2018-10-19, 18:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Kunde hon inte sagt ge fan ditt äckel och skrikit så att kärringen vaknade istället?

Det är en svår situation då det är en beroendeställning. Dessutom rejält full. Svårt att tänka klart och fatta rationella beslut.
Citera
2018-10-19, 18:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Mig veterligen har Stoppa Pressarna ett ganska bra "track record" dvs vara rätt ute för det mesta. Det är inte som Hänt Extra med skvaller som de själva hittat på.

De har heller inget utgivningsbevis så de måste sköta sig lite bättre och ha ordentligt på fötterna.

Att det i polisförhör verkar som vi har att göra med ett Swinger-par gör att det mycket väl kan vara så att hon var med på noterna och tycker att den andra kvinnan hittat på att detta inte var meningen från första början.

Då Daniel Nyhlen är kompis med GS/ MA minskar förtroendet ännu mer. Nej, det är inget swingerpar.
Citera
2018-10-19, 18:55
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitcoinkung
Det är en svår situation då det är en beroendeställning. Dessutom rejält full. Svårt att tänka klart och fatta rationella beslut.
Rejält full på en vinare? trasig lever då antar jag..
100 svar i tråden om mångmiljardsvindeln som urhålkat stadskassor och snart 3000 på en slickad fitta...
Citera
2018-10-19, 18:56
Medlem
UT64s avatar
Tro på det eller ej, men jag känner en person som gick i samma klass som GS i grundskolan.

Hon säger att GS var en mycket trevlig och mycket artig kille.

Har det någon betydelse för denna sak? Troligen inte men jag ville skriva det ändå.
Citera
2018-10-19, 18:56
Medlem
wishyouwereheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappySadHarry
Han lär få 2 års fängelse för att ha slickat rövhål och det grundar jag på hans egen berättelse att hon då i slutet låg på sidan. Antagligen låg hon inte så när han slickade muffen på henne och det ställningsbytet var antagligen en signal att han skulle sluta som kunde kommit i samband med att hon sa nej till att gå in till hans fru.

intressant o kreativ tolkning!
hon va me på slick o finger i vaginalslidan
sen tyckte den de va nog, vände sig på sidan o la upp aktermuttern
GS trodde den menade att ta sig an den o köra in tungan. men hon menade att de va nog nu!
när tungan gled in i anus är frågan om vi har våldtäkt
markerade hon icke samtycke tydligt nog eller inte? oaktsamt köra in tunga?
lär i så fall gå till HD, där ny akademiledamot kanske måste bedömma denna fråga
Citera
2018-10-19, 18:57
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Kunde hon inte sagt ge fan ditt äckel och skrikit så att kärringen vaknade istället?
Men om man skall tro på GS uppgifter i förhöret säger ”skall vi gå in till MA” det tyder väl på att hon var vaken och väntade på dom?
Citera
2018-10-19, 18:58
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitcoinkung
Då Daniel Nyhlen är kompis med GS/ MA minskar förtroendet ännu mer. Nej, det är inget swingerpar.

Hur förklarar du då GS närmast flagranta svar om att de måste vara det när han frågade om de skulle gå in till frugan för att fortsätta? Det känns så uppenbart det bara kan bli. Varför i all sina dagar skulle han annars säga detta och även vara otrogen med frugan i samma lägenhet?
Citera
2018-10-19, 18:59
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:

Nä hon valde att spela in akten istället för att kunna sätta dit honom för det. Vi har att göra med en kvinna som åkt fast för narkotikabrott flertal gånger och försökte muta sig fri från det dessutom.

Jag börjar mer och mer tro det är en komplott mot GS hela grejen. Förstår att det kan sticka i ögonen på folk att jag säger så, men haft den känslan ända sedan jag läste förhöret med GS. Hon verkar ha varit med på det till en början, slagit på ljudinspelningen för att sedan lägligt säga nej så det hörs på inspelningen. Klappat och klart.

Men om han är skyldig hoppas jag han får strängt straff och mår dåligt resten av livet av detta. (Det kommer han göra oavsett utgång tror jag dock). Om han är skyldig för våldtäkt kommer jag krypa till korset och vara första att erkänna det. Men detta är känslan jag får.
Citera
2018-10-19, 19:01
Medlem
Härligt absurd "stämning" nu på fruns instagram (https://www.instagram.com/monikaahlberg/).
Får se hur länge det ligger kvar
rickardssonmadeleine❤️
mrsweden74Så du tycker att det är ok att din man går in till en av dina anställda och slickar henne i vagina och anus? Märkligt förhållande får jag ju säga
evaguideSå himla kul med alla matmakare i Skåne. Kommer från Odengatan i Sthlm o flyttat ner. Jag ordnar cykelturer till bl .a. gårdsbutiker o lokala matproducenter.
Citera
2018-10-19, 19:04
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Nä hon valde att spela in akten istället för att kunna sätta dit honom för det. Vi har att göra med en kvinna som åkt fast för narkotikabrott flertal gånger och försökte muta sig fri från det dessutom.

Jag börjar mer och mer tro det är en komplott mot GS hela grejen. Förstår att det kan sticka i ögonen på folk att jag säger så, men haft den känslan ända sedan jag läste förhöret med GS. Hon verkar ha varit med på det till en början, slagit på ljudinspelningen för att sedan lägligt säga nej så det hörs på inspelningen. Klappat och klart.

Men om han är skyldig hoppas jag han får strängt straff och mår dåligt resten av livet av detta. (Det kommer han göra oavsett utgång tror jag dock). Om han är skyldig för våldtäkt kommer jag krypa till korset och vara första att erkänna det. Men detta är känslan jag får.
Vad då istället för att sätt dit honom?
Hon polisanmälde honom ju det är väl att sätta dit honom?
Citera
2018-10-19, 19:10
Medlem
kroxies avatar
Börjar också mer och mer tro på att detta handlar om en komplott mot GS.

Om man utgår ifrån det som sagts i förhöret tidigare, samt den artikel från SP la ut där MA säger att "det handlar om avundsjuka". Kan det inte mycket väl vara så att BO sneade när GS tappade stinget, när hon tackade nej att gå in till MA? Hon ville väldigt gärna fortsätta med GS på egen hand. Istället blir hon upprörd, går ut och tar en cigg med ljudinspelning i fickan, drar därifrån och ringer polisen.
Citera
2018-10-19, 19:11
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
Vad då istället för att sätt dit honom?
Hon polisanmälde honom ju det är väl att sätta dit honom?
LÄS IGEN...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in