2018-10-18, 16:17
Medlem
Zoom008s avatar
Undrar om han hade nåt kvar i sig under förhöret? Hur länge håller droger i sig i huvudet? Han var ju väldigt utförlig och nästan stolt över hur han gick till väga. Så uppfattar jag det i alla fall. Han borde inte ha behövt berätta hur han slickade henne i röven annars. Normalt borde han istället tonat ner det hela. Han ser onekligen sliten ut då man ser bilder på honom och i dom där kretsarna finns det nog tillgänglighet till starkare saker. Varför skulle han dessutom bli så kåt mitt i natten att han inte kunde kontrollera sig kan man undra. Märklig historia från början till slut och sen undrar man över vem som filmade. Var det fru Schiller själv som ville vara med och smaska?
Citera
2018-10-18, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
Håller med, tänkte att det var jag som var pryd. Slicka anus , lite hundkänsla på den

Och inte som att hon kom direkt ut ur duschen precis. Kan bara föreställa mig hur mysig BO måste ha varit där nere efter en svettig tågresa, frossande på blåmögelost och rödvin under ett antal timmar och sedan däcka med massa kläder på sig.
Citera
2018-10-18, 16:19
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Undrar om han hade nåt kvar i sig under förhöret? Hur länge håller droger i sig i huvudet? Han var ju väldigt utförlig och nästan stolt över hur han gick till väga. Så uppfattar jag det i alla fall. Han borde inte ha behövt berätta hur han slickade henne i röven annars. Normalt borde han istället tonat ner det hela. Han ser onekligen sliten ut då man ser bilder på honom och i dom där kretsarna finns det nog tillgänglighet till starkare saker. Varför skulle han dessutom bli så kåt mitt i natten att han inte kunde kontrollera sig kan man undra. Märklig historia från början till slut och sen undrar man över vem som filmade. Var det fru Schiller själv som ville vara med och smaska?
Filmade har det nog inte talats om, bara en ljudinspelning.
Citera
2018-10-18, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Filmade har det nog inte talats om, bara en ljudinspelning.

Media rapporterade initialt om att det fanns en filminspelning, men det verkar inte stämma.
Citera
2018-10-18, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Stod det inte att han hade "pussat" henne lite överallt?

Kan inte säga att det luktar våldtäkt. Jisses, gå därifrån. Vad är problemet?

Detta är av allt att döma bara ett sjukt exempel på en lösaktig flicka som fått ågren.
Citera
2018-10-18, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Kan inte säga att det luktar våldtäkt. Jisses, gå därifrån. Vad är problemet?

Detta är av allt att döma bara ett sjukt exempel på en lösaktig flicka som fått ågren.

Så du anser att GS inte är "lösaktig" då? Män måste ju ha sitt, sa man på 1800-talet.
Citera
2018-10-18, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
Detta uttalande , om det stämmer , vittnar ju om att det är vanligt förekommande med swing eller dylikt i äktenskapet.

Javisst, och det är ju inte brottsligt. Men ganska oanständigt att också blanda in sina anställda i detta leverne. Men det kanske kanske lockar både nya kunder och anställda till matstället, eller att några fler blir intresserade av fotboll både på och utanför planen.
Citera
2018-10-18, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Han har erkänt fingerpull, fittslick och kontakt med stjärt.

Våldtäkt om offret inte är med på noterna.

Mer vet vi inte om själva sexet.

Bedöms från fall till fall. Penetration med finger är våldtäkt numera. Om MGM medger att närmanden förekommit och påstår att kvinnan var med på det leder det inte (alltid) till åtal.
Citera
2018-10-18, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Känslan när man har läst runt lite nu är att BO känns en aning labil. Hennes historia av drogmissbruk, psykiska sjukdomar och tidigare anmälningar styrker den tesen.

Hur är det möjligt att han får slicka i 10-15 minuter utan hon gör det minsta lilla motstånd? Istället ligger hon enligt honom i sängen och stönar.

Om det nu hade varit ett överfall bör hon väl sticka därifrån snarast när han är färdig. Istället följer hon med ut och tar en cigarett?

Ska bli intressant att höra BOs version sen.

Stönar skriver flera - av polisförhöret ser jag bara att hon svarade mmm när MGM frågade om det var skönt.
Citera
2018-10-18, 16:37
Medlem
Det kanske inte var frugan han ville få med henne till. Fanns fler i lägenheten?
Citera
2018-10-18, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vacum666
Haha ja det hade varit extremt sjukt...
Men inget förvånar en nu för tiden..

Nu för tiden? Mannen som gjorde en ung Astrid Lindgren gravid tycks ha haft en dotter som var väninna med Astrid. 1926.
Citera
2018-10-18, 16:38
Medlem
GS är inget gubbslem, ingen våltäktsman.
Han är absolut ingen kändis. Det är tidningarnas påhitt.
GS är en go gubbe som gillar livets goda.
Han har råkat ut för ett ”psycho” som gett honom inviter både innan och under kvällen.
Psychot har fått ett spel efter deras intimumgänge och anmält GS för polisen....
Jag lider med GS och framförallt med MA, som är 100% reko människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in