2018-10-18, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bitcoinkung
Vissa måste läsa om sannolikhetslära. Om sjuklingen drack ett glas ( 12 cl).
till maten. Rimligt efter sjukdom? Mycket rimligt.

Sedan återstår 213 cl som skall fördelas på 3 personer. Då GS redan sagt att sjuklingen var den ende som föll ur ramen..så har vi att de andra tre inte gjorde det.

48 cl ger 4 glas ( 12 cl). Det är stor sannolikhet att alla tre drack minst 48 cl var.

48 cl= berusad på en kvinna på 60 kg.

Men lägg ner! Du har skrivit 20 sidor om samma sak.. Vi fattar att du doktorerat i ämnet sannolikslära! Kan vi släppa det nu, eller?
Citera
2018-10-18, 20:24
Medlem
Mycket trams om hur mycket som druckits och hur berusade GS och BO var. Vi har ingen aning om hur mycket alkohol som fanns tillgängligt. Uppgiften om 3 flarror vin kommer ju från GS. Han kan väl vid det här laget inte betraktas som en sanningssägare, eller.....
Citera
2018-10-18, 20:24
Medlem
M.E.Ls avatar
Citat:
Det är normalt tankesätt i rådande situation. Att hon skulle ha gått med på sex med chefens man i ett rum som gränsar till chefens där hon ligger och sover är..ett totalt osannolikt scenario.

Att detta är ett totalt osannolikt scenario styrks av att den kloka och starka kvinnan gör en polisanmälan.

Ingen av oss har hela bilden. Är det så svårt att vara öppen för olika scenarier? Det kommer bli pinsamt för dig när du slutligen får fel i dina påståenden. Hoppas du minns det sedan.
Citera
2018-10-18, 20:33
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.E.L
Ingen av oss har hela bilden. Är det så svårt att vara öppen för olika scenarier? Det kommer bli pinsamt för dig när du slutligen får fel i dina påståenden. Hoppas du minns det sedan.
Ja eller tvärtom.
Citera
2018-10-18, 20:35
Medlem
mickedansks avatar
Är BO känd? Om det är GS som är GM så finns hon sannolikt på bild här:

https://blogg.alltommat.se/monikasmat/category/uncategorized/

GM uppgav ju att flickan arbetat på cafeet under ca 2 år, varit iväg 1 år och därefter hjälpt dom på helgerna tyckte jag mig läsa. Nån jobbannons(!), lite om personalen och 1000 helt jevvla sinnesjukt meningslösa inlägg. Håll till godo. Jag klarar inte mer haha 😆 vill poängtera att jag INTE tycker flickans namn el så behöver avslöjas - mer ute efter indicier som hyfsat säkert kan bekräfta GS som GM. Avgör själva. ✌🏻
Citera
2018-10-18, 20:36
Medlem
Bengt-Bedrups-hatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Jag har nog umgåtts med minst 100 kvinnor som druckit en flaska vin under en kväll och ingen har sluddrat.

Må så vara. Men jag har umgåtts med kvinnor som blivit helt personlighetsförändrade efter två glas vin. Fnittrar, sluddrar, blir påstridiga och säger konstiga saker.

Att reda ut berusningsgrad utan att varken veta person, intagen mängd eller på hur lång tid låter sig inte göras.
Citera
2018-10-18, 20:37
Bannlyst
Citat:

Jag håller på med sannolikhetslära om dagarna. Så att detta scenario ligger nära den slutliga sanningen är mest sannolikt av alla scenarion.

Polisanmälan någon timme efter att den aktuella händelsen har skett är det ultimata beviset på att GS gått över alla satta gränser mellan GS och C
BO.
Citera
2018-10-18, 20:40
Medlem
M.E.Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
Ja eller tvärtom.

Absolut! Vi lär bli varse inom någon vecka.
Citera
2018-10-18, 20:40
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Bedrups-hatt
Må så vara. Men jag har umgåtts med kvinnor som blivit helt personlighetsförändrade efter två glas vin. Fnittrar, sluddrar, blir påstridiga och säger konstiga saker.

Att reda ut berusningsgrad utan att varken veta person, intagen mängd eller på hur lång tid låter sig inte göras.
Precis, så det är tämligen tröttsamt att höra monomanikerna mala samma sak i det oändliga. Utan tillgång till ingångsdata öht...
Citera
2018-10-18, 20:42
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mickedansk
Är BO känd?

Jo hon var ju med i Sveriges mästerkock så typ dokusåpakändis.
Citera
2018-10-18, 20:42
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Absolut! Vi lär bli varse inom någon vecka.
30 okt kl 11 är tiden satt till när åklagaren skall bestämma sig för åtal eller ej.
Citera
2018-10-18, 20:43
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
GS är en känd gubbsjuk man som ofredat kvinnor förr. Bara fakta.

Var bekant med hans tidigare fru så jag är mer än idel öra.
Senast redigerad av sajebis 2018-10-18 kl. 20:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in