Citat:
Ursprungligen postat av
SecretQ
Tycker du inte att glosan trams är uttjatad vid det här laget? För övrigt har jag rätt att uttala mig om tomtar som spekulerar. Själv har jag ingen aning om vad som hände i den där våningen förutom att en person är anmäld för våldtäkt och att han har erkänt att han gett oralsex (frivilligt enligt honom). Vidare har inte den andra personen som gjorde samma anmälan upplevt det på samma vis. Hade MGM varit invandrare skulle inte BO ifrågasatts av Flasbacks detektivtomtar, utan hon skulle varit ett offer (oavsett ätstörningsproblematik och drogvanor) för den usla migrationen.
Det är fan synd om er alla inskränkta puckon! Här ni ingen mamma, syster, flickbän/sambo/fru, moster och what ever? De är nämligen också våldtäktsmåltavlor och jag antar att ni både skulle bli förbannade och känna er maktlösa om det spreds skit om dem om de blev överfallna.
Jag är en priviligierad vit och medelålders man som vägrar att hänga på tåget om horan och madonnan. Väx upp era skitungar!
Nu får du nog ta dig samman. Du beskyller alla & envar för att vara "inskränkta puckon" & "tomtar", drar in direkt lögnaktiga påståenden om "invandrare". Samt säger att alla som inte själv blivit våldtagna skall hålla käften.
Som du enkelt kan se så har jag överhuvudtaget inte "skrivit skit" om målsägaren. Men ändå kommer du med svepande anklagelser mot mig.
Du erkänner själv att du inte har någon aning om vad som har hänt. Det stämmer kanske inte riktigt. Du, som alla andra, har ju fått viss information från förhörsprotokoll & liknande. Utifrån detta kan man resonera fram olika scenarion. Men du & några andra väljer istället att gå till personangrepp på alla som ens antyder att det inte är 100% säkert att GS är skyldig.
Efter era ganska grova påhopp & beskyllningar så har du dessutom mage att anklaga
mig för en massa skit som jag definitivt inte har skrivit. Som sagt, ta dig samman, det här är ett diskussionsforum.
Dina personliga demoner får du hålla för dig själv, projicera inte dessa på mig.