citera
2018-09-25, 15:11
Medlem
Tycker "Q" bra eller dåligt om Israel.

Tycker "Q" bra eller dåligt om Ryssland och Putin?
Citera
2018-09-25, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tampis
Du glömde besvara min fråga: hur kommer ditt liv att förändras och bli bättre om Q-grejset är sant och ”Deep State” blir utrensat?

Jag kommer komma ut ur garderoben och behöver inte fara med lögn längre.
Citera
2018-09-25, 16:05
Medlem
Pussykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Att Kavanaugh är allt annat än ren är sedan länge bevisat. Han har blod på sina händer sedan Bush-tiden och trots sin höga inkomst har han lyckats dra på sig kontokortsskulder, vilket enligt uppgift är pga spelmissbruk.

Om det är där du lägger ribban, en perfekt människa som aldrig felat det minsta, då lär du aldrig hitta någon domare. Man måste ju förhålla sig till verkligheten också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in