2018-10-18, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mickedansk
Är BO känd? Om det är GS som är GM så finns hon sannolikt på bild här:

https://blogg.alltommat.se/monikasmat/category/uncategorized/

GM uppgav ju att flickan arbetat på cafeet under ca 2 år, varit iväg 1 år och därefter hjälpt dom på helgerna tyckte jag mig läsa. Nån jobbannons(!), lite om personalen och 1000 helt jevvla sinnesjukt meningslösa inlägg. Håll till godo. Jag klarar inte mer haha 😆 vill poängtera att jag INTE tycker flickans namn el så behöver avslöjas - mer ute efter indicier som hyfsat säkert kan bekräfta GS som GM. Avgör själva. ✌🏻

Har du just vaknat.
Att GS är GM är 100 % utrett redan, utan tvekan.
Citera
2018-10-18, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
30 okt kl 11 är tiden satt till när åklagaren skall bestämma sig för åtal eller ej.

Japp och då kommer FUP:en kort därefter till allmän beskådan.
Citera
2018-10-18, 20:44
Medlem
mickedansks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Jo hon var ju med i Sveriges mästerkock så typ dokusåpakändis.

Aha då har jag tillbringat 40 min på digitala östermalm helt i onödan? 🤯🤯🤯
Lol tack iaf!
Citera
2018-10-18, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mickedansk
Aha då har jag tillbringat 40 min på digitala östermalm helt i onödan? 🤯🤯🤯
Lol tack iaf!

Nåja...JB är inte fastställd 100 % som BO, däremot GS som Gärningsman
Citera
2018-10-18, 20:47
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitcoinkung
GS är en känd gubbsjuk man som ofredat kvinnor förr. Bara fakta.
Han är väl mest känd för de som ärr fotbollsintresserade. Jag hade då ingen aning om vem GS var innan den här tråden startades. Att han är gubbsjuk tvivlar jag inte på men det där om att han ofredat kvinnor förr blev jag nyfiken på. Har du någon/några belägg för det? Är han dömd eller varit åtalad tidigare för ofredande? Finns det någon läsning om MGM och ofredande att hitta förutom den här tråden?
Citera
2018-10-18, 20:48
Medlem
ilcontes avatar
Citat:
Jag håller på med sannolikhetslära om dagarna. Så att detta scenario ligger nära den slutliga sanningen är mest sannolikt av alla scenarion.

Polisanmälan någon timme efter att den aktuella händelsen har skett är det ultimata beviset på att GS gått över alla satta gränser mellan GS och C
BO.

Du är medveten om att vi har extremt lite fakta att gå på va? Vi har bara MGMs första förhör att tillgå. Det kan ju lika gärna vara så att han ljuger fullständigt. Det kanske inte ens dracks vin över huvudlaget. Han kanske släpade in henne i en van och bar upp henne i lägenheten för att förgripa sig på henne i timmar. Det är inte troligt, nej. Men faktum kvarstår, allt vi har att gå på är uppgifter från en misstänkt våldtäktsman, allt annat är spekulationer.

För övrigt är det är sannolikt att du inte vet någonting om någonting. Nu ska jag sluta mata trollet. Förlåt övriga tråden.
Citera
2018-10-18, 20:49
Medlem
Enoch.Thulins avatar
[quote=Bitcoinkung|65574173]
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
What är du korkad? Att dom är vänner stärker ju trovärdigheten, man för inte fram ogrundade påståenden om sina vänner, det förstår nog även du om du tänker efter.

/Provokatör[/

Du är ju löjlig. Nylén vill bara att han skall friges då de är vänner. Han försvarar en våldtäktsman.
Tror du på allvar att Nylén ljuger om något som frun kan dementera närsomhelst? Vem skulle tjäna på det?
Är du så här efterbliven på riktigt?

Fan vad jag saknar ignore-funktionen.
Citera
2018-10-18, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Han är väl mest känd för de som ärr fotbollsintresserade. Jag hade då ingen aning om vem GS var innan den här tråden startades. Att han är gubbsjuk tvivlar jag inte på men det där om att han ofredat kvinnor förr blev jag nyfiken på. Har du någon/några belägg för det? Är han dömd eller varit åtalad tidigare för ofredande? Finns det någon läsning om MGM och ofredande att hitta förutom den här tråden?

Han är ostraffad
Citera
2018-10-18, 20:50
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guiness1975
Japp och då kommer FUP:en kort därefter till allmän beskådan.
Om inte åklagaren väljer denna åtgärd.

Lyckta dörrar

Detsamma som stängda dörrar. När en rättegång hålls inom lyckta dörrar har allmänheten inte tillträde till den. Beslut om lyckta dörrar kan till exempel fattas om personerna som rättegången gäller är mycket unga eller för att skydda ett brottsoffer vid en rättegång om sexualbrott.
Citera
2018-10-18, 20:55
Bannlyst
[quote=Enoch.Thulin|65575838]
Citat:
Tror du på allvar att Nylén ljuger om något som frun kan dementera närsomhelst? Vem skulle tjäna på det?
Är du så här efterbliven på riktigt?

Fan vad jag saknar ignore-funktionen.

Snälla varför skulle Nylén ut nu..i detta skede..när det är känsligt gå ut med sådant här trams?😀 Kasta det bara i papperskorgen. Partisk. Vill få över opinion. Beställningsjobb.
Citera
2018-10-18, 20:57
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guiness1975
Han är ostraffad
Så bitcoinkungens "fakta" om att GS har ofredat kvinnor förr kan vi alltså lämna därhän.
Citera
2018-10-18, 20:57
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En jävla Pajas

Snälla varför skulle Nylén ut nu..i detta skede..när det är känsligt gå ut med sådant här trams?😀 Kasta det bara i papperskorgen. Partisk. Vill få över opinion. Beställningsjobb.
Men om Nylén ljuger, tror du inte att frun kommer att dementera uppgifterna? Så vad har Nylén att vinna på att ljuga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in