Citat:
Ursprungligen postat av
Lund-NoGo-zone
Det syntes väldigt tydligt i S1 att svenskarna är tristare och mindre sociala på en dejt än engelsmän, därför var programmet tristare. Denna skillnad försvann i S2 del 1, vi får se om den håller i sig. Jag tror fortfarande del 1 innehöll mycket fake.
Så saxofånhallicken & tukannäbbs-drickaren blev för mycket för dig, vi ska se på måndag om du får 1 rätt
Det är alltså manliga statister, men tjejerna får vara vanligt folk i säsong 2?