2018-10-19, 19:32
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo men betänk förhöret äger rum vad är det 6-7 timmar efter det påstådda övergreppet och polisen var där ganska snabbt efter anmälan och han har haft noll kontakt med omvärlden efter det. Du tror alltså att de är så kyliga och beräknande att käresta om det skiter sig någon gång så vi på detta. Vi är swingers och jäntan var med på det.

Visst efter att förhöret (helt otroligt hur det kunde göra det) läckt så kanske hon väljer att spela med. De är barndomsvänner. Men finner det mindre troligt än att det var så kvällen/natten skulle gått. Att de är swingers och frugan har inga som helt problem med detta att han har sex med en annan kvinna. Det är sex och inte kärlek.

Där tror jag en tidigare skribent var inne på ett troligt scenario. Tanken var att de skulle vara fyra med om det. Ytterligare en snubbe alltså som av något skäl inte var det. Då blev den yngre kvinnan tveksam till det hela.

Detta förklarar bara enbart hur premissen var och varför frugan försvarar honom trots att han erkänt sex med en annan kvinna. Det kan likväl givetvis vara våldtäkt. Men förklarar den biten.

Förhöret är inte läckt. Häkningspromemorian där förhöret finns med är en offentlig handling. Vissa uppgifter som gäller GM och BO har maskats därför står det hemlig på den.
Men en häktningspromemoria är enligt lag offentlig handling.
Den kan laddas ner här
https://minfil.com/jbockej7bf/Stockholms_TR_B_13985-18_Aktbil_6_Maskad_version_pdf
Citera
2018-10-19, 19:32
Medlem
Pengabingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menace2Sobriety
Härligt absurd "stämning" nu på fruns instagram (https://www.instagram.com/monikaahlberg/).
Får se hur länge det ligger kvar
rickardssonmadeleine❤️
mrsweden74Så du tycker att det är ok att din man går in till en av dina anställda och slickar henne i vagina och anus? Märkligt förhållande får jag ju säga
evaguideSå himla kul med alla matmakare i Skåne. Kommer från Odengatan i Sthlm o flyttat ner. Jag ordnar cykelturer till bl .a. gårdsbutiker o lokala matproducenter.

Raderad nu.
Citera
2018-10-19, 19:36
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitcoinkung
Jag hade väl inte skrivit om jag inte vetat.
Jo det gör du hela tiden och du har postat runt 15% av alla inlägg i tråden. Vad säger det om dig?
Citera
2018-10-19, 19:37
Medlem
kroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-III
Komplott mot en f.d. fotbollsspelare från 80-talet? Varför?
Ta av dig foliehatten och inse att all information som alla andra, tydligen inkluderande en del grottgubbar som just fått fart på brasan, är ett statement från en enda person - den misstänkte gärningsmannen från ett förhör. Innan du eller jag eller nå’t av trollen bildar sig en uppfattning så är det inte helt fel att ha lite fakta och förhör mm från mer än en person som skriker ”det var inte jag” lika högt som alla andra på Kronobergshäktet.

Ber om ursäkt att jag försöker, liksom många andra, framför en teori om hur det gått till.
Eftersom hans förhör är det enda vi har att gå efter, samt hans frus påståenden, är det väl det enda att spekulera utifrån. Utan spekulationer och teorier utifrån den fakta som finns hade väl denna tråd inte existerat mer än endast kändisskvaller på några halvdana kändisar.
Citera
2018-10-19, 19:43
Bannlyst
Citat:
Jo men nu det inte så enkelt att bara för en kvinna anmäler har hon alltid rätt. Det åker dit 3-4 kvinnor per i Sverige pga av falskanmälan av våldtäkt och mörkertalet där är väldigt stort enligt de poliser som utreder sådana brott och de tycker att de borde kunna sätta dit många fler än 3-4. Av olika skäl, svartsjuka, ekonomisk vinning osv som gör att en del kvinnor falskanmäler. Du kan inte kalla en person för förövare bara för att denna blivit anmäld.

Fast att fly från chefens lgh och sedan polisanmäla händelsen direkt efter gör ju inte att hennes berättelse blir mindre trovärdig. Det är inget man gör om man inte känner att man inte måste.

JB är känd gör en kvinna med skinn på näsan. En tuff tjej. Känner hon sig kränkt..vilket man definitivt känner om man blivit våldtagen..då anmäler hon direkt.
Citera
2018-10-19, 19:46
Medlem
Förstår inte varför man omnämner honom som 'Svensk mästare i fotboll' och inte med hans riktiga namn när ändå alla känner till vem det är?
Dags att trådens rubrik!
Citera
2018-10-19, 19:49
Medlem
Fortunaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Förstår inte varför man omnämner honom som 'Svensk mästare i fotboll' och inte med hans riktiga namn när ändå alla känner till vem det är?
Dags att trådens rubrik!

Han är inte dömd, bara misstänkt
Citera
2018-10-19, 19:49
Medlem
OweGbgs avatar
Är det inte långsökt att BO skulle vara avundsjuk på GS?
Vad skulle han ha som skulle göra henne avundsjuk?

MA och GS har ju bjudit hem BO till Stockholm, har betalt tågbiljett, för att hon skulle jobba i MA:s Kafé.
Låter ju märkligt om det då skulle vara tal om en komplott mot GS.
Mycket skumt.
Citera
2018-10-19, 19:51
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitcoinkung
Fast att fly från chefens lgh och sedan polisanmäla händelsen direkt efter gör ju inte att hennes berättelse blir mindre trovärdig. Det är inget man gör om man inte känner att man inte måste.

JB är känd gör en kvinna med skinn på näsan. En tuff tjej. Känner hon sig kränkt..vilket man definitivt känner om man blivit våldtagen..då anmäler hon direkt.

Jag säger varken som. Poängterar bara att ingen här vet glasklart. Satt med live när det hände. Troligen har ingen hört eller sett denna inspelning heller. Hur mycket denna är värd egentligen. Man måste bara vara öppen på att det kan vara så att han är oskyldig.

Apropå inspelning så var den en kvinna för ett par år sedan som hävdade att hon blivit brutalt överfallen och våldtagen av en man på en krogtoalett. Han blev häktad tills polisen fick höra att han spelat in allt med sin mobil, hörde klart och tydligt att det var hon som var drivande och hon åkte dit för falskanmälan. Skämt till straff i dessa fall. Männen får sitta hur länge som helst i häkte, kvinnor som falskanmäler får villkorligt utan en dag i häkte/finka.

Men jag är öppen här till vad som. Bara reagerar när folk tar absolut ställning.
Citera
2018-10-19, 19:53
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg

MA och GS har ju bjudit hem BO till Stockholm, har betalt tågbiljett, för att hon skulle jobba i MA:s Kafé.
Mycket skumt.
Du får se det i perspektivet MGM plus hans fru. Hon är framgångsrik inom sitt område kock, matskribent och krogägare/cafeägare. Det är inte så långsökt att BO avundas henne framgångarna. Hon jobbar inom samma bransch.
Citera
2018-10-19, 19:53
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Jag säger varken som. Poängterar bara att ingen här vet glasklart. Satt med live när det hände. Troligen har ingen hört eller sett denna inspelning heller. Hur mycket denna är värd egentligen. Man måste bara vara öppen på att det kan vara så att han är oskyldig.

Apropå inspelning så var den en kvinna för ett par år sedan som hävdade att hon blivit brutalt överfallen och våldtagen av en man på en krogtoalett. Han blev häktad tills polisen fick höra att han spelat in allt med sin mobil, hörde klart och tydligt att det var hon som var drivande och hon åkte dit för falskanmälan. Skämt till straff i dessa fall. Männen får sitta hur länge som helst i häkte, kvinnor som falskanmäler får villkorligt utan en dag i häkte/finka.

Men jag är öppen här till vad som. Bara reagerar när folk tar absolut ställning.
Då kanske BO:s inspelning får samma effekt i detta fall fast motsatt.
Citera
2018-10-19, 19:54
Medlem
kroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg

Mycket skumt.

Min tanke är väl att hon nödvändigtvis inte behöver vara avundsjuk på just GS, utan eventuellt deras förhållande generellt, och att det är så enkelt att det handlar om något svartsjukedrama.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in