Citat:
Ursprungligen postat av
Zoom008
Det kanske var han själv som spelade in för att ha som runk-material senare. Nu visste han inte att polisen skulle komma och då hade han förmodligen inte gjort det. En spekulation bara. Frugan kom väl farande vad jag förstått men är osäker. Hon kanske undrade varför dom aldrig dök ner i hennes säng och kollade läget. Efter att varit gift med en notoriskt otrogen i 30 år tidigare borde hon ha varit på sin vakt. Nu anser hon dock att han är oskyldig till våldtäkt men verkar acceptera att maken slickade gästen i arslet. I vilket fall så kanske Glenn får en likadan cellgranne på häktet, Profilen, och om dom träffas finns mycket gemensamt att prata om.

Nej, det är uppgifter i media om att det är målsägande som spelat in ljudfilen.
Det
skaver lite varför man gör det, men det kan finnas en rad anledningar till det. Möjligt att han kladdat innan eller samma kväll tidigare och blivit lite för på. Eller varit så pass att hon relativt lätt kunnat starta en inspelning då han inte gav upp. Kanske röststyrning eller något enkelt klick.
Inte så dumt faktiskt om man tänker på det.
MA kanske var för berusad för att vakta sin man. Den dagen man har behov av vaktegenskaper så tror jag man ska lämna eller vad tror du? Men visst jag tänker på dom tre barn hon skaffat sig med TB, och det säger en hel del om MA enligt min uppfattning. Hans egna ord kan man läsa om i hans bok om kvinnor och sprit och bråk.
Citat:
Innehållet har väckt starka reaktioner. Inte minst för skådespelarens berättelse om sina möten med prostituerade i Rio – nu reagerar ex-sambon Monika Ahlberg på innehållet:
– Jag tycker att han nu har gjort bort sig totalt med sin kvinnosyn. Jag vet inte vad det kommit ifrån. Jag tycker att det är bedrövligt.
https://www.expressen.se/noje/ex-sambons-harda-ord-mot-tommy-berggren/