Citat:
Ursprungligen postat av
madtop
Och jag förlitar mig på min egen kunskap om saker såsom gravitation, polstjärnans position, avstånd på jorden, solnedgångar osv... Det handlar faktiskt om en ganska lång lista.
Jag vet t.ex att massor attraherar varandra. Och från denna kunskap kan man dra en hel del slutsatser som man i sin tur kan verifiera genom observationer. Jag har t.ex mätt att det tar tv-signalen 240ms att färdas till och från satelliten vilket passar som hand i handske med gravitationslagen och jordens vinkelhastighet. Allt passar liksom ihop.
Visste du förresten att våra kartor, som bygger på en sfärisk modell, fungerar i verkligheten?
Den sfäriska modellen förutser t.ex att det är 400 mil mellan Sydney och Perth och undersöker man saken visar det sig att den sträckan stämmer med verkligheten.
Gravitation är genom tidernas största bluff, så sjukt att människor fortfarande år 2018 tror på detta. Gravitation är skapad av NWO för att vi inte ska forska oss djupare inom andra områden och se den riktiga sanningen.
Solnedgångar har ingen betydelse om jorden skulle vara sfärisk, den går ner oavsett bakom horisonten precis som den gör för en platt jord.
Allt passar ihop för att det är en formel regel som är skapad av NWO för att hålla människan i schack o inte tänka utanför det, vi troende tror annat och vet att mänskligheten är dumförklarad och vilsna i sin tro.
Och nej kartor är gjorda av platt jord det borde nån som du fattat för länge sen.
Alltså helt seriöst jag blir fan mörkrädd för er skeptiker som är så totalt blåsta o tror på allt, helt sinnessjukt, dags att vakna nu, fortsätter detta i samma takt är människan helt borta.
Men tur det finns såna som mig som vet sanningen o inte är lika blåst som ni majoriteten.