2018-10-18, 16:40
Medlem
CashMan-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Stönar skriver flera - av polisförhöret ser jag bara att hon svarade mmm när MGM frågade om det var skönt.

Så våldtäktsmän frågar om det e skönt under "sexet"
Mycket skjut

Tänk en 110 kg gubbe i fängelset våldtar ens anus å han frågar
- är det skööönt ?
Citera
2018-10-18, 16:43
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guiness1975
Under tiden sitter GS Häktad på högsta sannolikhetsgraden och är belagd med restriktioner.

Det är fortfarande näst högsta misstankegraden. Inget annat. Inte högsta sannolikhetsgraden. Inte sannolika högstagraden. Näst högsta misstankegraden.

Petigt? Det är möjligt, men det är ett brottmål och inte vädret som avhandlas.
Citera
Medlem
CashMan-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebbamaring
GS är inget gubbslem, ingen våltäktsman.
Han är absolut ingen kändis. Det är tidningarnas påhitt.
GS är en go gubbe som gillar livets goda.
Han har råkat ut för ett ”psycho” som gett honom inviter både innan och under kvällen.
Psychot har fått ett spel efter deras intimumgänge och anmält GS för polisen....
Jag lider med GS och framförallt med MA, som är 100% reko människa.

Tror du det kan vart dåligt kokain ? Så hon blev lack efter 22:a linan hon fick ?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Undrar om han hade nåt kvar i sig under förhöret? Hur länge håller droger i sig i huvudet? Han var ju väldigt utförlig och nästan stolt över hur han gick till väga. Så uppfattar jag det i alla fall. Han borde inte ha behövt berätta hur han slickade henne i röven annars. Normalt borde han istället tonat ner det hela. Han ser onekligen sliten ut då man ser bilder på honom och i dom där kretsarna finns det nog tillgänglighet till starkare saker. Varför skulle han dessutom bli så kåt mitt i natten att han inte kunde kontrollera sig kan man undra. Märklig historia från början till slut och sen undrar man över vem som filmade. Var det fru Schiller själv som ville vara med och smaska?

Jag har också funderat över om man så utförligt måste beskriva det på det sättet i ett förhör. Precis som du skriver verkar han stolt och framhåller sig som en gentleman då han dessutom frågat henne flera ggr om det var skönt och det var det ju... ( enligt Glenn själv ) Han kanske är van att prata sådär i ett omklädningsrum men om han inte förstod spridningen väntar nog en jobbig ångest.
Citera
2018-10-18, 16:45
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebbamaring
GS är inget gubbslem, ingen våltäktsman.
Han är absolut ingen kändis. Det är tidningarnas påhitt.
GS är en go gubbe som gillar livets goda.
Han har råkat ut för ett ”psycho” som gett honom inviter både innan och under kvällen.
Psychot har fått ett spel efter deras intimumgänge och anmält GS för polisen....
Jag lider med GS och framförallt med MA, som är 100% reko människa.

Om det är så, så borde det väl finnas historik kring denna unga dam ?
Citera
2018-10-18, 16:49
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birkaboo
Jag har också funderat över om man så utförligt måste beskriva det på det sättet i ett förhör. Precis som du skriver verkar han stolt och framhåller sig som en gentleman då han dessutom frågat henne flera ggr om det var skönt och det var det ju... ( enligt Glenn själv ) Han kanske är van att prata sådär i ett omklädningsrum men om han inte förstod spridningen väntar nog en jobbig ångest.

Varför skulle han känna ångest? Det är väl jobbigare om det skulle visa sig att hans dna finns på ställen han inte säger han varit? ”Oj, jag glömde....”.

Det var då dessutom ett jävla tjafs om var GS nosat och inte. Alla har vi olika preferenser när det handlar om sex, en del uppskattar vissa saker, tex oralsex, som andra finner motbjudande. Det är dags att släppa den biten tills vidare.
Citera
2018-10-18, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Precis. Om det bara rör sig om ett finger i anus och lite slick innan det hela avbröts har det blåsts upp väldigt mycket. Han trodde säkert hon var med på det, upptäckte att så inte var fallet och avbröt. Nu är han utmålad våldtäktsman och stämplad för resten av livet som en hemsk människa.

Obs det är bara min teori. Kan ha fel och det varit mycket grövre så klart och då har jag inget problem med att han sitter var han sitter.

Bara!? (vill minnas att någon snickare påstods ha gjort något liknande i badtunna full av folk - det passerade inte heller helt obemärkt).
Citera
2018-10-18, 16:53
Medlem
HappySadHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Det är fortfarande näst högsta misstankegraden. Inget annat. Inte högsta sannolikhetsgraden. Inte sannolika högstagraden. Näst högsta misstankegraden.

Petigt? Det är möjligt, men det är ett brottmål och inte vädret som avhandlas.
Han är häktad med misstankegraden, sannolika skäl, som är starkare än misstankegraden, skäligen misstänkt.

Det är de enda två misstankegrader som används vid häktning.
Citera
2018-10-18, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tokugawa
Så du anser att GS inte är "lösaktig" då? Män måste ju ha sitt, sa man på 1800-talet.

Jo, det är han men i det här fallet talar det till hans fördel få det i deras äktenskap och relation med JB tycks normalt.
Citera
2018-10-18, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappySadHarry
Han är häktad med misstankegraden, sannolika skäl, som är starkare än misstankegraden, skäligen misstänkt.

Assange var häktad på sannolika skäl. Skulle säga att det knappt betyder något i sexualbrott i dagens Sverige där en kvinnas vittnesmål tas för sanning.
Citera
2018-10-18, 16:58
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappySadHarry

Ja, ”på sannolika skäl misstänkt” som är den näst högsta misstankegraden.
Citera
2018-10-18, 17:04
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utmaningen
Och inte som att hon kom direkt ut ur duschen precis. Kan bara föreställa mig hur mysig BO måste ha varit där nere efter en svettig tågresa, frossande på blåmögelost och rödvin under ett antal timmar och sedan däcka med massa kläder på sig.

GS är känd för att vara en gentleman, klart att han biter ihop och lapar jäntan ren. Man the fuck up!

Det här handlar om säkert om en ångeranmälan, så det skulle inte förvåna mig om han är hemma innan helgen. Då blir det en ny fest och mer anala lekar, men han får väl nöja sig med sin heta fru då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in