Citat:
Ursprungligen postat av
Waji
Efter att läst den mediokra artikel så är jag mer och mer säker på att Frugan och Glenn har sex med andra. Det känns som är fullt medveten om detta och där av stötta sin man till 100%.
Ja hon är knappast omedveten om vad han vidgått i förhöret men ändå ger artikeln stöd för att hon stöttar honom till 100%, att ha en trekant är inte olagligt, dekadent men inte olagligt.
Hustrun beskrivs som tagen men samlad i den tuffa situationen. Hennes minnesbild av kvällen i deras våning var att den var trevligt uppsluppen. Nu tänker hon stötta sin man och ta fighten mot kvinnan i rätten. Vad som än krävs.
– Hon är helt övertygad om att kvinnan som anklagat maken har hittat på allting.
Hustrun tror vidare att det kan röra sig om en komplott, baserad på avundsjuka.
– Det finns inga andra förklaringar. Hustrun menar att avundsjuka kan vara anledningen till att kvinnan nu försöker sätta dit hennes man.
anklagelserna mot hennes make ”är helt absurda och grundlösa” och har till sina nära uttryckt sig tydligt: ”Jag litar på min man!”
https://stoppapressarna.se/svenskt/hustrun-om-valdtaktshaktade-fotbollsprofilen
Innan MA uttrycker sig på detta vis så har hon dragit slutsatserna utifrån BO's tidigare uppträdande.
Jag utesluter inte man haft frispråkiga, öppna och mustiga samtal under kvällen, BO har möjligtvis varit lite intresserad av MGM, men ville dela honom med frun. Hon gick och la sig med kläderna på för att markera och satte igång inspelning om hon skulle få fler inviter. Hon somnar MGM kommer in och börjar mysa och hon tror hon ska få ha honom ifred, men när det står klart för henne att han vill mer så avböjer hon med ett
NEJ! Hon känner sig lurad tar sig från lägenheten och ringer 112.
/Provokatör
PS Jag trodde att artikeln till slut skulle få stopp på inläggen från
spamartisten, men det var tydligen att hoppas på för mycket.